שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם
שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם
בשנת 91/92 נסעתי עם סבתא שלי ברכבת לי-ם מת"א מרכז (היחידה שהיתה אז) אבל היא היתה במתכונתה החדשה (מסילות באילון)אני זוכר שנסענו צפונה ואז הקטר התחייג ונסענו דרך מקום אחר. האם יש מצב שנסענו דרך ב"ב וראש העין? במידה והתשובה היא לא למה הקטר כבר לא היה דרומה? במילים אלו אסכם כי אני כבר חבר בפורום שנה שלמה וכמה ימים ולמדתי דברים חדשים ואולי גם תרמתי מהידע שלי בחשמל ואלקטרוניקה ומאוד נהנתי משנה זו ואקווה להמשיך להנות ולהשכיל
שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם
בשנת 91/92 נסעתי עם סבתא שלי ברכבת לי-ם מת"א מרכז (היחידה שהיתה אז) אבל היא היתה במתכונתה החדשה (מסילות באילון)אני זוכר שנסענו צפונה ואז הקטר התחייג ונסענו דרך מקום אחר. האם יש מצב שנסענו דרך ב"ב וראש העין? במידה והתשובה היא לא למה הקטר כבר לא היה דרומה? במילים אלו אסכם כי אני כבר חבר בפורום שנה שלמה וכמה ימים ולמדתי דברים חדשים ואולי גם תרמתי מהידע שלי בחשמל ואלקטרוניקה ומאוד נהנתי משנה זו ואקווה להמשיך להנות ולהשכיל