שאלה למומחים בינינו ולא רק להם

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
שאלה למומחים בינינו ולא רק להם

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
 

ה דרומי

New member
תיקון נשארו שם גם../images/Emo82.gif וגם שאריות

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
תיקון נשארו שם גם
וגם שאריות
של מבנה נוסף הוא מבנה השרותים{00}
 

ה דרומי

New member
לא שייך לשאלה אבל גם מקושר לרכבת

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
לא שייך לשאלה אבל גם מקושר לרכבת
הלינק מצורף[ היה כבר אז
מראש. לא שמתי
 

ה דרומי

New member
גם לא שייך לשאלה שנשאלה

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
גם לא שייך לשאלה שנשאלה
אבל מהיום גם אבטחת תח"צ תחשב לעבודה מועדפת. הלינק מצורף
 

ה דרומי

New member
איפה המכירים יודעים מומחים

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
איפה המכירים יודעים מומחים
האם ישנם כאן דר' ריטר מר הספל מר מילינג מר שפירא ינקל לאן או כול מי שידע ויוכל לענות תשובה אשמח לדעת לגבי השאלה היתה או לא היתה פעם תחנת רכבת לפני מחסום ארז בערך מול הכניסה למושב נתיב העשרה. ו
מראש לתשובותכם.
 

ה דרומי

New member
חידוד לשאלה מעזה נגיד לכיון צפון

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
חידוד לשאלה מעזה נגיד לכיון צפון
יענו מדרום לצפון הרי ידוע שהיתה תחנת רכבת בעזה איזו תחנה היתה אחרי עזה התחנה הבאה בתור?. כאשר כיון הנסיעה הוא עם הפנים לצפון. ושוב
מראש לנותני התשובה. ד.א ישנו מבנה במקום וגם עוד מבנה נוסף כנראה שרותים{00}. בהמשך יש גשר ישן וסימני פסים מעליו. וכמה גשרונים קטנים וגם טוי הרכבת . וכול זה בין מחסום ארז לצומת יד מרדכי. למי יש יותר פרטיים על טוי והאם היתה שם תחנת רכבת מה היתה שמה של אותה תחנה.
 

שי חלצי

New member
עוד שאלה

חידוד לשאלה מעזה נגיד לכיון צפון
יענו מדרום לצפון הרי ידוע שהיתה תחנת רכבת בעזה איזו תחנה היתה אחרי עזה התחנה הבאה בתור?. כאשר כיון הנסיעה הוא עם הפנים לצפון. ושוב
מראש לנותני התשובה. ד.א ישנו מבנה במקום וגם עוד מבנה נוסף כנראה שרותים{00}. בהמשך יש גשר ישן וסימני פסים מעליו. וכמה גשרונים קטנים וגם טוי הרכבת . וכול זה בין מחסום ארז לצומת יד מרדכי. למי יש יותר פרטיים על טוי והאם היתה שם תחנת רכבת מה היתה שמה של אותה תחנה.
עוד שאלה
האם באחרית הימים, כשיהיה שלום, ניתן יהיה לשחזר את קו הרכבת ותחנת הרכבת במרכז עזה? כי במפה נראה שהקו עובר ממש במרכז העיר.
 

אורי404

New member
יש כל מיני תכניות.

עוד שאלה
האם באחרית הימים, כשיהיה שלום, ניתן יהיה לשחזר את קו הרכבת ותחנת הרכבת במרכז עזה? כי במפה נראה שהקו עובר ממש במרכז העיר.
יש כל מיני תכניות.
יש כל מיני תכניות (לא יודע אם הכי מציאותיות) לרכבות שיסעו לערים פלסטיניות. למשל, להאריך את הקו של אשקלון לעזה, ואז הוא ישמש כ"מעבר הבטוח" בין עזה לגדה המערבית.
 

אורי404

New member
וזה היה חלק מהתכניות של יוסי שניר.

יש כל מיני תכניות.
יש כל מיני תכניות (לא יודע אם הכי מציאותיות) לרכבות שיסעו לערים פלסטיניות. למשל, להאריך את הקו של אשקלון לעזה, ואז הוא ישמש כ"מעבר הבטוח" בין עזה לגדה המערבית.
וזה היה חלק מהתכניות של יוסי שניר.
 

