שאלה לי אליכם פאגאנים יקרים שלי

מיכל328

New member
שאלה לי אליכם פאגאנים יקרים שלי

איפה יש חנות טובה (ורצוי זולה) של קריסטלים למינהם, באזור ת"א? תודה תודה! מיכל
 

gwizard

New member
אממ, חנות

או שתכנסי לאתר החנות של נטלי או שתלכי לסטונאייג'. אני משווק שלהם (המחירים שלי יותר נמוכים), אבל אין לי את כל המבחר שיש להם. הבחירה שלך, אם את רוצה משהו מאוד ספציפי והמחיר לא ממש משנה לך - תלכי לסטונאייג'. אם את לא מחפשת משהו מיוחד וחשוב לך מחיר - תקני דרכי
 

מיכל328

New member
המממ

זהו שאני רוצה לעשות סקר מחירים לפני שאני קונה... זה יהיה גם קריסטלים ספציפיים, אבל אני עדיין לא יודעת בדיוק איזה... עוד שתי שאלות - סטונאייג' - איפה בדיוק החנות יושבת? ודבר שני, אם אני מזמינה דרכך, יש אפשרות שבמקום משלוח אני אבוא ישירות לקחת ממך או נטלי? תודה! מיכל
 

gwizard

New member
תשובות

כן, בהחלט יש אפשרות לאסוף את הדברים במקום משלוח. סטונאייג' יושבת מול קניון איילון, ברמת גן. העניין הוא שאצלנו יהיה יותר זול מאשר בסטונאייג' וכל זאת אחרי שנאמר שאנו קונים מסטונאייג'. איך זה אפשרי ? אנו מקבלים במחיר משווק (50%) ומוכרים ברווח של 40%. אצלנו תמיד יהיה ב-10% יותר זול. הדבר היחיד שמהווה חסרון הוא זמן. אני צריך לחכות שהם ישלחו עלי את ההזמנה לפני שתוכלי לאסוף אותה מנטלי. אם תגידי מה בדיוק את צריכה, אז אני אזמין ותוך כמה ימים זה יגיע לנטלי ותוכלי לבוא ולקחת.
 

מורגיין

New member
אף פעם לא האמנתי בהזמנת קריסטלים

באינטרנט... כי בחירת קריסטל תמיד נראתה לי כמו משהו מאוד אישי שצריך להתבצע בינך לבין האבן, מבחינת הרגש, המגע והחיבור. מקום טוב שאני מכירה יש באיזור התעשיה רעננה חנות קריסטלים מהממת, אירית, עכשו הם כבר קצת התמסחרו אבל עדיין כמויות ואכויות הקריסטלים שלהם מאוד גבוהות, ואני מדברת על ארגזים שלמים מכל הסוגים.
 

gwizard

New member
זה תלוי לאיזה מטרה

מה שאת תיארת זה בחירת האבן האישית שלך. אבל כאשר את מחפשת אבן ספציפית לפי תכונות מסויימות, אז את לא חייבת לראות ולהרגיש אותה.
 

Justin Angel

New member
לא בהכרח.

