שאלה לדיון

שאלה לדיון ../images/Emo88.gif../images/Emo17.gif

מי לדעתכם האלוף הבין יבשתי הטוב ביותר בכל הזמנים? מי לדעתכם נתן ת'קרבות הטובים ביותר למען הזכייה/הגנה על התואר וראוי להיות האלוף הבין יבשתי הטוב ביותר בכל הזמנים. מי לדעתכם ייצג את התואר בצורה שאף מתאבק לא יכול לייצג את התואר טוב יותר? לדעתי הבריטיש בולדוג. אמנם הוא היה רק פעם אחת אלוף אבל היה לו קרב זכייה שאני מאמין יזכר לאחד הקרבות הטובים ביותר בתולדות ההיאבקות הקרב נגד בראט הארט בסמארסלאם 92.
 

GOLDBRG

New member
מה אהבת במ'אצו מן??? סתם דפוק הוא

היה... בדיוק כמו הוגן
 

Rock n Sock

New member
אתה מדבר שטויות

סביר להניח שאתה לא ראית אותו בתקופה בWWF.
 

Sid

New member
אוי הבורות...

זה שהיה לו גימיק דומה לשל הוגאן זה אומר שהוא התאבק כמוהו? אתה צריך לראות קרבות שלו מסוף ה-80/תחילת 90, נגד דיביאסי, סטימבוט ופלייר...
 

h a r r y 4

New member
אם הבנתי נכון את המאמרים

מאצ'ו מן לא הצליח להתקדם בגלל הוגאן..
 

kendog keds

New member
איך, איך, איך, איך, איך

אתה לא בטוח אם הוא היה אלוף בין יבשתי או לא ואתה מצביע לו כאלוף הבין יבשתי הכי טוב בהיסטוריה? איך? זה לא "איזה מתאבק הכי טוב מכל אלה שהיו אלופים בין יבשתיים", זה "איזה מתאבק היה הכי טוב כאלוף בין יבשתי".
 

Raz Bob Marley

New member
שון מייקלס!

האלוף הטוב ביותר של החגורת הבין יבשתית. כמובן הקרב הטוב ביותר על החגורה זה מייקלס-ראמון מרסלמניה 10!
 

BeN ShaDe

New member
בריטיש בולדוג ומיסטר פרפקט

ולא נשכח גם את שון מייקלס.
 

שי מילר

New member
מנהל
שון מייקלס ../images/Emo3.gif

התחלתי להיות מארק שלו בשנת 93' כשהוא היה האלוף הביניבשתי. מדובר בתקופה שכולם אהבו פייסים והייתי יוצא דופן. שון היה פשוט כ"כ טוב וכ"כ מוצלח בתור אלוף IC שהפכתי למעריץ. לדעתי הוא האלוף הביניבשתי הכי גדול שהיה.
 

Y2Jim

New member
בשתי מילים: רייזר רמון

אין אפילו ספק. היה אלוף בתקופה שהאליפות הבין יבשתית הייתה נחשבת ה-אליפות. אני זוכר שכשהתחלתי לראות, בקושי היה אפשר להבחין מה האליפות היותר נחשבת, כי האליפות הבין-יבשתית הייתה מאוד יוקרתית. אני חושב שמה שכל-כך אהבתי ברמון היה שהוא היה כל-כך גאה להיות אלוף בין-יבשתי. שבר שיא כשהפך לאלוף בין יבשתי 4 פעמים. הוא היה אחד מחמשת הכוכבים הכי גדולים ב-WWE, מה שהביא לתואר המון יוקרה מכיוון שהוא תמיד רדף אחריו ולא אחרי תואר אחר (מלבד התקופה הראשונית בקריירה שלו שם הוא היה מועמד לאליפות עולם). ראויים לציון: ברט הארט ושון מייקלס. שניהם היו אלופים גדולים.
 
למעלה