דוד שטיפלמן
New member
שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים
שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים
אחרי ששולחים למישהו מסר אישי (או מנסים לשלוח...), האם יש דרך לוודא שהמסר אכן הועבר אליו, והאם יש אפשרות לעיין שנית בתוכן המסר, עוד בטרם תגיע תגובה (אם תגיע)?
שאלה להנהלת הפורום בענין מסרים
אחרי ששולחים למישהו מסר אישי (או מנסים לשלוח...), האם יש דרך לוודא שהמסר אכן הועבר אליו, והאם יש אפשרות לעיין שנית בתוכן המסר, עוד בטרם תגיע תגובה (אם תגיע)?