שאלה לכולם....

zmir2003

New member
שאלה לכולם....

יש לי מכר שמעוניין להקים מין מועדון חברתי לחולי נפש ולאנשים עם בעיות נפשיות..לפי מיטב ידיעתי חוץ מאנוש אין ממש מועדונים כאלה והשאלה שלי היא האם אתם חושבים שמועדון כה נחוץ ואוליי אתם מכירים מישהו שיוכל להנות ממקום כזה? מה דעתכם על הרעיון באופן כללי? כרגע זה רק בגדר רעיון אבל מי יודע...
 

פארש

New member
אני מניחה שמועדון כזה נחוץ

לא מכירה את התחום. נראה לי שזה יהיה ברמה התנדבותית כעמותה לא למטרת רווח. חברה שלי מתנדבת באנוש כבר כמה שנים, יכול להיות שהוא יכול להכנס לנישה שאנוש לא נוגעים בה.
 

bimbi and basla

New member
אני חושבת שזה אחלה רעיון

להקים מועדון חברתי לחולי נפש ואנשים עם בעיות נפשיות זה יכול לעזור בהמון תחומים בחיים
 

05 מיכל

New member
"בעיות נפשיות" זה נורא כללי

זה מושג ממש לא מוגדר. בעצם, פחות או יותר לכל אחד יש. אולי כדאי להגדיר קצת יותר למה הכוונה. וחוץ מזה, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מה צריכים בשביל דבר כזה, ובעיקר איזה ידע נחוץ. גם אם זה מבוסס על מתנדבים - ייתכן שיש צורך בהדרכה מקצועית די צמודה.
 

zmir2003

New member
תודה על התגובות

מיכל:אני מניח שהמודל הוא מבוסס על פי מה שאנוש מציעים...כמובן שצריך פיקוח והתייעצות אבל אני מניח שהוא יודע מה הוא עושה..במקצועו הוא למד חינוך מיוחד...אני לא בטוח אם זה הולך להיות מועדון בתשלום או לא כי כרגע זה רק בגדר רעיון אבל תודה רבה על התגובות. אני יעביר לו את המידע.
 

מיכל ט

New member
איתן יקירי

בשבילך אני אחרוג ממנהגי לא לכתוב בפורום יותר יש המון מועדונים לאנשים עם מחלות נפשיות, המועדונים שייכים לעמותות שקיבלו אישור הפעלה דרך סל שיקום. תרים לי טלפון, אתה יודע שאני עובדת בתחום מיכל
 

o h a d d

New member
אחלה רעיון.....מן פאב כזה

לאנשים מגניבים....אני אהיה שם כל ערב....נשמע מסוכן..מתאים
 
למעלה