אני באופן כללי הפכתי את זה למדיניות שלי שכל פריט "מאגי\פאגאני\כישופי" וכך הלאה שאני יכול להרגיש, לחוש ולהכיר אותו לפני שאני רוכש אותו - לעשות את זה. אני רוצה לדעת איך באמת הפריט מרגיש אצלי בידיים, מה התחושה שהוא מייצר ומה התגובה שלי אליו. רובנו לא יכולים לעשות את זה דרך תמונה. מה אני כן אקנה דרך האינטרנט בתחום הפאגאני? כל מה שהחשיבות שלו עולה על הצורך להכיר את החפץ לפני שאני רוכש אותו או שאין חשיבות לחפץ עצמו אלא למסר שלו (כגון ספר או תליון שמיועד לתצוגה). למזלי אין חפץ שנכון להיום אני רוצה\צריך אותו בצורה מספיק נואשות במידה שאני החלטתי לא להכיר אותו לפני, נכון להיום. עשיתי בזמני המון רכישות מהאינטרנט גם תכשיטים פאגאנים, עזרים לראיית העתיד, קריסטלים ומה לא? אבל אני מעדיף לחשוב שלמדתי מהשגיאות שלי. שלקח לי שבועות של עבודה לנקות בצורה יסודית חלק מהפריטים האלו או שעד היום אני טיפה ממורמר מהרכישות האלו שאלו לי כסף ומאמצים והניבו פריטים באיכות ירודה. כיום אני רוכש מחנויות אינטרנט פאגאניות רק ספרים שאני מכיר, תכשיטים ליופי שכבר ראיתי ומוזיקה שכבר שמעתי. כנ"ל בנושא קריסטלים. כבר עשיתי את חלקי של רכישות קריסטלים דרך האינטרנט ומה אני אגיד? SHIT. אין איכות לקריסטלים באינטרנט. קריסטל חייבים לראות, קריסטל חייבים להרגיש, קריסטל חייבים להכיר, קריסטל חייבים לדעת וחייבים לדעת מה התגובה שלך לקריסטל. אחרת יש לך סתם אבן ססגונית וצבעונית שעלתה לך יותר מדי כסף. מה גם שאני בכלל הפכתי להיות קפדן פדנטי בתצורה הפיזית של קריסטלים שלי: שיהיו ללא שום פגמים ולא מלאים בשריטות וחבלות, שיהיו בצורה פיזית יפה ולא איזה עיוות, שיהיו בצבעים שאני מתחבר אליהם ולא גוון ירוק-נזלת, וכך הלאה. ואני חושב שחצי או יותר מחברי הפורום נגררו איתי לחיפוש קריסטלים ברחבי חנויות ומחסנים שונים ברחבי הארץ ובמשך שעות שאנחנו עוברים על מאות קריסטלים קניתי בסוף כמה בודדים. אין תחליף ואין שום סיבה לרכוש קריסטל בלי להרגיש אותו ולסמוך על טוב ליבם של מוכרים אלמוניים שיתנו לך קריסטל איכותי או שיענו לדרישות הבלתי-מפורטות שלך. ואם כבר קונים אבן לפי האסוצאציות שלה כלפייך, אז בטח בטח חייבים להרגיש אותה לפני. קריסטל הוא סה"כ תערובת כימית-מולקולרית שנוטה לוואריציות מהתבנית הקבועה שיוצרות אבן בעלת משקל, צורה, צבע ושכבות, וכדי להעביר את אותה אבן לרמה הבאה של קריסטל בעל משמעות צריך יותר מכרטיס אשראי. צריך וחובה להרגיש את האבן הספציפית לפני. ברכות זוהרות
 

gwizard

New member
אם כבר, אז כבר

נכון, זה תמיד עדיף להרגיש ולגעת במשהו לפני רכישתו. זה נכון לגבי כל דבר, מכונית, בית, קריסטל, חרב או סתם המבורגר. אנשים רגילים לראות חפץ בעיניים ולהרגיש בידיים. אבל זה ההבדל בין אדם ממוצע לבין אדם העוסק בכישוף (בצורה זו או אחרת). כי אדם העוסק בכישוף יודע שיש יותר מדרך אחת "לראות" אם החפץ המסויים מתאים לו. לפעמים זה מתבטא בהרגשה הייחודית של tingling כאשר אתה רואה משהו ספציפי, זו הרגשה דומה למה שאתה מרגיש כאשר אתה רואה נערה יפה שמוצאת חן בעיניך. אני לא יודע איך זה אצלך, אך אצלי מספיק לראות את החפץ בתמונה (אינטרנט, ספר, טלויזיה וכ"ו) כדי לדעת שזה מה שאני רוצה וזה מה שמתאים לי. ולגבי ההערה שלך על איכות הקריסטלים באינטרנט, לדעתי זו אמירה מטופשת ביותר. הרי כל דבר הנמצא באינטרנט - צילמו אותו במציאות. אני אישית הלכתי לסטונאייג' וצילמתי את התמונות של הקריסטלים הנמצאים באתר החנות של נטלי. אלו אותם קריסטלים איכותיים ששוכבים להם בארגזים ומנצנצים להם לאור המנורות. בקיצור, זה כמו שהיה בהודעה על הפגיונות...אתה סתם ממורמר מזה שמשהו מצליח לי ומחפש להרוס. האם ירדת כל כך נמוך שאתה לא מוכן לעזוב את הטינה שלך כלפי ? די, נמאס לי ממלחמות טיפשיות.
 

