שאלה למי שיודע....

tonim1

New member
שאלה למי שיודע....

מה קורה אם אין באפשרותי לפתוח תיק ברבנות 45 יום לפני החתונה??? מה קורה אז???
 

shukpuck

New member
מה זאת אומרת?

את מתכוונת שיש לך פחות מ45 יום? בעיקרון, כל רבנות וחוקיה, תדאגי לבוא כבר מצויידת בכל המסמכים שצריך כדי לא להיות מעוכבת ביורוקרטית, ויהיה בסדר... ברבנות לא שואלים על תאריך החתונה, כי מבחינתם הרבנית צריכה לקבוע לך את זה בהדרכת כלה...
 

tonim1

New member
רגע רגע תני לי להבין...

אני יסביר לך את הבעיה...אנחנו חיים בניו יורק ומגיעים בינואר להתחתן בארץ...שהתחלנו את ההכנות ערכנו גם כמה ברורים עם הרבנות ושם אמרו לנו שאנחנו צריכים לפתוח תיק מקסימום 90 יום מינימום 45 יום.... ונתנו לנו שם של רב כאן שמוכר לרבנות בארץ שהוא אמור להוציא לנו ת. רווקות ואז אנחנו צריכים לשלוח את זה לארץ... לכאורה נישמע מאוד פשוט אבל מסתבר לממש לא... אני כבר שלושה שבועות מנסה לאתר את הרב אך לא הצלחה... בנוסף רוצים פה שני עדים אבל חיבים להיות דתיים...וממש אין לנו... אנחו מגיעים לארץ 25 יום לפני החתונה... השאלה אם לא יעשו לנו בעיות לפתוח תיק...?
 

tonim1

New member
השאלה בשורה התחתונה...

אם אפשר לפתוח תיק 20 יום לפני החתונה בלי שיעשו לנו בעיות?????
 

shukpuck

New member
ברר.... אכן בעייתי

זה נורא תלוי לאיזו רבנות תפנו. אנחנו פתחנו תיק כ 35 יום לפני בלי בעיות...אבל זה ממש לא אומר כלום על שאר הרבנויות...
 

tonim1

New member
אנחנו ממש בסרט...

יותר נכון אני...החצי לא מאמין שלא יחתנו זוג בגלל שעברו 45 יום.... אני הרבה יותר סקפטית...בייחוד לאור הבירוקרטיה בארץ....
 
החצי צודק

תאיימו עליהם בקפריסין בחיים בחטא בכל מה שאפשר ותראו כמה מהר תקבלו אישור
 

tonim1

New member
היי אתי

זה סתם מעצבן...בייחוד שאנחנו עושים את זה ברמלה ואמרו לי שהם מאוד מחמירים... כל כך הרבה דברים יש לנו לעשות ברגע שאנחנו נוחתים בארץ...אפילו שימלה אין לי...שלושה שבועות לפני החתונה...ועכשו גם להתעסק עם הרבנות...סתם מעצבן...אני מנסה לחשוב מה קורה לזוג שמגלה פתאום שהם בהריון ורוצים להתחתן חתונת בזק...מה עושה הרבנות אז???!!!
 

sansi22

New member
מחתנת אותם..

הייתה לי מישהי בעבודה שהתחתנה תוך שבועיים וחצי מהיום שהיא גילתה שהיא בהריון.. אני בטוחה שיעשו לכם קצת בעיות בהתחלה, כי אין מה לעשות ככה זה בבירוקרטיה.. אבל עם קצת לחץ ואיומים כמו שאתי אמרה בסוף תקבלו אישור.
 

devona

New member
אני הבנתי שמדובר במינימום 30 יום..

כך שאם זה עניין של 5 ימים, לא מאמינה שיעשו לך בלגאן. (אני שולחת לך גם מסר)
 

shukpuck

New member
אני ממש מבינה אתכם...

אנחנו פה לתמיכה וחיזוקים... ותזכרי - דבר לא ינצח את האהבה... גם לא ביורוקרטיה של פיגווינים....
 

tonim1

New member
תודה../images/Emo24.gif

את לא יודעת כמה אני אוהבת את הפורום הזה... אני אומנם לא מרבה לכתוב כי בשעות הפעילות של הפורום אני בעבודה... כמו עכשו...וכמובן יש הבדלי השעות.... האנשים בפורום הזה הרבה יותר ממקסימים....חמימות שאפשר למצוא רק בישראלים...ותאמיני לי זה כל כך נכון... ככל שמתקרב התאריך הלחץ והתרגשות פשוט מגיעים לרמות חדשות... לפני החתונה זה הנחיתה בארץ...אני אחרי שנתים החצי אחרי חמש...התרגשות עצומה וגעגועים מטורפים.... אוףףף רוצה כל כך להגיע ל4/1/06 תאריך הטיסה לארץ....
 

