שאלה למי משתמש באופן (כמעט) קבוע במיגון מלא

*DOR*

New member
שאלה למי משתמש באופן (כמעט) קבוע במיגון מלא

איך מיגון מלא (חליפה+נעלי רכיבה או מעיל ומכנס בנפרד ו\או מגן ברכיים+נעלי רכיבה) מסתדר עם יציאות לבילויים, נסיעה במטרה לטייל בהליכה ביום קיצי וכד' ?? האם ליציאות כאלה אתם משאירים בבית את רוב הציוד ויוצאים רק עם מעיל? האם אתם לוקחים תיק ומחליפים בהגיעיכם למקום? ציוד כזה בגלל יכול להכנס לתיק גב ?? לקראת הקניה אני מעוניין להצייד במלוא המיגון אבל לא יודע מה הכי נוח במצבים הנ"ל. לא רוצה להכנס לפאב עם חליפת רכיבה ורק בפנים להחליף לבגדים נורמלים. תודה.
 

AdiL22

New member
ביציאות אני אישית

אני אישית כשרוכב ליצאה פאב או סתם ישיבה עם חברים , קסדה מעיל וכפפות . ומוריד מהקצב. אפשר גם ליקנות מגפי רכיבה מסוגננות שעם ג'ינס ארוך נראות לא רע (ממולץ אפילו), קסדה ומעיל אפשר ליקשור על האופנוע עם מנעול פרסה ולכסות הכל בכיסוי אופנועים יעודי. אני ממליץ ומפציר לינהוג עם כל המיגון הקיים בשביל לישמור על שלמותך ועל פנייך הקורנות.
 

*DOR*

New member
מספר שאלות

יש מגפיים מסוגננות שמספקות הגנה טובה? אני מעוניין במלוא ההגנה על הרגל וזה לא ריאלי לקנות שני זוגות. מה ההמלצה ליום קייצי, שרוצים להיות עם מכנס קצר בטיול הליכה או מסיבת רחוב וכד'? האם ניתן לקשור גם את המכנס למנעול הזה שאמרת? האם היית משאיר את הקסדה מעיל ומכנס קשור מתחת לכיסוי גם כאשר האופנוע לא בטווח ראיה כמו שאפשר לעשות בפאב או בית קפה ?
 

gsxr77

New member
בוא נלך הפוך

1. איזה אופנוע יש לך, האם חשבת להוסיף ארזג פריק? 2. האם יש לו ארגז (אם הוא קטנוע - מהו נפח האחסון מתחת למושב) 3. כיסוי תופס גם כן מקום, היכן אתה שם אותו תוך כדי הרכיבה? אחרי שענית, חשוב קסדה, מעיל וכפפות הם המינימום ההכרחי לרכיבה בטוחה, פחות מזה אני לא חושב אפילו על לעלות על האופנוע אבל, בגלל שאנו לא נמצאים על הירח ויש כבידה בכל מקום אליו אני נכנס, אני פשוט מניח את כל הכבודה במקום אשר נמצא סמוך לאותו מקום שהתחת שלי יושב עליו (רצפה, כיסא, שולחן נוסף וכו') נעליים, לא חייב מגפיים, אני משתמש בנעלי רכיבה יום יום, לא חמות בכלל, להפך, הם הרבה יותר מאווררות מהרבה נעלי יציאה שלי. מגיני ברכיים, זהו הפריט האחרון בלבוש (כל עוד אנו לא מדברים על סדום-ערד) שאתה זקוק להם, אם תמצא פתרון נחמד על האופנוע, מה טוב, אם לא כנס איתם גם כן לפאב או לאן שתגיע ותניח אותם יחד עם כל שאר הציוד WELCOME
 

*DOR*

New member
תודה... היכן אתה שם את הכיסוי ?

בתיק? כרגע אין לי אופנוע. אני רוצה לקנות SV650S לשים לו ארגז זה נראה לי אחד הכיעורים אבל יכול להיות שזה יהיה פתרון טוב.
 

