שאלה להורים שילדיהם עדיין לא הולכים-

שירון69

New member
שאלה להורים שילדיהם עדיין לא הולכים-

איפה אתם שמים את התינוק בבית במזג האוויר קר שכזה? הסבר- עד עכשיו תמיד הייתי שמה אותו על שמיכה (בת כמה שכבות, כדי שיהיה עבה) על הרצפה ויושבת לידו כדי שיהיה על הבטן וילמד להתהפך, אך עכשיו ממש קר ונכנס קור תמיד מתחת לדלתות. התחלתי לשים אותו על הספה אבל זה מסוכן וחייבים להיות לידו, ומעבר לכך זה לא נותן לו מרחב תמרון כדי ללמוד לעשות דברים. מה אתם עושים?
 

אכדית

New member
יש גם מזגן ../images/Emo13.gif

לא כזה קר... יש לי בעיה אחרת שהיא זוחלת ומגיעה בצ'יק לריצפה.
 

ליאור53

New member
על הרצפה..

מחממים את הבית ושמים מכנסון עם רגליות מתחת למכנסיים.. שחר התחיל ללכת השבוע!!! איזה כיף!!!
 

מיכלי MP3

New member
אם נכנס קור מתחת לדלת

אפשר לדאוג לאיטום שלו או ע"י משהו מקצועי מהחנות, או פשוט לשים שם שמיכה או כל דבר אחר שיחסום. כי חשוב שיהיה לו מרחב ובד"כ על הרצפה זה המקום היחידי שטוב לזה. אגב, על הרבה שמיכות קשה ללמוד להתהפך, אני ממליצה לך לקנות משטח פאזל (עשוי חומר ספוגי קשיח) שמוכרים בהום-סנטר - הוא מבודד נהדר מהקור , קשיח אבל נעים אם נופלים עליו.
 

שירון69

New member
יש לזה שם?

האם זה בא בכל הגדלים, או גודל סטנדרטי מיוחד לילדים?
 

אילתית 2

New member
מצטרפת להמלצה על המשטח

זה משטח שמגיע בחתיכות פאזל גדולות מבודד מהרצפה אך בגלל שקטן שימי על זה שמיכה ולאיטום הדלתות יש באייס הום סנטר וכו...יש מן איטום כזה פס כזה שמתקינים על הדלת למטה יש את המשטח/פאזל רצפה בכל חנות של מוצרים לילדים אבל אני קניתי בהום סנטר - הגיע בזמנו בחבילות של 6 יח' פאזל קניתי 3 חבילות שימי לב יש פאזלים שמתפרקיםמהם חלקים קטנים..אנ קניתי כאלו שאין בהם זה יחידה שלמה וצבעונית
 

Nuli77

New member
יש בכל חנות צעצועים

זה עשוי מחומר שמזכיר קצת סול אבל יותר קשה כמובן, זה רחיץ וניתן לניקוי ויש כמובן גדלים שונים בהתאם לדוגמא שאת קונה (אפשר לקנות כמה פאזלים ולהרכיב משטח פעילות גדול). לנו היו שניים כאלה בשני גדלים ובזמנו זה באמת היה פתרון מצויין!
 

מיכלי MP3

New member
נדמה לי שזה נקרא "משטח ספוג לרצפה "

יש עם דוגמאות לילדים, ויש עם דוגמא שנראית כמו פרקט, אין בזה חלקים קטנים מתפרקים (מעצבנים ומסוכנים). הגודל הוא סטנדרטי , בכל חבילה יש 8 חלקים - כדי לכסות שטח של מטר על מטר יש צורך ב-9 חלקים, ולהרכיב בשלשות.
 
שירה כבר זוחלת

יש לה בסלון שטיח שעליו אנחנו תמיד שמים אותה ואת הצעצועים שלה. אבל מהר מאוד היא מטיילת בכל הבית על הרצפה החשופה. אנחנו דואגים להלביש אותה טוב כדי שלא תתקרר. אני נגד לולים, למשל, כי אני לא רוצה להגביל אותה ורוצה שיהיו לה "מרחבים" לזחילה.
 

polegra

New member
לא שמה..הוא זוחל לאיפה שרוצה..רצפה שטיח

הוא מוגבל כמובן רק בתוך החדר....או בסלון...יש רצפה ויש שטיח הוא לבוש טוב ועם גרביים אז אני לא דואגת.... במטבח ובחצר הוא בהליכון לא ליותר מחצי שעה טלי
 

אמיתמי

New member
ככה

עד גיל חמישה חודשים יכולתי לשים אותה בלול, עכשיו ממש לא נוח לה שם. אני שמה אותה על השטיח, לבושה בשתי שכבות כמות, ואם ממש קר מוסיפה עוד שמיכת קיץ גדולה מקופלת (הפוך לא ממש מאפשרות חופש תנועה). היא מכל מקום כבר בורחת מן הפוך ומסתתרת מתחת לספות (זוחלת לאחור) .
 
למעלה