שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה
. מבנה של שרותים{00} נו מה היה שמה של התחנה או שלא היתה זו תחנת נוסעים אלא משהו אחר שקשורה לרכבת של פעם. ד.א נשארו עדין בהמשך גשר ישן ואולי גם איזו אנדרטה שיכול להיות שהיא קשורה לרכבת .
שאלה למומחים בינינו ולא רק להם
שאלה בערך מול הכניסה לנתיב העשרה {מושב לפני מחסום ארז}עברה רכבת העמק היתה שם תחנת נוסעים לא בטוח . צילמתי תמונות אבל לא יודע איך להעביר את התמונות למחשב.{אני לא מבין במחשבים} מה היה שמה של התחנה שם מה שנשאר ממנה זה רק איזה