AdiL22

New member
מספר תשובות לראות עיני

לגבי המגפיים , כן יש , כמובן שאיזה נעל מיופיפת לא תספק הגנה כמו מגף שטח tec 10 אבל .. לגבי הנעלים עלו לי כמה אפשרות מענינות רק ממבט זריז באתר של alpinestar תחת הקטגוריה footwear -> Touring/Road Riding (תלחץ על המילה alpinestar וזה יוביל אותך לאתר) יש חלופות ואפילו דיי טובות . לגבי מכנס קצר , אני לא עולה על האופנוע עם מיכנס קצר , גם אם לים אז ג'ינס ומיתחת בגד ים צמוד שלא יפריע , אם אתה מאזור חיפה אתה מוזמן לקיפוץ ולראות את אוסף הצלקות מהכוויות שנשארו עוד מהימים שהיתי ילד זב חוטם שרכב עם מיכנס קצר. לגבי מסיבות רחוב אני חושב שאין יותר סטייל ממעיל עור מרופט ג'ינס רחב וקסדה , גם בקיץ .(יש מעלים מאוד מאווורים או לחליפין חליפות לחץ ) את הקסדה אפשר ליקשור על התיק , מהווה פיתרון נוח מאוד . אני תמיד עם תיק , אני לא משתמש בארגזים או תיקי מיכל , רק תיק גב עם כמה פאצ'ים (תלאים) שבו מאחסן ברכיבה שרשרת וכיסוי (לפעמים מפריע לווילז אבל גם ככה זה אסור!) לגבי מנעול פרסה , בשיבלו אפילו לא צריך תיק אפשר בכל אופנוע למצוא היכן ליתפוס אותו , אחת ההמצאות הגאוניות ביותר זה רשת קשירה אלסטית , לדעתי חובה בכל אופנוע (עלות של כ10-20 שקלים) להשאיר קסדה ומעיל קשורים מיתחת כיסוי תופס גם כשאתה לא בקשר עיין עם האופנוע , אבל זה עדיין מציק בלב . רגוע לגמרי לעולם לא תיהיה . אני גם לעולם לא משאיר את האופנוע שלי לא קשור למשהו מקובע (עמוד לדוגמא) !! ואני ממליץ זאת גם לך , גנב מיקצועי יכול להעמיס את הכלי שלך בתוך 5 דקות על הרכב ולך הלכו כל המזומנים שהקעתה וחסכתה ב5 דקות , אל תעשה את זה ! לסיכום , אופנוע זה אופנוע . לא זה לא הכי נוח , לא זה לא הכי פרקטי , נכון צריך להסתובב עם מנעולים וציוד מיגון לכל מקום . אבל זה אופנוע על כל מה שמיתלווה , אם זה לא אתה , מקובל יש הרבה כאלה . אם זה מתאים לך , אהלן וסהלן "כי אין שום מכונה בעולם שיכולה לתת לך את ההרגשה שאופנוע נותן לך" אתה מוזמן ליפנות עם כל שהאלה שהיא , אני העלתי כאן דוגמאות אקראייות של חברות מיזדמנות , תמיד בצע סקר שוק לפני רכישה באם תחפש ציוד מסוים אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום או ליפנות בשאלה . בברכת רכיבה בטוחה ADI.
 

*DOR*

New member
תודה רבה! עוד שאלות ברשותך...

החברה הזאת טובה? יש חנויות בארץ שמוכרות מוצרים שלה? רשת אלסטית אתה מתכוון לרשת הזאת ששמים במקום של המורכב ומתחת שמים תיק או משהו כזה ? המנעול פרסה מאפשר לקשור את הכיסוי עצמו כך שלא ניתן יהיה להרים אותו? חליפת לחץ - בד"כ שמים אותה כשכבה העליונה?
 

guye2

New member
ביציאה.

מעיל עלי. קסדה + כפפות + מגיני ברכיים בתוך הארגז. אם אין לך ארגז, אני הרבה פעמים קשרתי את הקסדה לאופנוע עבד לי טוב, כך בחשבון שיש הרבה שיש להם חוויה שלילית מקשירת הקסדה לאופנוע.
 
למעלה