שאלה לדיון
- מזכרות ומתנות מאקסים

שאלה לדיון../images/Emo140.gif- מזכרות ומתנות מאקסים ../images/Emo14.gif

האם אתם נוהגים לשמור מזכרות ומתנות מבני זוג שהיו לכם
אם במהלך הקשר הזוגי הנוכחי/עתידי- בן/ת הזוג יבקשו שתזרקו את המזכרות- איך תגיבו
 
שומרת, בתיבה סגורה.

גם על המחשב יש כל מיני דברים שקשורים לאקסים. D לא ייבקש שאזרוק, כמו שאני לא אבקש ממנו לזרוק. אם היה מבקש הייתי מבקשת ממנו שיכבד את זכותי לשמור על דברים מהעבר שלי ומסבירה לו את חשיבות הדברים הללו עבורי.
 

זכוכיות

New member
כל מה שיש לו שימוש אני שומרת

(ספרים, בגדים, משחקים וכו') במילא אני כבר מזמן לא חושבת "שיואו, זה *** הביא לי" בכל פעם שאני מסתכלת על זה, זה חלק מהנוף, זה שימושי/ יפה/ מעניין ואני אוהבת את זה- זה כבר חלק אינטגרלי מהחפצים שלי בלי קשר למקום שממנו זה הגיע. לגבי דברים קצת פחות שימושיים (מכתבים, תמונות)- אני לא שומרת בהיסטריה, לפני שנתיים בערך עשיתי סדר בחדר ואת כל מה שמצאתי הכנסתי לארון מסויים, מאז זה שם (אני חושבת), היו שם גם מכתבים מחברות ואפילו התכתבויות מהתיכון, כל דבר שנכנס לקטגוריה "זכרונות", אבל דברים רבים אבדו לפני כן ודברים רבים שקיבלתי אחרי כן גם עבדו (בעצם, מהאקס של השנתיים האחרונות אין לי כלום כי כשעזבתי את הדירה השארתי שם את כל מה שהוא אי פעם נתן/ כתב לי).
 

thehila1

New member
אני שומרת מה שיש בו שימוש בשבילי.

באופן כללי איני שומרת דברים מהאקס ולא בגלל שנפרדנו אלא בגלל שבאופן תמידי אני מנפה דברים שכבר לא בשימוש יותר. מכתבים וכאלה אני שומרת לזמן מה ואז זורקת אלא אם כן היה משהו מיוחד מאוד.
 

nate2000

New member
שומרת את כל המזכרות

ומשתמשת בכאלה שהן שימושיות (למשל תכשיטים, פאזל שתלוי לי על הקיר....)
 

nate2000

New member
תוספת

עד היום לא ביקשו ממני לזרוק את הדברים שלו, וגם אם יבקשו אי פעם אני לא אעשה זאת.
 

צומיש

New member
עונה

שומרת מתנות מהאקס, וחושבת שאם מישהו יבקש ממני לזרוק זה יהיה ויכוח מאד גדול כי בכל זאת אני איתו ולא עם האקס אבל מזכרת לא חוזרת, וזה חלק מחיי תמיד. בייחוד שהיה 4 שנים...
 

Lil Kitty

New member
בנתיים שומרת

שומרת בעיקר כרטיסי קולנוע, כל מיני פתקי אהבה וכ'ו. לא שומרת דובונים אלא אם כן לא כתוב עליהם "I love you". אם מישהו יבקש ממני לזרוק את המזכרות זה ידליק נורא אדומה. למה שמישהו ירגיש מאויים מכרטיסי קולנוע?
 

שאגוש18

New member
בעד לשמור!

אני חושבת ואפילו ממליצה לשמור דברים ממערכות יחסים קודמות זה תמיד זיכרון טוב. ואם החבר הנוכחי יבקש להסביר לו יפה יפה שזה משהו ששייך לעבר ואין לו שום סיבה לדאוג..
 

pain is MY love

New member
לי אין מזכרות מאקסים

כי לא היו לי אקסים רציניים אב חבר שלי למזלי לא יותר מדיי שומר על דברים מהעבר ברור שיש דברים שאי אפשר לוותר עליהם כמו ריהוט לבית או כלים שהוא וחברה שלו לשעבר קנו ומה שהכי מעצבן זה החתול הג'ינג'י המפונק שלו שחברה שלו האחרונה הביאה ואני צריכה להתמודד עם השיערות שלו בכל מקום!!!!!!!! אבל מה שפחות קריטי כמו מזכרות ומתנות חמודות כאלה הוא זרק או תקע עמוק עמוק במגירות זה לא מפריע לי דווקא אם אני וחבר שלי חס וחלילה ניפרד המצב שלי יהיה ממש קשה כי חצי מהבית שלי הוא קנה לי חחחחח אני לא רואה את עצמי זורקת את כל מתלחת הקיץ שלי כולל חצי מזוגות הנעליים...
 