אורי404

New member
וזה לפחות היה החזון של יוסי שניר.

יש כל מיני תכניות.
יש כל מיני תכניות (לא יודע אם הכי מציאותיות) לרכבות שיסעו לערים פלסטיניות. למשל, להאריך את הקו של אשקלון לעזה, ואז הוא ישמש כ"מעבר הבטוח" בין עזה לגדה המערבית.
וזה לפחות היה החזון של יוסי שניר.
 

יהוושע

New member
הייתה רכבת טורקית לב"ש בשנות מלה"ע

חידוד לשאלה מעזה נגיד לכיון צפון
יענו מדרום לצפון הרי ידוע שהיתה תחנת רכבת בעזה איזו תחנה היתה אחרי עזה התחנה הבאה בתור?. כאשר כיון הנסיעה הוא עם הפנים לצפון. ושוב
מראש לנותני התשובה. ד.א ישנו מבנה במקום וגם עוד מבנה נוסף כנראה שרותים{00}. בהמשך יש גשר ישן וסימני פסים מעליו. וכמה גשרונים קטנים וגם טוי הרכבת . וכול זה בין מחסום ארז לצומת יד מרדכי. למי יש יותר פרטיים על טוי והאם היתה שם תחנת רכבת מה היתה שמה של אותה תחנה.
הייתה רכבת טורקית לב"ש בשנות מלה"ע
1 , שהגיעה לב"ש ממערב ולא מצפון כיום. התחנה עצמה עדיין עומדת על תילה (אם כי בקושי) בכניסה המערבית לעיר מכיוון אופקים. היה גם קישור לרפיח וכנראה זהו התוואי שאתה מדבר עליו. הקו למצרים עבר דרך עזה והייתה בה תחנת רכבת גדולה מאוד, עוד בששת הימים עם כיבוש העיר, היו בה קרונות רכבת רבים וגם כמה קטרים שנלקחו כשלל, (המידע הוא של חן ) והמסילה הייתה פעילה לנסיעות של הצבא וקצת לאזרחים (פועלים מעזה לת"א) עד לאחר מלחמת יוה"כ.
 

ה דרומי

New member
|תודה גדולה ומה לגבי אותה תחנה

הייתה רכבת טורקית לב"ש בשנות מלה"ע
1 , שהגיעה לב"ש ממערב ולא מצפון כיום. התחנה עצמה עדיין עומדת על תילה (אם כי בקושי) בכניסה המערבית לעיר מכיוון אופקים. היה גם קישור לרפיח וכנראה זהו התוואי שאתה מדבר עליו. הקו למצרים עבר דרך עזה והייתה בה תחנת רכבת גדולה מאוד, עוד בששת הימים עם כיבוש העיר, היו בה קרונות רכבת רבים וגם כמה קטרים שנלקחו כשלל, (המידע הוא של חן ) והמסילה הייתה פעילה לנסיעות של הצבא וקצת לאזרחים (פועלים מעזה לת"א) עד לאחר מלחמת יוה"כ.
|תודה גדולה ומה לגבי אותה תחנה
שלפני מחסום ארז האם זו היתה תחנת נוסעים. לצין שלא רחוק יש איזו אנדרטה שאולי שיכחת לאותה תקופה? אבל השאלה היא לאותה תחנה או מה שזה לא היה שאלה נוספת מה יש בין מחסום ארז לצומת יד מרדכי זה קטע די קטן יחסית. 1תחנה כול שהיא 2גשר מעל נחל 3 איזו אנדרטה 4 שאריות טוי וכול מיני ברגים ופלטות של חלקי המסילה. 5 מה עוד יש שם שאולי לא יצא לי לראות..
 