lee at 01

New member
היי

אני גם חיה בניו יורק וכבר ביררתי את הנושא מול הרבנות כשהייתי בביקור בארץ, ההורים שלכם יכולים ללכת ולפתוח תיק בשמכם זה מה שאמרו לי ברבנות בת"א הורה מכל צד, אם הם יבקשו אישור מהרב מניו יורק אז אתם יכולים ללכת לכל בית חב"ד ולבקש מהם אישור כזה, אני מתכוונת לעשות את זה בעיר בבוא העת. כיוון שאנחנו כבר נשואים אזרחית פה אז אנחנו חייבים לקבל אישור שלא התחתנו רבנית, אם את צריכה עוד פרטים או עדים אני אשמח לעזור... בהצלחה.
 

tonim1

New member
היי שכנה....

כן אני יודעת שהורים יכולים לפתוח תיק...אבל אנחנו צריכים להוציא את תעודות הרווקות...ולנו נתנו שם של רב שמקובל מבחינתם לאשר את זה... אם זה היה כל רב של חב"ד לא היתה בעיה אבל זה לא מה שהם רוצים...לצערי איפה אתם בניו יורק...ומתי החתונה???
 

lee at 01

New member
אני הלכתי אליהם

ושאלתי אותם במפורש מי יכול לעזור לי? והם הסבירו לי שחב"ד מוכרים אצלהם ושאני פשוט צריכה להיכנס לבית חב"ד (שנמצא 2 רחובות מהבית שלי באפר איסט טסייד) להסביר להם מי אני ומה אני צריכה ולא תהיה לי שום בעיה עם זה.... אנחנו מתחתנים באוגוסט כך שיש לי עוד מספיק זמן בשביל זה, אבל הם הבטיחו לי שההליך מאוד פשוט. אנחנו לא מוציאים תעודת רווקות (כי אנחנו לא ממש רווקים) אלא אישור שלא התחתנו הלכתית אחא רק אזרחית... זהו, תבדקי את זה, חוץ מזה שגם דיברתי עם רב מצוהר שאמר לי שאין שום בעיה עם הנושא הזה... הסירי דאגה מליבך...אנחנו מגיעים פיסית לארץ שבועיים לפני החתונה..
 

tonim1

New member
אנחנו

שלושה שבועות לפני החתונה... אני יבדוק לגבי חב"ד כי אם כן אז יש לי חב"ד מטר מהבית... איפה את עושה שימלה?
 

lee at 01

New member
עוד לא החלטתי ...

אמרו לי שיש פה תופרת שעושה כל מה שתרצי תמורת 1500$ אני מחכה שיביאו לי פרטים שלה, ראיתי גם שמלות בארץ מאוד יפות אבל עדיין לא ממש גיבשתי משהו חד משמעי.. יש לי סלון כלות מתחת לבית אבל הם רוצים בערך 3000$ על שמלות שהראתי להם, קצת יקר לי (-: מה איתך?
 

tonim1

New member
אני

אחרי סקרי שוק הולכת על הארץ...הרבה הרבה יותר אהבתי את הסגנון בארץ...וראיתי שימלה של פנינה טורנה שמאוד אהבתי...אני הולכת על דגם מוכן...לי באופן אישי בעיה לתפור...קשה לי אני צריכה לראות ישר את המוצר המוגמר...
 

chikashel

New member
היי טונים!

אנחנו חיים בבוסטון, ונישאנו בארץ לפני שנתיים פלוס. אני הגעתי לארץ כשלושה שבועות לפני החתונה, ולא עשו לי שום בעיות בפתיחת התיק. מעבר לכך, האיש שלי הגיע חמישה ימים לפני החתונה, כך שכל התהליך הוצאת תעודת הרווקות והרישום- התנהל דרכי, באמצעות יפויי כוח נוטוריוני שהוצאנו בשגרירות בניו יורק (בזמנו התגוררנו ביו ג'רסי). לא היו שום בעיות. כל מה שהאיש נדרש לעשות זה להגיע ולחתום על המסמכים, כאמור- כחמישה ימים לפני החתונה. לא הצטרכנו לאיים, לא הצטרכנו לצעוק או לעשות מניפולציות. התקשרנו חודש לפני, הסברנו את המצבף קיבלנו הנחיות- וקיבלנו שירות אדיב מהיר וחייכני. בהצלחה ומזל טוב!!
 

tonim1

New member
היי תודה

גם אנחנו מניו גרסי...FORT LEE אם את מכירה...ממש קרוב לעיר
 
למעלה