מי אגם

New member
אני חושבת שפיספסת את הכוונה של

ג'סטין. כשהוא כתב שהוא מעדיף את האבנים שלו ללא פגמים, הכוונה שלו (לפי מה שאני הבנתי, לפחות), הייתה שכשאתה בוחר פיזית את האבן שלך, אתה יכול לראות את הפגמים הקטנים - השריטות, הדפיקות וכו', ולבחור אבן שיש לה כמה שפחות פגמים, או אבן שמלוטשת בצורה מסוימת שיותר מושכת אותו. דרך האינטרנט זה בלתי אפשרי לעשות דבר כזה, כי לא אתה בוחר את האבן הספיציפית שתגיע אליך, אלא האדם שאורז לך את המשלוח. אז סביר להניח שתהייה יותר התאמה לאבן עם האדם שארז את המשלוח, מאשר התאמה אליך.
 

gwizard

New member
OK

קיבלתי את מה שאת אומרת. אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שלכל אבן יש את השריטות הקטנות האלה והאי מושלמויות, כביכול. זה מה שעושה כל אבן למיוחדת במינה :)
 

מי אגם

New member
אני לא מסכימה...

כל אבן שאתה עובד איתה, ואפילו אבן שאתה קונה סתם בשביל שתשב על השולחן שלך ותעביר לך את האנרגיות שאתה רוצה, ריכה להיות אבן שבמובן מסוים "מדברת" אליך, ושיש לך חיבור אליה. זה שאתה רוצה אמטיסט, לא אומר שכל אמטיסט תהייה טובה. אתה צריך ללכת לחנות, לראות מולך עשרים מיליון אבני אמטיסט שונות, ולבחור את זאת שנחצבה במיוחד בשבילך.
 

gwizard

New member
כל אחד והגישה שלו

אני לא חייב ללכת לחנות פיסית, לי מספיק לראות תמונה. דוגמה: ראיתי חרב באתר אינטרנט והזמנתי אותה. קיבלתי אותה, ניסיתי אותה - מושלם ! זרימה חבל העל זמן והיא פשוט יושבת לי ביד כאילו נוצרה בשבילי. לא הלכתי לראות ולמשש אותה לפני הקניה, אבל היא התאימה. אותו דבר עם קריסטלים (בשיבילי).
 

מורגיין

New member
יש הבדל בין חרבות לקריסטלים

חפצים דוממים שמיוצרים בייצור המוני זה בסדר ומובן שאפשר לקנות דרך האינטרנט כי כולם זהים. קריסטלים זה לפי דעתי פשוט אסון לקנות דרך האינטרנט, אין שני קריסטלים זהים לחלוטין, וקריסטל מושפע מכל עברו וסביבתו מבחינת האנרגיות והתחושות שלו, גם שני קריסטלי "מונסטון" יכולים להיות שונים לחלוטין. קריסטל הוא מתנה אישית של אמא אדמה אליך, ואתה צריך להתחבר איתו באופן מושלם, גם הפרטים הקטנים כמו "שבירות באבן" או שריטות, יכולות להיות לפעמים הדבר שהכי ישבה את ליבך כשאתה בוחר אבן מסויימת. לא מדובר על אבן מושלת "ככלל" אלא על אבן מושלמת בשבילך, וזה תהליך שצריך להווצר בינך לבין האבן. לי אישית לבחור אבן יכול לקחת שעות, שבהן אני יושבת מול קערת אבנים שלמה, ומרגישה ונוגעת בעשרות אבנים, מחבחינת מראה, מגע, אינטאיציה ותחושה אישית. תהליך כזה לא יכול לקרות דרך האינטרנט. יש לי בבית לפחות 20 אבני אמטיסט, חלקן אמטיסט כהה, חלקן בהיר, ואין אחת זהה לשניה, כולן שונות! שונות מבחינת התחושה, שונות מבחינת ההשפעה (התדרים), שונות מבחינת האופי, השימושים, ההעדפות האישיות שלי. כן כולן אמטיסט, אבל הן לא זהות!
 

