שאלה למבינים בענייני GPS

שאלה למבינים בענייני GPS

רכשתי לאחרונה מכשיר GPS ( בעיקר לשימוש בחו"ל ) של MAG מדגם GP110 בערכה היה מטען לרכב ומטען USB . בהוראות השימוש שניסוחן מעורפל משהו להבנתי הצנועה רשום משהו לגבי סוללות השאלה היא האם המכשיר צריך לפעול מבלי שיהיה מחובר למטען ברחב/במחשב כלומר באופן עצמאי ? לא הצלחתי להפעילו .
 
הבהרה לשאלתי

האם המכשיר יודע לעבוד עצמאית ללא מקור זרם חיצוני כמו מטען מהרכב או מהמחשב .
 

evike

Active member
מנהל
הGPS שלנו עובד כשלוש שעות אחרי ההטענה

עד שהסוללה מתרוקנת. כמו בטלפונים ניידים ובאלחוטיים, ההטענה הראשונית צריכה להיות של הרבה שעות (צריך שיהיה רשום בחוברת ההדרכה), וזאת כדי למלא לגמרי את הסוללה. אחר כך מספיק להטעין עד שנורית החיווי או הגרף שבצג, מראה שהסוללה מלאה.
 

evike

Active member
מנהל
כמובן תלוי לאורך כמה זמן אתה משתמש במכשיר

כשהוא מתרוקן, פשוט חבר אותו לכבל של המטען לרכב, וחבר אותו למצית. ואז זה יעבוד לך ללא הפסקה. בעלי שמשתמש בGPS לצורך עבודתו, ונמצא הרבה שעות ברכב, הוא מחובר כל הזמן למצית, וככה אין לו בעיה.
 
אז ככה

אני הבנתי נכון אבל המכשיר לא הגיב. פניתי לשרות אמטל בקיבוץ יקום וכרגיל האדם המתאים עסוק , הציעו לי לחזור יותר מאוחר או להשאיר מספר טלפון על מנת שיחזרו אליי. נו, אתם מכירים כבר , נכון ? אבל לא - הפעם הופתעתי לטובה . כעבור חמש דקות חזרו אליי ונתנו מענה רציני ומקצועי שהשאיר אותי פעור פה ושבע רצון מאד מההתנהלות הנהדרת.
 
למעלה