שאלה לי אליכם תרמילאים {:

Black Goat

New member
שאלה לי אליכם תרמילאים {:

אוקי.. רק אל תצחקו עלי
אני צריכה לעשות חיבור בהבעה [כן אני עדין בתיכון ומחכה לטיול אחרי צבא..] קיצר. אני צריכה לעשות חיבור על : תרמילאים אני צריכה שתעזרו לי ותגידו לי מה הגורמים\סיבות שאנשים רבים בשנים האחרונות יוצאים למסע תרמילאים? [כי משעמם פה?] תודע [: זה יעזור לי מאאאאאוד
 

trekatom

New member
ההבנה שעכשיו זה כנראה הזמן

ושחלון אפשרויות שכזה לא חוזר על עצמו - לא בעלי משפחה, ללא שום מחויבות לאף אחד, לא צעירים מדי בכדי להסתדר לבד בעולם (וגם אחרי צבא) ולא זקנים מדי בשביל לדחות את הלימודים בשנה... יכולים להכנס למקום עבודה קטן זמני, לתת המון שעות, לעשות את הכסף לטיול וליסוע.. במצב בריאותי תקין בד"כ ויכולות פיזיות תקינות ובריאות ומסוקרנים לראות את העולם שמעבר, לפני ששוקעים בשגרת החיים של לימודים-עבודה-משפחה-בית-אוטו וכו'... כמו גם - בעצם היכולת לעשות את זה : לדורות שלפנינו לא היתה אפשרות לנוע בעולם בקלות שכזו - התפתחות הרכבות, חברות התעופה ובכלל התחבורה הפכה את המסעות בעולם לדבר אפשרי ויחסית פשוט למה שדורות לפנינו היו צריכים לעשות בכדי להגיע למקומות שאנחנו מגיעים אליהם בטיול. עוד סיבות ?
 

jeshu

New member
גם החשיפה התקשורתית אולי משפיעה רואים נאשיונאל ג'אוגרפיק/ערוץ 8 וכו' ורוצים ללכת לראות לבד ולא דרך המסך. אגב,גם הלחץ החברתי משפיע פה דיי הרבה - יש לא מעט אנשים שנסעו כי החברים שלהם נסעו.
 

Black Goat

New member
ניראה לי לחץ חברתי פחות.. לא?

ואממ.. סתם שאלה למה רוב התרמילאים נוסעים לדרום אמריקה\ הודו וארצות כאלה? או שאני טועה
 

Amoureuse

New member
כי זול וכי כולם נוסעים

הרבה תרמילאים ישראלים אוהבים להיות איפה שיש עוד כאלה (לא כולם! אבל הרבה) ולכן נוסעים בעקבות העדר. בנוסף, אלו יעדים זולים, מתאימים לתקציב של תרמילאי תפרן.
 

jeshu

New member
לעניות דעתי לחץ חברתי או יותר נכון - סוג של מוסכמה חברתית הם גורם מאוד משפיע. הודו ודרום אמריקה - זה זול יותר.יש הרבה אטרקציות וקל מאוד לטייל באזורים האלה.ולשם יסעו רוב המטיילים.פה בפורום יסעו ליעדים מגוונים מעט יותר.
 

feldmano

New member
עולם שלישי

לדעתי הרבה נוסעים כדי לחוש איך זה מדינת עולם שלישי, אנחנו מדינה ככה כמעט מערבית, ומעניין לראות איך שני שליש מהעולם חיים, אמנם אפשר לסוע למדינות ערב זה יותר קרוב אבל טיפה מסוכן.... , הרבה שחוזרים גם מקבלים פרספקטיבה שונה על מה הם צרכים באמת ומה לא, זתומרת ההסתכלות על העולם השלישי נותנת כלים לעולם שלנו
 

trekatom

New member
כל אחד מוצא את הארץ שלו

הודו והמשרח - זול לטייל, מאוד גדולות (סמים סמים סמים) מסיבות שאנטי באנטי וכו דרום אמריקה - זול לטייל (סמים סמים) המון טבע וטרקים יש מי שימצא את עצמו בטיול רכבות ברחבי אירופה, טיול מחוף לחוף בארה"ב, טיול לאוסטרליה וליו זילנד, לדרום אפריקה וכו' - כל המדינות באות בחשבון... כל אחד ושיקולי הכסף שברשותו ומה הוא רוצה לעשות/ לראות...
 

natyh

New member
ביתה י"א קיבלתי עבודה

במקום בחינת בגרות : הבדל והשואה בין תרבויות האינקא והמיה . הסבא שלי פרופסור להיסטוריה שלח לי רשימה ביביליוגרפית מפורטת של בערך 40 ספרים . החלטתי ללכת על בחינת בגרות .... ומאוחר יותר החלטתי לנסוע ולראות בעיניים מה הם ההבדלים : עצתי לך : בחרי משהו אחר כנושא לחיבור ... נתי
 

jeshu

New member
היא לא כותבת דוקטוראט וחיבור צריך להיות כתוב טוב - לאו דווקא נכון מבחינת כל הפרטים.היא יכולה גם להעלות השארות ולבסס אותן רק קצת - העיקר האופן שבו הן מוצגות.
 

natyh

New member
היא הנותנת

ולכן במקום לכתוב על מה שלא מכירים עדיף לעבד חומר מוכר . תאמין לי יונתן גם אני מלראיין אותך לא אבין בדיוק על מה מדובר .
 

לאנה2

New member
מה איתך../images/Emo20.gif

לאן את רוצה לנסוע? אחרי שתביני לאן תחשבי למה!
 

froggirl

New member
תרמילאים הם

כמו צבים. לוקחים את כל הבית על הגב ויוצאים לטייל, לוקחים ת'זמן לראות עולם. לחקור מקומות שבהם יורד גשם ואפילו שלג כבר בספטמבר, מקומות בחצי הכדור הדרומי של העולם, בהם שיא הקיץ זה פברואר ושיא החורף ביולי ומקומות בהם בקיץ השמש שוקעת בשתיים בלילה וזורחת שוב בשלוש. הם גם קצת כמו אנתרופולוגים - חוקרים תרבויות, לומדים אנשים, חווים חוויות שבשגרה של בית משכנתא עבודה ושניים ורבע ילדים בממוצע אי אפשר. הם קצת כמו קולומבוס, מנסים לגלות עולמות חדשים, איך זה לחיות על אי, מה קורה כשנפגשים עם אריה רעב בספארי באפריקה. ובעיקר, הם מחפשים את החופש הזה, נטול השורשים והמחויבויות והאפשרות להכיר את עצמם בטיול ארוך טווח. תרמילאים אוהבים לטייל, לחקור את העולם שלנו כדי להבין שבסופו של דבר, כאן זה הבית. עד הטיול הבא אמן.
 
למעלה