שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים

מצב
הנושא נעול.
שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים

שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים
אחרי ששולחים למישהו מסר אישי (או מנסים לשלוח...), האם יש דרך לוודא שהמסר אכן הועבר אליו, והאם יש אפשרות לעיין שנית בתוכן המסר, עוד בטרם תגיע תגובה (אם תגיע)?
 

ארזS

New member
תגובה שלא מהנהלת הפורום...

שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים
אחרי ששולחים למישהו מסר אישי (או מנסים לשלוח...), האם יש דרך לוודא שהמסר אכן הועבר אליו, והאם יש אפשרות לעיין שנית בתוכן המסר, עוד בטרם תגיע תגובה (אם תגיע)?
תגובה שלא מהנהלת הפורום...
שאלתי שאלה זאת לפני זמן רב והתשובה היתה שאין אפשרויות כאלה. ואולם, מה שאני עושה לפעמים [אם אינני שוכח] זה לסמן את התיבה הקטנה שבתחתית המסר וככה אני מקבל העתק מהמסר ששלחתי.
 

איליה.

New member
שאלות טכניות והצעות

תגובה שלא מהנהלת הפורום...
שאלתי שאלה זאת לפני זמן רב והתשובה היתה שאין אפשרויות כאלה. ואולם, מה שאני עושה לפעמים [אם אינני שוכח] זה לסמן את התיבה הקטנה שבתחתית המסר וככה אני מקבל העתק מהמסר ששלחתי.
שאלות טכניות והצעות
להנהלת הפורומים אפשר להעביר בפורום תפוז משוב.
 
../images/Emo51.gif לעצה ../images/Emo45.gif

תגובה שלא מהנהלת הפורום...
שאלתי שאלה זאת לפני זמן רב והתשובה היתה שאין אפשרויות כאלה. ואולם, מה שאני עושה לפעמים [אם אינני שוכח] זה לסמן את התיבה הקטנה שבתחתית המסר וככה אני מקבל העתק מהמסר ששלחתי.
לעצה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה