שאלה לגבי fees- על מה ולמה אני משלם?

talcohn1

New member
שאלה לגבי fees- על מה ולמה אני משלם?

מכרתי בכמה חודשים האחרונים 3 מוצרים שהכניסו לי בערך 100$. ואז התחלתי לקבל הודעות על שאני מתבקש לשלם fees על מה??? הייתי בטוח שאני משלם רק את הדולר 2 הבודדים האלה כשאני מציע מוצר למכירה. ועכשיו אני מקבל בקשות לתלשלום של 5 8ו- 9 דולר קיבלתי 2 בקשות. בפעם הראשונה שילמתי חשבתי שאולי זה בגלל שמכרתי 3 4 מוצרים בפעם אחת בתקופה די קצרה שבוע שעבר מכרתי עוד משהו ושוב קיבלתי בקשה לתשלום על ס 5.5$ מישהו יכול להגיד לי על מה אני משלם? ולמה אני משלם את זה? הם כתבו לי במייל שזה כמו עלויות פרסום, אבל לא השתמשתי בכלום לקחתי את הדף מוצר הבסיסי ביותר שיש, ככה שלא שילמתי שום אקסטרות על תמונות או על קידום מכירות תודה, טל
 

panayotiss

New member
כנס למחשבון עמלות ותראה על מה אתה משלם

עמלה על פרסום המוצר. insertion fee עמלה על סגירת מכירה.final value fee עמלת סליקה של פייפאל . paypal fee
 

goolgol

New member
איביי מתפרנסים מעמלות מגוונות

בינהם עמלות מכירה. מציע לך לקרוא היטב באיביי על סוגי העמלות שלא תופתע פעם הבאה.
 

talcohn1

New member
אלה עמלות רגילות נכון?

בכל פעם שאני אפתח מכירה אני אשלם אותן?
 

BSMerchandise

New member
עמלת ליסט וסגירה בוודאות, עמלת סליקה של פייפל

לא בוודאות, אם הלקוח ישלם בצורה אחרת אז לא. אבל בכל מקרה תשלם לחברה אחר.
 

noam weissman

New member
טל תתחיל לקרא קצת חומר ...

עמלות איביי + פיפאל ממוצעות הינן כ 15% ממחיר המכירה ויכולות גם להגיע להרבה יותר.. עמלת פיפאל הינה קבועה 3.9% אלה עם כן אתה מוכר במחזורים גדולים ואז אתה מקבל הנחה קלה.. עמלות איביי לפרסום נעות מ 0 ועד הרבה מאוד כסף תלוי מה אתה בוחר.. אם תשים מכירה פומבית בפחות מדולר ואתה לא POWER SELLER לא תשלם על 100 הראשונות עמלה. אם תבחר מחיר התחלתי גבוה מדולר ואו תשים מחיר קבוע תשלם מ 75 סנט ועד עשרות דולרים למכירה.. עמלת סיום במידה והפריט נמכר יכולה להיות 12% או פחות תלוי בקטגוריה שאתה מוכר, בסוג המכירה (פומבית או מחיר קבוע) ובסכום שהפריט נמכר. מצא זמן וחרוש את נושא העמלות. קח בחשבון שהעמלות אינן קבועות ובכל זירה של איביי העמלות שונות. למשל פרסום במחיר קבוע באוסטרליה יקר מאוד לעומת עמלת סיום נמוכה... יחסית לארה"ב. אם אתה לא מוכר הפרסום שלך יקר. אם אתה מוכר ובקצב יפה אזי עמלת הפרסום באוסטרליה לא כזאת נוראית כי בסה"כ אתה מרויח בעמלת הסיום... זה ממש על רגל אחת
 
למעלה