Speculated

New member
אני לא שומר כלום

אחרי כמה זמן אני מעיף הכל. תמיד. אני ארים גבה אם מישהי תבקש ממני לזרוק משהו מסוים שמישהי אחרת נתנה לי. מאד לא מתאימה לי קנאה כזאת וסביר להניח שזה יגמר בבום.
 

רועי21רג

New member
זורק הכל , כאילו לא היה ולא נברא

שומר רק פה ושם דברים שניתנו אבל רק אם הם חסרי משמעות כמו תחתונים. זה תמיד תלוי בבנאדם ובאיך מסתיים הקשר , אני אישית תמיד מעדיף למחוק כל זכר כי אני טיפוס ששמירה על דברים כאלה מובילה לאי נוחות קיצונית. גם אני חושב ככה - שמירה על מתנות יכולה לתקוע כל עוד לא מגיעים להתחלה החדשה , וכשההתחלה החדשה הגיעה בשביל מה צריך את זה ? כפי שאמרתי נורא תלוי באיך הדברים האלה משפיעים על כל אחד ואחד , לי יש שריטה שאני לא מסוגל אפילו לדרוך בעיר של האקסית שלי בלי שאני ארגיש כולי מתוח. במידה והייתי שומר ובחורה חדשה הייתה מבקשת ממנה , האמת..... הייתי עושה את זה , אני מאמין גם בגישה שעדיף אפילו לא לדבר על אקסים , בשביל מה להכניס נושא חולה למשהו שמתפתח.
 

galitos21

New member
שומרת

אומנם זה סגור אצלי בארון..ואני לא מעזה להסתכל עליהם כי זה רק מזכיר לי זכרונות רעים
 

sweetdreams

New member
אני שומרת, אבל לא בגלל שהן מזכרות...

אלא בגלל שזה ספר שאני אוהבת, או בושם שאני משתמשת בו..
 
אני אדם די טוטאלי

לא שומר מזכרות בדרך כלל. כשזה נגמר, זה נגמר. פרידה מהמזכרות היא חלק מהדרך שלי להיפרד, להתמודד ולעבור הלאה. מצד שני, במידה והפגיעה לא היתה קשה מידיי, אולי כן אשמור מזכרות. אני לא יודע איך אגיב אם בת זוגי הנוכחית/העתידית תבקש ממני לזרוק מזכרות. אבל, אני חושב שבסופו של דבר ההחלטה היא שלי ולא שלה. ברגע שקיבלתי מתנה או מזכרת היא שלי ולא של מי שנתן אותה. ולכן, זאת ההחלטה שלי האם לזרוק את המזכרת או לא, כשם שהיא תחליט לגבי המזכרות שהיא קיבלה. יש כאן עוד שתי נקודות שכדאי לשים אליהן לב: 1. לפעמים מדובר בבקשה שמבקשים בסערת רגשות, מצוקה וכאב גדולים שבזמן אחר כבר לא תהיה תקפה. 2. אני חושב שמה שיקבע כאן עבורי זו שאלת המשמעות. איזו משמעות יש לחפץ שקיבלת מאדם ולא מייצג יותר את מה שהוא היה אמור לייצג?
 

MIIKLE

New member
בוודאי לשמור

חברה שלי לשעבר קנתה לי חרב סמוראית ליום ההולדת היא יודעת שאני מת על פריטים כאלה ואין מצב שאני אזרוק את זה יש לי גם צילומים שלה ומכתבים מבושמים ממנה ואני שומר את זה כחלק מההיסטוריה שלי וכדי להוכיח לנכדים שלי בבוא היום שסבא היה שובב לא קטן.
 

Reddit

New member
שומרת

העבר שלי זה אני והמזכרות זה חלק מזה. לא רואה בזה פסול לשמור מזכרות. מקומם מונח בכבודם זה לא שיש מה לפשפש בזה כל יום, אבל הם שם. (הרבה הרבה פיצפקס ועוד ועוד) :)
 
שלום

אדם שאהבתי, למשל עובדת ההשמה שאהבתי ולא רצתה אותי - אני נוטה לשמור מזכרות ממנו כמו שמו ותמונתו. אם יבקשו שאזרוק את המזכרות, לא אסכים. אני מרשה לעצמי כאדם להשאיר מזכרות מאדם אהוב ולא מוצא בזה רע. אפשר גם לשמור ידידות לפעמים.
 
למעלה