שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם

מצב
הנושא נעול.

singera

New member
שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם

שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם
בשנת 91/92 נסעתי עם סבתא שלי ברכבת לי-ם מת"א מרכז (היחידה שהיתה אז) אבל היא היתה במתכונתה החדשה (מסילות באילון)אני זוכר שנסענו צפונה ואז הקטר התחייג ונסענו דרך מקום אחר. האם יש מצב שנסענו דרך ב"ב וראש העין? במידה והתשובה היא לא למה הקטר כבר לא היה דרומה? במילים אלו אסכם כי אני כבר חבר בפורום שנה שלמה וכמה ימים ולמדתי דברים חדשים ואולי גם תרמתי מהידע שלי בחשמל ואלקטרוניקה ומאוד נהנתי משנה זו ואקווה להמשיך להנות ולהשכיל
 

אשור

New member
הסיכוי הוא מאוד גבוה שנסעת

שאלה לחברי הפורום בנושא הרכבת לי-ם
בשנת 91/92 נסעתי עם סבתא שלי ברכבת לי-ם מת"א מרכז (היחידה שהיתה אז) אבל היא היתה במתכונתה החדשה (מסילות באילון)אני זוכר שנסענו צפונה ואז הקטר התחייג ונסענו דרך מקום אחר. האם יש מצב שנסענו דרך ב"ב וראש העין? במידה והתשובה היא לא למה הקטר כבר לא היה דרומה? במילים אלו אסכם כי אני כבר חבר בפורום שנה שלמה וכמה ימים ולמדתי דברים חדשים ואולי גם תרמתי מהידע שלי בחשמל ואלקטרוניקה ומאוד נהנתי משנה זו ואקווה להמשיך להנות ולהשכיל
הסיכוי הוא מאוד גבוה שנסעת
דרך בני ברק וראש העין.בשנה זו עדיין לא היתה המסילה שפנתה מגני התערובה מיזרחה . הקטר היה היצריך לנסוע לכיוון תחנת תל ברוך ושם לחייג את עצמו ,או שקטר שיצא מבני ברק היתחבר לצידה השני של הרכבת. [היכן שהיום תחנת האוניברסיטה.)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה