שאלה לי.........

שאלה לי.........

.......אז אם אי אפשר פה. ולא צריך פה, ואסור פה [ראיתי את מה שכתוב משמאל עוד אתמול, ותארתי לי שכשתתעוררו ממנוחת השבת תעשו בדיוק את מה שעשיתם]. למה יש פה בכלל? לא ממש נראה חשוב שיהיה פורום שאסור לכתוב בו כלום בכל הקשור לנושא שהוא מייצג, לא?
 

spiky1

New member
היי מפוזרת

כל כך צודקת!! לעומת זאת בפורומים כמו למשל בפורום חתולים מותר לעשות עליהום על אדם לרמוס אותו לפגוע בו לעשות לו לינץ' וההודעה לא תמחק. ואז את מקבלת אחרי שבוע של תחנונים למחוק את השרשור הזוועתי הודעה לאקונית מהנהלת הפורומים (במייל כי שלחתי במייל לפי הדרישה) שהכל נראה להם בסדר ואם יש משהו שלא בסדר אז שאני אתלונן שוב. כאילו שאחרי שבוע משהו יעזור... בושה וחרפה. בכל פעם מחדש אני חושבת שהנה הגיע הזמן להחרים את הפורטל הנוראי הזה שמרשה לילדות טיפשות לנהל פורומים למחוק הודעות שלא עוברות על הכללים רק בגלל שזה לא מתאים להם כרגע לשמוע מה שנכתב ולא למחוק הודעות שלוקחות מהאדם שנה מהחיים... אוי לבושה ולכלימה. והכי גרוע שממש, אבל ממש אין עם מי לדבר
ומכין שאכן אין כאן ממש דמוקראטיה, אני ממש לא אתפלא אם גם הודעתי זו תמחק.
 
אהלן ספייקי, ובוקר אור.

אני סבורה שהפורום הזה נועד לעשות ונטילציה: ייללו הנערים לפנינו. מין שיטה שכבר הוכחה כלא מוצלחת במקומות עבודה שונים. קצת חבל, אני מסכימה, אבל המרחק מעזיבת תפוז לגמרי עוד גדולה מבחינתי, ולו משום שאנחנו אנשים מבוגרים, ולו משום שיש לנו פורום משותף שאי אפשר להגדיר אחרת מאשר נפלא, לא?
 

גל ים..

New member
ושוב אנחנו פה...

חזרנו אליכם שנית,והפעם שוב כמו שלשום מדיניות ההפחדה והמחיקה חזרה,והגב' חושך שלנו חזרה בשיא המרץ ובשיא הכוח לקראת שעות הערב ומחקה ברשעות שרשור שלם כאילו אין אתמול ואין שלשום. לא היו נאצות ולא קללות ולא שום דבר שאפילו מתקרב לנושא,אלא גחמה של גב' חושך שהיא החליטה להתעלל בגולשיה ולהתיש אותם! ואל תעיזו לבקש ממני צילום מסך כי אין מה לצלם היא מחקה ברשעות,אם הייתי יודעת שהיא תמחק הייתי מצלמת... תעשו משהוווווווווווווווווווווווווווווווווו כבר,תעיפו אותה לכל הרוחות ולכל השדים,נמאס כבר מהמחיקון שלה,תקנו לה מחקים שתמחק כל היום אצלה בבית.. נמאססססססססססססססססססס כבר! האישה הזאת חוצפנית מדרגה בל תתואר,ונמאס לחיות תחת האיום מחיקה וחסימה שלה.. חאלסססססססססססססססססס תעזרו לנו,לטפל בניהול הכושל הזה.
 

גל ים..

New member
מזל שנפגשות מידי פעם פה..

מה שלומך יקירתי? איפה את לא רואים אותך???? לפחות פה אפשר לומר שלום מה נשמע מה קורה?? אם לא מטפלים בבעיות אחרות,לפחות שנשמע דברים אחרים..
 

גל ים..

New member
כל כך מוכר לי המשפט הזה יקירתי..

