שאלה לימניים

סוהי 7

New member
שאלה לשמאלנים

למה אתם מדברים כל הזמן על "סיפוח" כאילו מדובר בסיפוח כל יהודה ושומרון קומפלט?......זו הרי גניבת דעת מגמתית ברורה. אני ימני ואני נגד סיפוח כל אזור או שטח ביבודה ושומרון המכיל בתוכו התישבות ערבית אלא אם כן היא דלילה מאוד או לא קיימת. הסיפוח עליו מדובר עכשיו הוא כל השכונות היהודיות בירושלים ורצועת גושי ההתישבות וכן בקעת הירדן שעיקר עיניינה הוא ביטחוני וקביעה סופית של גבולנו המזרחי. לדעתי זו יש קונצנזוס לאומי כולל רוב אנשי המרכז-שמאל בארץ וכן הבנה לא מוסתרת של מדינות רבות במערב ובין מדינות ערב המתונות והפרגמטיות......וזה מה שיקרה במציאות בקרוב
 

רשוי

New member
הארץ שלנו מהים עד לנהר,חידקל ,והערבים פולשים ארורים

 
צודק ולא צריך לוותר לערבים אבל הכי גרוע הם הסייענים שלהם

הסמאל גם בעזה במרדפים היו לנו סייענים פלסטינים וחלק מהם שנאו את המחבלים כי ידען שהארץ שלנו
 

ספי111

New member
את השכונות היהודית בירושלים סיפחו מזמן.

ולא נימקת למה היום סיפוח הבקעה יועיל לבטחון.
 

סוהי 7

New member
לא כתבתי שסיפוח הבקעה יועיל לביטחון.

שילטון צה"ל בבקעה קיים גם היום אבל הוא בניגוד לעמדת רוב מדינות העולם. סיפוח הבקעה יסמן בופית ורישמית את גבולה המזרחי של מדינת ישראל הריבונית. רישמית,העולם הכיר עד היום רק בגבולות החלוקה מ-47',גבולות הכיבוש מ48' - 49' מוכרים רישמית רק כגבולות שביתת הנשק אבל מוכרות הצהרתית בלבד כגבולות המדינה מבחינת העולם.הערבים מוכנים להכיר בהם רק כהסכם פשרה.אין נכונות לחתום על סוף הסכסוך הערבי\פלסטיני כל עוד קיימת מדינה יהודית בשטחי ארץ ישראל (פלסטין לשיטתם).
 

MP3217

New member
למה זה צריך "להועיל" ?

במה הקמת מדינת ישראל "הועילה" ? יכולתי לחיות עכשיו בבולגריה, בעל אזרחות אירופאית, כמו מלך, בלי ערבים רוצחים מסביב. רק אדיוט פוסט ציוני עלוב ונטול שכל חושב שזה צריך "להועיל". זה שלנו, הכול שלנו - לא רק 30% - לצערנו אי אפשר לספח את כל ארץ אבותינו אלא רק 30% בדיוק כשם שאתה לא תיתן את הבית הפרטי שלך לשכן הערבי מכפר מזרעה השכן, בדיוק כך עם ישראל לא אמור לתרום את ארצו ומולדתו לאויב הערבי, זה אותו דבר בדיוק. אולי בעתיד, יקום רוה"מ, גבר, שיספח את ערש אבותינו, האדמה עליה הלך אברהם אבינו, וישים זין על העולם ועל הסמאל העלוב הבוגדני החומצתי הציאנידי האוטו-אנטישמי נטול הערכים הציוניים/יהודים/ישראלים, זה שאתה משתייך אליו לכו תזיינו את הפרות בברלין, תנו לנו לחיות כאן בגאווה לאומית, לא תחת מכבש סמולני מסריח של פוסט ציונים אטישמים ולהטבים ארורים. יאללה, עופו מכאן טפו
 

הפרבולה

New member
זה חשוב בעיקר לצרכי פנים

כדי שלפחות אנחנו נגיע להסכמה מה הגבולות הרצויים למדינת ישראל בצד המיזרחי ושרוב הציבור תומך בהם , זה לא ארץ ישראל השלמה וזה לא קווי 67 אלה גבולות שהכי טובים למדינתינו במצב הקשה שאנו נמצאים כבר 72 שנה תחת מצור של העולם הערבי האנטישמי. זה גם יגרום לעוד גורמים בעולם להכיר בכך שגבולות 67 אינם רלוונטים עוד . זה גם יסתום את הפה לאותם שמאלנים שטוענים שאפילו ישראל לא מכירה בהתישבות היהודים מעבר לקו הירוק כי היא לא מספחת אותם.
 

הפרבולה

New member
לגבי אלו שמפחידים אותנו בהתגברות האלימות הערבית

צריך להזכר מה קרה לפני כ 20 שניה שבה הצענו לערבים נסיגה מלאה לקווי 67 +מעבר בטוח ( תמורת חילופי שטחים קטנים ) כולל שליטה בהר הבית ( למעט הכותל המערבי ) - קיבלנו מלחמה ! מלחמת אוסלו עם מאות הרוגים ופצועים. ככה שאין מה לחשוש, כמובן שיש להערך צבאית אבל זה לא חדש תמיד צריך להיות בכוננות , כבר 72 שנה אנחנו בכוננות. יש גם להיערך מול התקשורת השמאלנית שעל כל פיגוע תקשור את זה בסיפוח ( מענין איך הם מתרצים את פרוץ מלחמת אוסלו בשנת 2000 ).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כי חוץ מארה"ב, מיקרונזיה, איי מרשל ועוד כמה גרורות

העולם תמיד יהיה נגדינו בכל ולראשונה מאז 1967 אפשר לספח בהסכמת ארה"ב שהיא משענת כלכלית וביטחונית של ישראל. כי לראשונה נשיא ארה"ב מציע הסדר שלא בסיס גבולות 1967 וזאת היסטורית למחוק את הרעיון של גבולות 1967 או 1967 עם תיקונים מהלקסיכון האמריקאי.
 

קצה

New member
אני שואל שאלה אחרת מה יצא לכם מ 3 סבבי בחירות שגזרתם על

הישראלים. קיבלתם ראש ממשלה חלופי לשכה חלופית מעון ראש ללשמה חלופי אאודי 8 ממוגנת חלופית
 
למעלה