dvir golan

New member
גניבת מסילות

|תודה גדולה ומה לגבי אותה תחנה
שלפני מחסום ארז האם זו היתה תחנת נוסעים. לצין שלא רחוק יש איזו אנדרטה שאולי שיכחת לאותה תקופה? אבל השאלה היא לאותה תחנה או מה שזה לא היה שאלה נוספת מה יש בין מחסום ארז לצומת יד מרדכי זה קטע די קטן יחסית. 1תחנה כול שהיא 2גשר מעל נחל 3 איזו אנדרטה 4 שאריות טוי וכול מיני ברגים ופלטות של חלקי המסילה. 5 מה עוד יש שם שאולי לא יצא לי לראות..
גניבת מסילות
עד לפני מספר חודשים כל מתחם התחנה היה רצוף מסילות מנדטוריות עליהם מובע תאריך מימי מלחמת העולם הראשונה. בקיץ האחרון הגיעו שודדים ופשוט גילחו את השטח מאדנים מסילות וכל השאר..
 

ה דרומי

New member
נכון לא נשאר כמעט כלום למעט

גניבת מסילות
עד לפני מספר חודשים כל מתחם התחנה היה רצוף מסילות מנדטוריות עליהם מובע תאריך מימי מלחמת העולם הראשונה. בקיץ האחרון הגיעו שודדים ופשוט גילחו את השטח מאדנים מסילות וכל השאר..
נכון לא נשאר כמעט כלום למעט
כמה ברגים {פינים} באזור האנדרטה נשארו שני פסים קטנים מזל שאת הגשר לא פרקו מעניין האם באזור יד מרדכי אפשר לעשות תחנה שבבוא היום תתחבר לקו המסילה מאשקלון לכיון שדרות \נתיבות אופקים באר שבע. אבל קודם תחנה נוספת לפני אשקלון יענו יד מרדכי אשקלון אשדוד והלאה.
 

ronatd

New member
הדרומי, לא התבלבלת?

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
הדרומי, לא התבלבלת?
מחסום ארז זה אכן ליד עזה, אחרי יד מרדכי, כרמיה וזיקים. רכבת העמק, זה בכלל בין חיפה לעפולה, וכביש ואדי עארה. אז מה הקשר בין שני המקומות?
 

ronatd

New member
הדרומי, לא התבלבלת?

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
הדרומי, לא התבלבלת?
מחסום ארז זה אכן ליד עזה, אחרי יד מרדכי, כרמיה וזיקים. רכבת העמק, זה בכלל בין חיפה לעפולה, וכביש ואדי עארה. אז מה הקשר בין שני המקומות?
 

ה דרומי

New member
הכול נכון לשאלותי למעט טעות קטנה

הדרומי, לא התבלבלת?
מחסום ארז זה אכן ליד עזה, אחרי יד מרדכי, כרמיה וזיקים. רכבת העמק, זה בכלל בין חיפה לעפולה, וכביש ואדי עארה. אז מה הקשר בין שני המקומות?
הכול נכון לשאלותי למעט טעות קטנה
לא רכבת העמק רכבת של פעם איך קראו לה ??לרכבת היא . כול השאר נכון עזה מחסום ארז יד מרדכי כרמיה וכו וכו.
 

ה דרומי

New member
שלחתי תשאלה למייל של מוזאון

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
שלחתי תשאלה למייל של מוזאון
הרכבת אולי משם תבוא תשובה לשאלה. אמן ואמן
 

ה דרומי

New member
ד.א המבנים הישנים בתחנת הרכבת

שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
ד.א המבנים הישנים בתחנת הרכבת
באשקלון שלושה יותר נכון עדין עומדים אבל במבנה הראשון נפל חלק מקיר הפגיעה נראה שבוצעה ע"י כלי כול שהוא. חבל שהן יהרסו ככה סתאם פשוט היה חבל מאוד .
 

shapira meir

New member
רכבת לילה לקהיר......

ד.א המבנים הישנים בתחנת הרכבת
באשקלון שלושה יותר נכון עדין עומדים אבל במבנה הראשון נפל חלק מקיר הפגיעה נראה שבוצעה ע"י כלי כול שהוא. חבל שהן יהרסו ככה סתאם פשוט היה חבל מאוד .
רכבת לילה לקהיר......
לפי היומן של תקיפות האצ"ל, הרכבת לקנטרה יצאה מחיפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה