בהחלט. ובלי קשר אני יכול
להגיד שהאשם תמיד נוצר מהתערבות של יאיר ניצני וכמה חברים שלו: הוא טען ש"שיר מוכר דיסק" - כלומר, שאם יש לך סינגל חזק, זה כל מה שאתה צריך בשביל למכור אלבום. האחרים טענו שהאלבום כולו צריך להיות מושקע בדיוק כמו הסינגל, בכדי להבטיח הצלחה במכירות. ניצני ניצח בהתערבות, והיום זאת פחות או יותר הגישה של רוב החברות הגדולות בעולם, וכל דיסק שני ששולח סינגל לאמ.טי.וי מהווה הוכחה לזה
. סתם ככה, בלי קשר, התחשק לי לספר עד שהשניצל שלי יהיה מוכן (אני מתתת מרעבבב). לילה טוב
.