שאלה למביני עיניין

אסף עטר

New member
שאלה למביני עיניין

מדוע נתוני הארכיון שונים מסרבר לסרבר. מצאתי אי התאמה ברורה בין שרתי הגראדס , noaa/arl ושל הNOMADS: NCEP server 2. מה הכי מדוייק ונכון לאיזורינו שלפיו כדאי להתייחס ? להלן דוגמא להפרש של 4 מיליברים שלמים לאותו תאריך:
 

אסף4יי

New member
אתה באמת מתחיל להדאיג אותי ../images/Emo5.gif

מה הולך להיות הצעד הבא שלך ? פרסום תמונות של פרחים ? שימוש נרחב במגדירי צמחים ? ליקוט פיטריות ? מתן עזרה במחשבים ? הפקת ריבים בפורום ? מתן יעוץ משפטי ראשוני ? מה קרה לך ?! איפה עטר האהבל שאהבתי בעצם לא התמחה בשום דבר ?!!
 

אסף עטר

New member
הצעד הבא שלי הוא לזרוק עליך נעל

שכחת כבר מי חזה את חורף 2003 בצורה כה מוצלחת שלא לדבר על מספר הנקודות של סקיפר אתמול ? לא הייתי קורא לזה מזל.... כשאני מתמחה במשהו אני חוקר אותו מהשורש,חביבי
 

אסף4יי

New member
אתה חזית את חורף 2003 ?...

בסה"כ העתקת תחזית מ ****. אם כבר, הוא חזה אותו - לו מגיע כל הכבוד על התחזית שעודכנה בינואר. את התחזית נגד סקיפר עדכנת כשהמאמן שלהם כבר שיחק קלפים נגד העוזר מאמן כדי להעביר את הזמן. לפני שבוע לא ידעת לאיית גריידס והיית בכלל בטוח שמדובר על איזו מחלה, עכשיו אתה מתחיל לחקור לי הבדלים בין השרתים ? יאללה ! תרד לעם כבר
 

אסף עטר

New member
שהעם יעלה אליי

נראה לי שאתה לא מעריך מספיק את זמן האיכות שאני מעניק לאחרונה פה. ואבקשך לדייק - כשדיברתי על 2003 התכוונתי ל 03\02 ולא זה האחרון שאותו אני לא מחשיב (אני זוכר רק את ההצלחות).
 
גם אני מצאתי אי התאמה! 20 עד 30

אחוזי לחות הבדל, זה ממש רציני. אין לי מושג למה יותר להאמין.
 
למעלה