שאלה לגבי

angel_s

New member
שאלה לגבי ../images/Emo61.gif

אני נוסעת לתאילנד ותהיתי אם יש קסדה שכדאי לקנות... מישהו שמע\קנה על קסדה מתאילנד?
 

Pumi

New member
../images/Emo13.gif תהני בתאילנד, ואל תשתי חשיש../images/Emo3.gif

 

bendoe

New member
יש קסדות בתאילנד

במיוחד בבנגקוק. יש חנות שאני הייתי בה ואראי ושואי עלו שם משהו כמו 22000באט לפני החזר מס לדגם הטוב ביותר של כל אחת מהן. לפי דעתי שווה
 

angel_s

New member
בהחלט נשמע זול יחסית אבל

רציתי לדעת אם יש יותר זולות מזה, אין לי אפשרות להוציא כ"כ הרבה על קסדה.
 

tygger

New member
אתה בטוח שזה אראי?

לא Aray או Araii? יש גם Shoai ועוד מליון חיקויים. גם אם יהיה כתוב על זה Shoei, או Arai, אני עדיין לא יודע בדיוק כמה ניתן לסמוך על העניין הזה שם. בכל זאת מדובר בראש של בן אדם, וחלקם רוצים לשמור את התכולה שלו בפנים. לא משנה שלעיתים היא חסרת תועלת לגמרי. עדיין... גם השיקול של להסחב עם הקסדה ביד ככה או הקופסא זה לא ממש הכי נוח בעולם. אם כבר הייתי מזמין מאיזה חברה נורמאלית כבר מחו"ל.
 

angel_s

New member
tygger היקר הרי אם לא תהיה

ציני אתה תמות...
כמובן שאני לא הולכת להיסחב עם קסדה כל הטיול, אני אקנה אותה בימים האחרונים ומקסימום יאחסן אותה בשמירת חפצים עד שעה לפני הטיסה... אני לא מחפשת אראי או שואי כי אין לי כ"כ הרבה כסף להשקיע בקסדה, אז חשבתי אם אני כבר שם אולי יש שם "מציאות".
 
לא אני מתכוון LG , זה לפחות מה

ששמעתי , כמו שלחברות גדולות יש מותגים פשוטים יותר על מנת להגיע לקהל יעד אחר, האם גם כאן זהו הנושא ? האם TOBISHI זה LG ? סתם מתוך סקרנות ..
 

C O L T

New member
כאשר הגוגל מחזיר לי אתרים ישראליים

בלפחות 2-3 עמודים ראשונים של תוצאות חיפוש, אני מתחיל לחשוד. נסה לרשום TOBISHI ותגלה שזה כנראה המצאה ישראלית, לא דבר חדש, לוקחים מותג ג'נרי, שולחים כמה שמועות שהוא קשור למותר מוכר כלשהו, הקהל ממהר לרכוש רק כדי לגלות בתקלה הראשונה שהמותג בעצם לא קיים, כך גם השירות והאחריות.
 
למעלה