שאלה לי בקשר ל.......

sagi17

New member
שאלה לי בקשר ל........./images/Emo101.gif

כיצד אפשר לעלות חום בקלות ??
 

frusciante

New member
האם זו הנפצה? מישהו?

אמרו לי פעם שאפשר לשבור את היד בשיטה הבאה: לוקחים תפוח אדמה, חותכים לחצי. מצמידים אותו ליד (את החלק החשוף) ומדביקים עם צלוטייפ. הולכים לישון עם התפו"א. כשקמים, פשוט נותנים מכה קטנה לעצם והיא נשברת. העיקרון הוא מעבר של חומרים שפוגעים בסידן או משהו כזה. מישהו יודע אם זה נכון?
 
זה נכון

אבל צריך לשים רק את הקליפה, היא סופגת את הסידן מהעצם ואז העצם חלשה מאוד ואם נותנים לה מכה חלשה היא נשברת
 

frusciante

New member
פששששש.....

מגניב ביותר. כן וגם שמעתי על מישהו שאכל גיר. לא מומלץ....
 

factor

New member
לא חכם בכלל

לעשות ת'טריק של תפוח האדמה וכו'. רואים בצילום רנטגן את ההתדלדלות המקומית של העצם.
 

apl

New member
אני אומרת לך שמבחינה רפואית

(ולא,אני לא מתיימרת להיות רופאה),אכילת גיר מעלה את חום הגוף.. והשיטה שציינת בנ"ל מביאה לא לשבירה אלא לסדקים וכאלו באחד הפרקים שאליו אתה קושר את התפו"א החצוי ויש סיפוח נוזלים ועוד כול מיני תהליכים ביולוגיים לא נעימים שמביאים לבסוף להיחלשות המרפק ואז יש רגישות באזור ושאר בעיות. אגב,מי שמיישם את השיטה הזו צריך ללכת לא לחובש בטענה ששבר\סדק את היד\ברך,אלא ישירות לקב"ן,כול הדרך לפרופיל 21. מטורף מי שמשתמש בדרך הזו להוציא כמה גימ"לים. ולגבי הגיר,זה גם לא פחות מסוכן.
 
בקשר לגיר

זה מעלה את הטמפרטורה של הגוף אבל זה מאוד מאוד מאוד מ-א-ו-ד לא בריא לקיבה והכל....לא רק שזה מעלה את הטמפרטורה בגוף בכלל זה גם משנה את החומציות בקיבה וגורם לכל מיני תחושות מאוד לא נעימות.... עוד שיטה בשביל להראות חולה זה לקחת לחם ובירה....תפורר את הלחם בתוך האסלה ותשפוך את הבירה זה נראה ממש כמו קיא והלחם סופג כמעט את כל הריח.... בשביל אורי- ואז יחשבו שהקאת
 

factor

New member
מה את מבלבלת את השכל?

השיטה של תפוחי אדמה מדלדלת את העצם ע"י ספיגת סידן. לא כ"כ מסובך, ובלי הרבה ביוכימיה מיותרת. וגיר מעלה את החום מכיוון שהוא רעל. ולגבי דעותיך על הקב"ן, למרות שאני רואה אותן מוצדקות, אף אחד לא שאל אותך מה דעתך, אז בבקשה, קצת צנזורה לדברים שלך.
 

apl

New member
מה אתה יוצא אליי בכלל?

אין לך מה "לתרום" לשרשור אז אתה מגיב לי? סתרת את עצמך,ועל הדרך גם חיזקת את הדברים שכתבתי.אז תודה רבה לך. "...למרות שאני רואה אותן כמוצדקות,אף אחד לא שאל אותך מה דעתך.." ושכחתי לשאול אותך לגבי דעותיי והשקפותיי.באמת סליחה. פעם הבאה תקבל התראה מראש על הבעת דעה ושליחת הודעה שלי.
 

factor

New member
גם מעצבנת, גם עילגת וגם סתם קרציה

מה זה אין מה לתרום? תיקנתי את השטויות שאת רשמת. ובאמת, קצת שתיקה לא תזיק לך. עכשיו תאמצי את הדעה שלך כשתלחצי על "תגובה". תודה ויום טוב.
 

apl

New member
ואתה הוא האידי*ט שיוצא על אנשים

על קטנות. בטח עוד כמה חודשים הפורום יזכה לקרוא הודעה שלך בסגנון ההודעה של זה שפתח את השרשור. ושוב,לא תיקנת,רק חיזקת את דבריי.
 

factor

New member
אין הרבה מה להגיד

חוץ מזה שאת בהחלט מטומטמת להחריד, ואני באמת מעדיף לשתות גיר (עדיף יחד עם קפה, אבל אני מסכים להתפשר) מאשר לקרוא את ההודעות הדפוקות שלך. אה, עכשיו כשאני חושב על זה, כאשר תהיי פקידה, את תוכלי להכין לי קפה עם גיר
. עכשיו לכי חפשי קצת חיים (ואולי גם שכל, אם יהיה לך כוח).
 

factor

New member
סליחה?

מישהו בפורום כריסטינה אגילרה ואבריל לאבין יגיד לי איך לדבר? טוס, טוס לי מהפנים יא דפקט.
 

מור86

New member
וואו, למה אתה מדבר אליה ככה?../images/Emo46.gif

אתה מטומטם לגמרי אם זה מה שאתה כותב עליה, ועל התגובה המאוד לא במקום שלך. שהיא תלך לחפש קצת חיים? אתה ממש משועמם אם זה מה שאתה כותב....
 

hevel

New member
אתם אנשים דפוקים.

להרוס סתם גוף בריא בשביל איזה גימאל? דפוקים על כל הראש...
 

אלינוש19

New member
לא מומלץ בכלל!!!!

גיר אכן מעלה ארת חום הגוף אבל יש לו הרבה תופעות לוואי בנוסף גם הגיר מסרטן (בגלל זה אצלנו בביה"ס המורים לא הסכימו להשתמש יותר בגיר והחליפו לוחות) יש כל מיני שיטות אם זה המד חום הישן לדפוק אותו על הברך וכו
 
למעלה