מורגיין

New member
ועוד משהו

כל אבן שאתה בוחר היא אישית שלך, גם אם היא מותאמת למטרות מסויימות (אני רוצה טייגר-איי להגנה בזמן כישוף), עדיין כדי שהאבן תמלא את מטרתה ותפעל איתך בזמן העבודה איתה, היא צריכה להיות מותאמת אישית לך, החיבור הזה חייב להיות. לכן גם כשאתה בוחר אבן למטרה מסויימת אתה למעשה בוחר אבן אישית, לגבי אין הבדל בין השניים! לכן גם "בחירת אבן לפי מזל" תמיד נראתה לי שיא הטיפשות והחוצפה, אתה בוחר אבן שמתאימה לך, אישית בשבילך וקיימת כאן בשבילך ובשביל מטרה מסויימת. כמות החוויות האישיות והמדהימות שעברתי עם אבנים היא בכלל בלתי ניתנת לתאור, הקריסטלים הם ללא ספק אחת המתנות הגדולות ביותר של אמא אדמה אלנו, והכי טוב זה שלא נדרשת מיומנות גבוהה או ידע מעמיק כדי להנות מהם ולהעריך אותם, צריך רק לסמוך על עצמך. כשאתה קונה חרב, או פנטקל, הוא מגיע "ריק", ואתה יכול לטעון לתוכו את האנרגיות המתאימות לך. כשאתה קונה אבן, אתה יכול לטעון את החיבור בינך לבין האבן, אתה יכול לתכנתת תכונות טבעיות שלה ולהגביר אותן, אבל גם לאבן יש אנרגיות משלה, לא רק מה שאתה משאיל לה, ולכן המשמעות היא רבה כל כך.
 

gwizard

New member
התחברות

לפי הבנתי, ההתחברות עם האבן מתחיל ברגע שאת נושאת אותה עליך, קרי מכניסה את האנרגיה של האבן למערכת האנרגטית שלך - ההילה. בהנחה שאת לא מרימה ל-5 דקות כל אבן ואבן בארגז, איך את יודעת איזו מן האבנים משפיעה עליך בצורה הטובה ביותר ? אני מכיר את השיטה של להעביר את היד ולבחור "בליינד", אבל נוכחתי לדעת שזו שיטה שעובדת "לפי מזל", במילים שלך. אם כך, ובהנחה שאת לא עוברת כל אבן ואבן, הולכת איתה לפינה שבמרחק 60 ס"מ ממך אין שום קריסטל אחר ובוחנת אותה, איך זה שונה מלבחור אבן לפי תמונה ? שימי לב שאני שואל זאת למטרת דיון ולא וויכוח או משהו כזה. לי עצמי יש שיטה משלי והיא עובדת, אך אני מעוניין לדעת איך אחרים עובדים.
 

RainBird

New member
אני מסכים עם זה. רוב השימוש בגבישים שלי הם לא עצמיים. משמע לאחרים. בחלק מהמתכונים דרוש סוג זה או אחר של גביש, בין אם זה שיקוי, קמיע, או טקס. למרות שמאוד חשוב שהגביש "יקרין" אנרגיות, ולא סתם יהיה כבוי סדוק ו"עייף". אבל אותו גביש לא צריך להתאי לי בדיוק, אני לא מתחבר לרוז קווארץ למשל, אבל יש להשרות אותו במים של שיקוי אהבה. שיקול דעת.
 
למעלה