שאלה לגבי fees- על מה ולמה אני משלם?
מכרתי בכמה חודשים האחרונים 3 מוצרים שהכניסו לי בערך 100$. ואז התחלתי לקבל הודעות על שאני מתבקש לשלם fees על מה??? הייתי בטוח שאני משלם רק את הדולר 2 הבודדים האלה כשאני מציע מוצר למכירה. ועכשיו אני מקבל בקשות לתלשלום של 5 8ו- 9 דולר קיבלתי 2 בקשות. בפעם הראשונה שילמתי חשבתי שאולי זה בגלל שמכרתי 3 4 מוצרים בפעם אחת בתקופה די קצרה שבוע שעבר מכרתי עוד משהו ושוב קיבלתי בקשה לתשלום על ס 5.5$ מישהו יכול להגיד לי על מה אני משלם? ולמה אני משלם את זה? הם כתבו לי במייל שזה כמו עלויות פרסום, אבל לא השתמשתי בכלום לקחתי את הדף מוצר הבסיסי ביותר שיש, ככה שלא שילמתי שום אקסטרות על תמונות או על קידום מכירות תודה, טל
מכרתי בכמה חודשים האחרונים 3 מוצרים שהכניסו לי בערך 100$. ואז התחלתי לקבל הודעות על שאני מתבקש לשלם fees על מה??? הייתי בטוח שאני משלם רק את הדולר 2 הבודדים האלה כשאני מציע מוצר למכירה. ועכשיו אני מקבל בקשות לתלשלום של 5 8ו- 9 דולר קיבלתי 2 בקשות. בפעם הראשונה שילמתי חשבתי שאולי זה בגלל שמכרתי 3 4 מוצרים בפעם אחת בתקופה די קצרה שבוע שעבר מכרתי עוד משהו ושוב קיבלתי בקשה לתשלום על ס 5.5$ מישהו יכול להגיד לי על מה אני משלם? ולמה אני משלם את זה? הם כתבו לי במייל שזה כמו עלויות פרסום, אבל לא השתמשתי בכלום לקחתי את הדף מוצר הבסיסי ביותר שיש, ככה שלא שילמתי שום אקסטרות על תמונות או על קידום מכירות תודה, טל