שאלה למאמנים/מומחים

yosy99

New member
שאלה למאמנים/מומחים

האם הטיפול בסרטון מפחית כאבים בברך? היכן רוכשים כזה רולר?
 

burial

New member
אכן עוזר

מכיר מישהו שהרולר הזה עזר לו מאוד. לי אישית אין את הרולר הזה, אך בעבר עשיתי משהו דומה עם כדור טניס - עינוי סיני, אבל בהחלט משחרר את הITB. אשמח גם לדעת מאיפה אפשר לרכוש וכמה עולה
 

foggy1

New member
זה רעיון טוב

אני משתמש במכשיר דומה שנקרא "סטיק" הרעיון הוא לבצע עיסוי עצמי לשרירים ולמה שמכונה טריגר פוינטס. את הרולר הזה ראיתי באוזון 11. ראיתי כתבה דומה על שימוש בכדור טניס במקום. לדעתי מכשירים כאלה הם חלק מההתאוששות מהאימונים.
 

jokamm

New member
לי עזר מאוד עם ITBS - ויש תחליף לגליל...

חיפשתי גליל כזה, אך בסוף השתמשתי בבקבוק מים מינרליים, עם מים כמובן - היה מושלם!!!
 

yosy99

New member
נסיתי כרגע עם בקבוק מים 2 ליטר , כאב לי מאד כ

נסיתי כרגע עם בקבוק מים 2 ליטר , כאב לי מאד כנראה השרירים מאד מתוחים. כמה סטים צריך לעשות וכמה פעמים בשבוע ? ועוד שאלה מצחיקה אין סכנה שהבקבוק יתפוצץ?
 

jokamm

New member
בעיות עם הרולר

יוסק'ה, תהיה קצת יצירתי... כואב בהתחלה, אז אולי תשים מגבת על הבקבוק. גם עם הרולר מהספוג הקשיח יכאב לך. ולשאלתך הנוספת - לפעמים הבקבוק מתפנצ'ר... תמיד יש נוסף במקרר.
 

yoni malka

New member
נקרא באנגלית foam roller, יש כמה מקומות בארץ

ראשית מאוד ממולץ. משחרר שרירים מעולה בעזרת משקל גוף. רק צריך לתחיל בעדינות כי זה כואב בתחלה. האנטרנט מלא במידע ותרגילים. רק להקליד foam roller ביו טיוב ויש מלא חומר איכותי. בכל מקרה אני קניתי את שלי לפני כמה שנים מחברת אנרגימ ספורט. חיפוש קצר בגוגל הביא אותי ל http://www.msport.co.il/גליל-ספוג-קשיח-מחומר-פלציב-מוקצף/p-827.htm קצת יקר אבל שווה ! בכל מקרה מייצרים את זה מחומר פלציב אם אני לא טועה אז אולי אפשר להתקשר למפעל פלציב בקיבוץ עין הנציב ולשאול אם אפשר לקנות דרכם מקווה שעזרתי :) חג שמח! יונתן קבוצת Reaction-Let's move it בפייסבוק
 

yoni malka

New member
קישור נחמד לתרגילים והסברים

הרגע מצאתי - מצורף קישור יונתן קבוצת Reaction-Let's move it בפייסבוק
 
למעלה