שאלה למבינים ???

shingi

New member
שאלה למבינים ???

אני רוצה לקנות סוס ורציתי לדעת כמה עלות חודשית פלוס מינוס
 

עדימ

New member
באופן עקרוני יש לך פנסיון שבכל מקום

משתנה ויש עלויות נוספות סה"כ כמה מאות רבות של שקלים
 

dixie chick

New member
עלות חודשית

של בערך 1500 שקל בחודש, תלוי בחווה ובסוס עצמו. יכול להיות פחות, יכול להיות יותר, אבל זה בערך הממוצע. המחיר הזה כולל (או אמור לכלול), תא, או מרעה (תלוי בסוס). אוכל לסוס (וצריך לברר על תזונה וארוחות!!!), השגחה (מי מסתובב שם ביום? מישהו ישים לב מה עובר על הסוס כשאתה לא שם?), שימוש במתקנים בחווה (מגרש, עמדות שטיפה), נקיון (ניקוי התא, החווה בכלל). החישוב שנתתי כולל גם תוספת קטנה כל חודש וחצי לפרזול, והוצאות וטרינריות קטנות בשוטף (תילוא, חיסונים). הוא לא כולל הוצאות וטרנריות גדולות (סוס חולה, פצוע), שיכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים. אבל כשקונים סוס אכן יש שאלות יותר חשובות כמו, כמה אתה יודע לרכב? כמה אתה מבין בגידול ובטיפול בסוסים בשוטף? כמה אתה תדע להבין מה היחס שמקבל הסוס? איכות הטיפול? השירותים הנלווים בחווה? וגם לקנות סוס זאת משימה לא פשוטה כלל, סוס שמתאים לך מבחינת מראה, דרישות פיזיות, דרישות באופי, וכמובן שלא יהיה חולה או פגום באיזשהיא צורה... בקיצור, לא פשוט בכלל!
 

stary1

New member
מחיר טוב

בחווה שאני מחזיקה את הסוס שלי יש לשלם: 500 ש"ח לחודש(אחזקה)+המחיר של כמות האוכל שהסוס מקבל בדרך כלל סוס רגיל כמו שלי אוכל כמות במחיר של 200 ש"ח
 

wildrider

New member
פנסיון וחצי פנסיון

בחוות המגדל ליד רה"ע איפה שאני רוכב ישנו הפנסיון הטוב ביותר עבור סוסים חווה מדהימה והזולה בארץ עלות חודשית לפנסיון-1200 ש"ח לחצי פנסיון(כלומר הסוס שלך אבל החווה יכולה להשתמש בו לשיעורים..) -600 ש"ח בנוסף ישנם המאמנים הטובים בארץ בינהם גל חלמיש אם את מכירה אלוף הארץ לשעבר.. מאמן מדהים!!!!!
 
למעלה