שאלה לדתיים שחיים עם הנטיה בשלום

religious7

New member
שאלה לדתיים שחיים עם הנטיה בשלום

הפנו את השאלה הזאת אליי, והאמת שהייתי חסר מילים. אז אשאל את אותה השאלה אתכם ואשמח לקבל תשובה. אם אתם חיים חיים שלווים עם הנטייה המינית, אז איך אתם ממשיכים להאמין בתנ"ך שסותר את המשיכה המינית הזו (לא סותר, אבל לא מקבל אותה, בכל אופן)?
 
פשוט מאוד אח שלי......

דבר ראשון האם אתה דתי? והאם אתה גיי? אם אתה גיי בטח אתה יודע שנולדים עם הנטייה הזאת ולא בחרנו בה מרצוננו הפרטי בהקשר לתנ"ך,נכון שבתקופה ההיא לא היו פתוחים לכל העניין וזה היה נראה כסטייה היום כמובן יש פתיחות רבה יותר בנושא, מודרניזציה ודברים שהיו נראים בעבר כסטייה ולא ידעו איך להתמודד איתם הפכו לאיסור חשבו שזאת מחלה או מחלת נפש. אנחנו עומדים מול תופעה מציאותית אנו רוצים בה או לא אבל בכל מקרה צריכים לקבל אותה,וכמובן שעדיף בצורה הטובה ביותר. אין דרך להדחיק ולברוח מזה לכן אנו משתדלים לחיות גם עם הנטייה וגם עם הדת בכבוד אני לדוגמא אוהב גברים וגם אוהב את הדת אז זה אומר שאני צריך לוותר על משהו? לא אני מנסה לחיות ולשלב את שני הדברים. ואני לא בורח מתמודד עם שני הדברים כמו גבר. חוץ מזה אין בן אדם מושלם ואין דתי מושלם ,כל דתי מנסה לשמור על כמה שיותר מצוות וכידוע לך יש זרמים בדת כך שאני לדוגמא מקפיד על דברים אחרים יותר ואולי בקטע של משכב זכר אני נופל אבל זה לא אומר שאני צריך להפסיק להאמין ברגע שאני אוהב גברים זה לא לבחור או/או אפשר לשלב בין הדברים בידיעה שאף אדם לא מושלם אלא רק הקדוש ברוך הוא.
 

religious7

New member
גברררר השנה.

כן, אני גיי. דתי? אממ.. תלוי איך אתה מגדיר דתי. נכון שיש הבדל בדרך שבה הסתכלו בעבר על הנטייה, לבין היום. אבל עדיין, התורה לא מקבלת (ולא שואפת לכך) את זה. מפה גם נובעת הבעייתיות של לחיות עם הנטייה בשלום, ועדיין להאמין בקב"ה וללכת על פי חוקי התורה. אני מקווה שתרד לסוף דעתי. רליג'ס
 
למעלה