בתור אחד שגדל בכרמל
הרעיון היחידי שעולה בראשי הוא אחרי העלייה של נשר תגיע לאנטנה וסע לכיוון בית-אורן. תרד כמה שאתה רוצה ותעלה חזרה. מה שאני יכול להבטיח לך זה שאם תעשה נשר ובית-אורן בתור רכיבת הבוקר שלך או מה שזה לא יהיה גם לא תסבול מתנועה וגם תיכנס לכושר שלא חלמת עליו. הכרמל הוא כמו העליות של ירושלים שכל התל-אביבים מתלהבים מהן (צובה, נס-הרים). זמן השיא שלי בבית-אורן (עד הכביש חיפה-עוספיה) ארוך בדקה מזמן השיא ברמת רזיאל למשל. בית-אורן בשיפוע ממוצע קלה מרמת-רזיאל, אבל זה בגלל אורכה ולא בגלל שאין שם "קירות". אני מוכן לשים כסף שהעלייה של נשר היא בממוצע שיפוע יותר קשה מנס-הרים ורמת-רזיאל. אבל לא יודע כמה כסף. אם אני טועה אז 5 שקלים. ופינת הנוסטלגיה: מי מרוכבי הפורום זוכר את עליית "נשר החדשה" כשהיתה ישנה. עד לפני 10 שנים אני חושב היה כביש תלול מאד ומשובש מאוד שהטוואי ההתחלתי שלו הוא של נשר החדשה כיום, וההמשך הלך דוך בתוך היער כדי להיגמר באותו מקום של נשר החדשה כיום. החלק שאינו חופף בין שתי העליות היה קשה ביותר וזכור לי רק בתור תמונות בראש. לצערי לא יצא לי לטפס שם באופניים, כי אז רק התחלתי ולא דמיינתי לעלות לכרמל, מקסימום לנצרת. אם מישהו כאן רכב שם, מעניין לשמוע איך היא היתה, זה היה לפני שהיה פורום ולפני שהיה GPS לכל אחד. או בקיצור, כשרכיבה באופניים היתה יותר רכיבה ופחות אופניים.