אז זה אומר לוותר על העקרונות שלי,על הדרך שלי,על האמונה שלי,על האני מאמין שלי,ועל מה שאני מרגישה וללכת.. גם מדינת ישראל מזמן הפכה להיות למקום לא בטוח,למקום שבו שני קרחונים התנגשו,השמאל והימין לא מסוגלים לחיות בשקט.. אז מה לעזוב,להגיד קשה וללכת.. אם בכל פעם שיהיה לנו קשה ונלך אז מי ישאר?? החיים לימדו אותי שצריך להלחם על מה שצודק ועל מה שנכון ובעיקר על האמת והדרך,אסור לנו להכנע לטרור,אסור לנו להכנע לפחד,ואסור לנו להכנע למדיניות חד צדדית של מנהלים שמקבלים הגנה בגלל שהם באופן אוטומטי מנהלים.. כמו שניתן להוריד ראש ממשלה כך ניתן להוריד מנהל שסרח ושכח מיהו.. ומבחינתי היא מנהל שסרח,ובגד באמון הגולשים שלו,ובעיקר מנוהל בצורה לא אובייקטיבי ועושה פעולות של איפה ואיפה.. לא יעלה על הדעת שגם במקום וירטואלי וגם במקום שצריך לתת לנו את כל הכלים כדי שנבוא לפה להנות ולהכיר אנשים חדשים,גם כאן כשאנשים רוצים לברוח לאיזה מציאות דמיונית נחייה תחת פחד וטרור! אם גם כאן נחיה תחת טרור,וגם אם כאן לא תהיה לנו הגנה,אז מה שווה כל העולם האינטרנטי????איפה הכבוד לבני האדם? היכן כל הערכים שאנחנו רוצים לגדל את ילדנו עליהם? היכן כל מה שאנחנו ינקנו מדורי דורות??ואיזה דור אנחנו מגדלים?? שרק דרך הטרור תצלח!דרך הפחד ישלוט!זו לא דרכי לפחד ולחיות תחת טרור,וכפי שאמרתי לי קשה מאוד להכנס לתקוות גדולות,כי מבחינתי זה אומר שהפחד והטרור ניצח... זכותי לכתוב היכן שנעים לי וכיף לי ותפוז מחוייבת לגרום לי לחוש בטחון,ולספק לי הגנה גם ממנהלים וגם מגולשים! אין דרך אחרת!
 

flower45

New member
אז אני מבינה שכל עוגמת הנפש

מתנקזת לפורום משוב. טוב, אין ברירה בארבעים פלוס המוחק עובד שעות נוספות והאכזבה והרגשת סתימת הפיות הייתה חייבת לבוא לידי ביטוי.. כי כולנו בני אדם ותפוז זה מקום שחשבנו שנוכל להנות בו לומר את מה שעל לבנו מבלי לקבל מסרים אישיים מהמנהלת על זה שעוד מעט נחסם כי דברנו וכתבנו דברים שאינם לרוחה. אני חושבת שאור הייתה יכולה להיות מנהלת מעולה אם לא הייתה שבויה וחנוקה בידי הגולשת סטאר43. החיבוקים של סטאר ומילות הדבש שלה משתקות ומסנוורות את אור שאינה רואה את הנזק שסטאר מביאה לפורום עם כל ההשתלחויות שלה באנשים שנסו מהפורום מרוע מילותיה.ואור לא נקפה אצבע לעצור את הארס והרוע הזה. בוקר טוב
 

flower45

New member
ועוד משהו להנהלת הפורומים

לתשומת לבכם. כניראה יש דברים בגו שאנשים מגיעים עד כאן ומתלוננים. אל תפטרו את העניין החוסר בדיקה יסודית ובנסיון כן ואמיתי להבין מה קורה פה. נסיון שיראה לנו לגולשים שבאמת איכפת לכם.. שתפוז זה באמת פינה ביתית וחמה.. גל ים אולי מכבירה במילים אך הכאב שלה ושל האחרים אמיתי. והיום לא נעים להיות בפורום ארבעים פלוס.
 

גל ים..

New member
יתרה מכך זה התחיל במשהו מאיים..

המנהל הקודם לא אהב שירים,הוא החליט ששירים ויצירה לא אצלו בפורום,ועל כך יש גם עדויות רבות על גביי הפורום,שגרם לחלק מהכותבים בפורום להעלם להם ולברוח.. אור היתה אחת מהם,אור היתה כותבת שירים,וגם אם היום היא לא כותבת זה לא אומר שלא כתבה בעבר.. זה היה רק ההתחלה של ממלכת החושך והפחדה,ובאם מישהו יפצה פה ימחק או יחסם לאלתר.. ומצעד השמות שהופיע פה לפני יומים מעיד כאלף מילים על היחס המחפיר מהמנהל הקודם. ועכשיו אור נכנסה לתפקיד,והנ'ל לא אוהבת ביקורת,אז מותר לשיר ומותר לכתוב אבל אסור לבקר את המנהלת ובעיקר תמיד צריך להגיד אמן לכל גחמה שלה.. גם אם הפורום ניראה כמו איזה דף מסנג'ר..וכשמבקשים לדבר על ליבה ולהבין דברים אז חוטפים מיים צוננין ואיומים.. נו אז מה עוד צפוי בפורום הזה?? עד לאן תדרדרו אותו?? הרי אם למעלה משני אנשים אומרים שמשהו רע עובר בפורום אז למה לא לבדוק,למה לא לתהות,למה לא לשאול,מדיניות הטיאטוא היא מדיניות קלוקלת,שבסופה היא תתפוצץ בפרצוף של תפוז. ועובדה יש אנשים עם בטן מלאה על הניהול הכושל של שני המנהלים,מן הסתם הלך הזרזיר אל העורב,מן הסתם ידע הדייג שאור תמשיך בדרכו ולכן גם המליץ עליה.. רק שאור לא השכילה להבין ולראות את הפח שטומן לה הדייג,ולהתעלות למעלה ולהיות אור שאהבו אותה ולא לצבור כוחות רשע וחושך וטפטוף רעל.. במקום לאהוב ולחבק את כולם היא מחבקת את אלו המצדיעים לה.. אבסורד אמרנו?!אמרנו ונישארנו בחיים.
 

