שאלה לכל חובבי האוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

evgeniy2

New member
שאלה לכל חובבי האוטובוסים ../images/Emo8.gif

שאלה לכל חובבי האוטובוסים

נגיד והיו אומרים לכם רק תבחרו וזה שלכם: ***לידיעתכם יש לבחור פריט אחד מכל סוג*** 1. נידרופלוא 2. מרצדס 0405 3. מפרקית נידרופלור צבע אדום 4. מפרקית 0405 צבע ירוק א. מה היתם עושים עם אותו אוטובוס שלקחתם ? ב. למה לקחת אותו ? (סיבה) האם מישהו כאן רוצה להיות נהג אוטובוס כמוני ? אם כן באיזו חברה ? א. דן ב. אגד ג. מטרופולין ד. סופרבוס ה. קווים
 

צחקן

New member
תשובות:

שאלה לכל חובבי האוטובוסים

נגיד והיו אומרים לכם רק תבחרו וזה שלכם: ***לידיעתכם יש לבחור פריט אחד מכל סוג*** 1. נידרופלוא 2. מרצדס 0405 3. מפרקית נידרופלור צבע אדום 4. מפרקית 0405 צבע ירוק א. מה היתם עושים עם אותו אוטובוס שלקחתם ? ב. למה לקחת אותו ? (סיבה) האם מישהו כאן רוצה להיות נהג אוטובוס כמוני ? אם כן באיזו חברה ? א. דן ב. אגד ג. מטרופולין ד. סופרבוס ה. קווים
תשובות:
ב"ה א.מיפרקית נידרפלור צבע אדום אתה מתכוון "דן" כעי םא כן אז כן אבל אם לא אז מיפרקיעת NG ירוקה... . ב. סתם .. עושיםנ נסיעת מבחן... . ג. ככי הוא חדש ונראה יפה.... . ד. לא. אני אבל רוצה לעסוק בדברים אחרים למרות העבודה החשובה של הנהגים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה