שאלה לחברי הפורום. לנגפורד והאוהדים

אוי נו

משום מה אני זוכר אותו עף על כל מבט שלא לפי הסכמה של בלאט.
אני יודע שבלאט מחמיר , אבל אני לא זוכר שחקן שחטף מבלאט כתף קרה מהשניה הראשונה כמו פאפאס , גם את אליהו בלאט מחנך , אבל משחרר לו את הרצועה מפעם לפעם , אין שום שחקן בעולם שיכול לפרוח כשהוא יודע שיעוף על הטעות הראשונה.

אוחיון התחיל די רע , היה חסר בטחון , ובלאט התעקש עליו , אני מבין את הרצון של בלאט להרויח את אוחיון , רצון שהשתלם , אבל אני חושב שהתעקשות דומה על פאפאס כבוס של הקבוצה על המגרש , היתה יכולה להביא את מכבי במצב אחר מנטלית ומעשית להצלבה.
על פאפאס אי אפשר להגיד ששטויות מאפיינות אותו ,זהשחקן שעשה קריירה מדהימה מקבלת החלטות נפלאה , מנהיגות , ושליטה ביריב ובקצב המשחק , זה סתם נעלם בגלל שהוא דפוק?
 
מה זה יתפוצץ? יתן כמה ראיונות ובזה גמרנו

היו צריכים לשחרר אותו בחורף, אבל יתכן שהוא ידע שלא יקבל חוזה טוב יותר.
 

sms050697

New member
כמו שכבר אמרתי, זה עניין שאין בו שחור ולבן

ולפי מה ששומעים מדייויד, גם הוא ידבר בסוף העונה על הנושא הזה, ואני בספק אם פאפאס יצא גם טלית שכולה תכלת. אז די חבר'ה. עשינו, עונה מדהימה, עם או בלי פאפאס, וכמו שאבירם אמר, גם בדקות שהוא היה על הפרקט רוב הפעמים הוא לא הצדיק את זה.
 
בגדול הכל נכון

השאלה הגדולה היא לטעמי, האם במה שיש לבלאט נגד פאפאס יש כדי להצדיק את הפגיעה ביכולת המקצועית של מכבי העונה בכך שלא נעשה שימוש בפאפאס כמו שיכל להיעשות.

לטעמי בלאט לא יכול לצאת מהענין הזה טוב: אם פאפאס עשה משהו כל כך חמור או הביע את דעתו בצורה כל כך מעצבנת שבלאט לא יכל להסתדר איתה , למה הוא לא שוחרר בשלב מוקדם , למשל כמו שציין כאן אם אינני טועה רונן , כשמאלט הובא כדי אולי להצליח להביא מישהו יותר רציני ממאלט? אם פאפאס לא התאים לבלאט משלב מאד מוקדם למה הוא עדיין כאן? למה להשאיר אותו עונה שלמה ועל הספסל?
ואם הוא לא היה כזה סיפור קשה , למה לא להשתמש בו ?
 
לא נראה שהוא ישאר אחרי העונה הזו

תאר לך ששחקן כמו אוחיון,בורשטיין או כל מיני זרים שדואגים שממוצע האישי שלהם בלבד מקבלים עליך עדיפות ואתה עם רקורד כזה ואתה מיובש כל העונה ונמצא בעיקר ליופי למרות שהצלת את מכבי יותר מפעם אחת העונה מול קבוצות טובות כאשר נתנו לך כבר לשחק.

כן,אני מדבר על פאפא שהעונה היה צריך לנהל את מכבי ביורוליג מתחילת הדרך ובמידה מסויימת בלאט שילם על זה ביוקר חוץ מהשיפוט המכור לצד של היוונים.

ולובינסקי תעשה טובה לך לפורום של צסק"א אוהד צלחות וכסף ולא אוהד מכבי,כי אוהדי מכבי לא היו רושמים מה שאתה רשמת עליה.
 
הקהל מתחבר למה שהשחקן מייצג ולא לנקודות שלו

איך אפשר לאהוב שכיר חרב כמו לנגפורד? די ברור שבשנה הבאה הוא לא יהיה כאן כי מישהו ישלם לו 2 גרוש (או 200 אלף) יותר
 

נמשל

New member
פאפלוקאס הגיע עם ההיסטוריה שלו

ואוהדי מכבי מאז ומתמיד יודעים להעריך היסטוריה.
אני חושב שהאוהדים רואים אותו על תקן שאראס, ומכאן האהדה.
ובכלל, לשחקן הזה יש המון כריזמהאבל גם כי מאמינים שהעידוד יחזק אותו
ברור שהעידוד שהוא מקבל לא פרופורציונלי לתפוקה שלו, אבל מי מחפש פרופורציונלי במשחק הזה?
המשחק בנוי על הרבה גורמים, אבל גם על רגש.
 

crazy87878

New member
זה עדיין לא מסביר את ההתלהבות מבשוק בזמנו

פרט לעובדה שהוא טורקי
 
היתה מנטליות של קבוצה קטנה

הבחור היה מלך ריבאונדים מהותי במיוחד , לא היינו רגילים להביא שחקנים ככה מוכרים.
וכן , בזמנו היינו יחסית חברים של הטורקים.
 

sms050697

New member
אתה טועה ומטעה חלקית

כאחד שהיה במשחק והצטרף לגוש המעודד (תשמעו, חוויה מדהימה), אני יכול להגיד ששרים לכל השחקנים, ללנגפורד, לבלו, להנדריקס, ליוגב ועוד, ולדעתי לנגפורד הוא אחד הראשונים ששרו לו (במנגינה של שאראס לשעבר), אבל הקהל לא הצטרף. לקראת סוף המשחק, שרו לפאפאלוקאס, כמו ששרו לדריק אחרי זה, ולזה הקהל משום מה לא הצטרף.
 
למעלה