שאלה לי אליכם...

Zlusik

New member
שאלה לי אליכם...

האם הקייטרינג שלכם, בנוסף כמובן לצלחות, שני גביעי יין וסכו"ם, מספק לכם גם: סכין לדג (במידה ויש דגים) צלוחית להניח עליה את הלחם קערה עם מים פושרים ולימון לשטוף את האצבעות כוסיות קטנות לוודקה / ליקר האם מישהו בכלל צריך את זה בארצנו? האם אני נסחפתי לגמרי? האמת - אף פעם לא ראיתי באירועים שולחן ערוך לפי כל הכללים. הקטע הוא שכאשר אנחנו מארחים בבית, הדברים הללו תמיד נמצאים... חבר שלי סבור שאני ירדתי מהפסים לגמרי. דעתכם?
 

mayalea

New member
ברבית שכמותי...

בחיים לא ראיתי את הדברים שפרטת עליהם. טוב, סכין לדג כן (אני לא אוכלת דגים, אף פעם לא הבנתי למה צריך סכין מיוחד לחיות המגעילות האלו).
 

mayalea

New member
ביררת עם הגן ?

צלחת נוספת ללחם בטח אפשר לארגן. סכין לדג - אם זה חיוני \, בטח יש להם. ובקשר לצלוחית, אין לי מושג מה העלות והאם זה אפשרי, אבל אולי אםשר להזמין מגבונים לחים לידים עם השמות שלכם ? בהרבה מסעדות יש כאלו עם לוגואים, אולי אפשר לעשות את זה איכשהו ? (ותמיד אפשר להזמין כמות גדולה יותר ממספר הארוחים, נניח 500, ולהשתמש בזה בבית א"חכ... דווקא משעשע אותי..)
 

Zlusik

New member
תודה על הרעיון

הכוונה שלי היתה האם זה נראה לכם מיותר? או שזה נראה יפה ומכובד כשיש שולחן ערוך לפי כל הכללים? האם זה מסבך את האורחים שלא יודעים איזו סכין לקחת ראשונה ואיזה מזלג מתאים למה?
 

קוקולה12

New member
אממ... אז ככה ../images/Emo21.gif../images/Emo78.gif../images/Emo94.gif

זה גם מאוד תלוי בסוג האירוע , התפריט שבחרתם, האנשים שהזמנתם, צורת ההגשה... בכל מקרה כדאי לזכור שזו לא ארוחת ערב רגילה שבה אוכלים ונוהגים לפי כל כללי הטקס, מה גם ש SIDE DISH לניקוי העצבעות עלול להשפך, להכתים וליצור באלאגן. לדעתי זה מיותר - מסכימה?
 
לדעתי זה תלוי באורחים

וגם באיך מסודר השולחן שלכם. האם כל הדברים יכנסו על השולחן? בכל הנוגע לקערית שטיפת הידיים- יש את הסיפור / אגדה אורבנית על אותו דיפלומט (שהיה מינוי פוליטי ולא מיקצועי) ששתה את המיים מהקערה.... את לא ממש רוצה לגרום לאורחים שלך למבוכה. הם סתם יגיעו והשולחן יהיה עמוס בכלים שהם לא מכירים? אז נכון ש-10% כן, אבל זה לא שווה בגלל ה- 90% האחרים.
 
לדעתי לא כדאי

זה קצת יעמיס את השולחנות, ובכל מקרה רוב המנות בקייטרינגים לא מצריכים סכין מיוחדת (מלבד אולי סכין חדה יחסית עבור בשר). גם מנות הדג ברוב המקרים לא מצריכות סכין לדגים. קערה לשטיפת ידיים דרושה בעיקר כאשר אוכלים פירות ים המחייבים שימוש בידיים (שרימפס, לובסטרים). אני מרשה לעצמי להניח שלא תגישו מנות כאלה בחתונה שלכם, ולכן לא תטרכו. כמו כן זה באמת מסבך ומסרבל את השולחן.
 

sidharta

New member
מזכיר לי....

אתץ הסרט "המין האנושי"... יש שם קטע שטים רובניס מנסה באמצעות מכות חשמל לאלף עכברים לאכול לפי כל כללי הטקס...רואים שם עכבר שמושך את הכסא לכבוד העכברה :)))
 
למעלה