שאלה לדיון בנושא ביטוח אביזרים בבית
איבזור ברכב נכה מבוטח יחסית יחד עם הרכב וביטוח לאומי משלם על הכל בקצבת בניידות, איבזור שאנו מקבלים לשימושינו ממשרד הבריאות כמו: כיסא גלגלים רגיל או ממונע, מיטה,מנופים זהו ציוד יקר מאד, מדובר בעשרות אלפי שקלים, האם אנחנו חייבים לבטח בביטוח הבית נגד שרפה או גנבה? איך מתיחס מ. הבריאות לנושא זה? עלות ביטוח הבית מתייקרת משמעותית אצל נכה שבביתו איבזור רב ויקר מאד,יכול בקלות לעבור את המאה ויותר אלף, מקצבה אין ממה לשלם על ציוד מושעל אך נמצא באחריותינו, קיים גם ציוד מקופות חולים, כמו מכשירי הנשמה שונים שעלותו רב,מי אחראי עליו במקרה גנבה או שרפה בבית, עם ניקח הכל יחד, מה עושים? בואו נחשוב יחד מה עושים. תודה מרים
איבזור ברכב נכה מבוטח יחסית יחד עם הרכב וביטוח לאומי משלם על הכל בקצבת בניידות, איבזור שאנו מקבלים לשימושינו ממשרד הבריאות כמו: כיסא גלגלים רגיל או ממונע, מיטה,מנופים זהו ציוד יקר מאד, מדובר בעשרות אלפי שקלים, האם אנחנו חייבים לבטח בביטוח הבית נגד שרפה או גנבה? איך מתיחס מ. הבריאות לנושא זה? עלות ביטוח הבית מתייקרת משמעותית אצל נכה שבביתו איבזור רב ויקר מאד,יכול בקלות לעבור את המאה ויותר אלף, מקצבה אין ממה לשלם על ציוד מושעל אך נמצא באחריותינו, קיים גם ציוד מקופות חולים, כמו מכשירי הנשמה שונים שעלותו רב,מי אחראי עליו במקרה גנבה או שרפה בבית, עם ניקח הכל יחד, מה עושים? בואו נחשוב יחד מה עושים. תודה מרים