גל ים..

New member
סטאר פגועה וכשאדם פגוע..

הוא פועל על פי כל חמשת החושים,בסך הכל אני מאמינה שאם נפריד את סטאר מהכאב שלה,ואם נפריד את סטאר מכל התחושות הקשות שמלוות אותה,אפשר יהיה למצוא את השושן היפה שיש בה. קל מאוד לאהוב את סטאר וקל מאוד לשנוא אותה,וזה שהיא חברה של אור קרובה את זה לא ניתן לטאטא,ולכן מפה בא הקטע הלא אובייקטיבי.. מה שלא נוח לסטאר לראות ימחק,מה שלא נעים לפרינסס לשמוע היא תבקש גם כן למחוק,ואם אפשר לתת לדייג חסינות להמשיך להשמיץ אנשים מבלי שימחק ויחסם מה טוב,והרי איך אפשר להרוג את השליח... נו ככה אפשר לבנות פורום??זו צורת ניהול אמיתית ואובייקטיבית?? את זה יצטרכו לשפוט אנשים של מעלה... בוקר טוב פרח
את גם היית כותבת אצלנו אם אני זוכרת נכון,אבל ממש מזמן..עצוב שגם את נעלמת..
 

ניקו 45

New member
הניתוח שלך גל ים מדוויק להפליא ...

בהסתיגות אחת . סטאר לא חברה של אור 1 . סטאר משתמשת בה לצרכיה . תחשבי על זה ... ובהכירי מקרוב את סטאר יכול לומר שהגברת מוכשרת , שנונה , חדת תפישה וחדת לשון . יורדת וחוקרת לפרטים קטנים . יש בה יכולות ויש בה איכויות אבל !!!! כל זאת מופנה לאפיקים שליליים לדאבוני ודאבון ליבם של רבים וטובים . וכאן טמון שורש כל רע . רק חבל ומצער שאור 1 שבויה בידיה .
 

star43

New member
זה הניתוח המדוייק רומנטיחנאן

קנאה / אביחי כהן רגש זה הרסנותו עוברת דרך זעמו של קנאי המכלה כל חלקה טובה באדם וסביבתו, המקנא חומד תענוגים גשמיים ורוחניים שנפלו בחלק חבירו השווה לו בעיניו, קנאה מתעוררת באדם כשמוצא אצל הדומה לו יתרון גופני, שכלי, נפשי, או רוחני, ובשל כך נכנס הוא לעצבות ומועקה, התסכול הנגרם ממצב זה מביאו לתגובות זועמות המופנים הן כלפי עצמו והן כלפי סביבתו, ובמקרים רבים אף לכדי פגיעה בגוף ונפש במושא קנאתו.... המלצה... גש לטיפול הסימנים ברורים שאתה בשיא המחלה.. ושאלוהים ישמור
 

ניקו 45

New member
מודה לך star43

על המובאה ושואלך באם הפנמת את הכתוב כי .... זה נכתב להדהים בהתאמה אלייך . "ישמור אותי האלוהים מאוהבי - עם שונאי אסתדר לבד "
 

flower45

New member
שלום רב הנהלת הפורומים

הנה כאן אתם רואים בזמן אמת איך סטאר 43 מתנהלת. הנה היא שולחת את ניקו לטיפול. הוא לא היחיד שהיא שולחת אותו אגב.. רק היא בסדר. אם אתם מחפשים את שורש המהומה בארבעים פלוס תבדקו בציציות של סטאר43.
 

star43

New member
ואת מצפה שיתייחסו לטרולית../images/Emo3.gif

ניקושית חמודה... שלחתי אותו אותך ..אותו דבר
 

flower45

New member
טוב.. אני כבר רגילה שכולם טרולים

בשבילך.. רק את אדם אמיתי. אני מרחמת עלייך. באמת מרחמת. ואני לא חושבת שהנהלת הפורומים יכולה ורוצה להכנס לבלאגאן שעשית מאז שהגעת חזרה לפורום ארבעים פלוס אחרי שאלניניו בחוכמתו העיף אותך בזמנו. חזרת עם אור שקבלה את הניהול ומאז אי אפשר להכיר את פורום ארבעים פלוס. אני מקווה שימים ישתנו והניהול ישתנה והפורום יחזור למה שהיה.
 
למעלה