שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
 

Golf Bravo

New member
../images/Emo13.gifצירפת תמונה של שני מרצדסים, אתה

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
צירפת תמונה של שני מרצדסים, אתה
בטוח שלא טעית בזיהוי?
 

טומי*

New member
אלו מוניות שרות לא?../images/Emo151.gif

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
אלו מוניות שרות לא?
 

ה דרומי

New member
השאלה היתה רצינית התמונה היתה סתם

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
השאלה היתה רצינית התמונה היתה סתם
 

846

Active member
בדיוק למה שכתוב, קופות ומודיעין

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
בדיוק למה שכתוב, קופות ומודיעין
כאשר יש מיבצעים גדולים כמו הופעות או ארועים במיגזר החרדי, הסעות למירון בל"ג בעומר וכ"ד.
 

ארזS

New member
אמנם אמא שלי אמרה לי תמיד

|לכן קבל
לתשובה
אמנם אמא שלי אמרה לי תמיד
שלא אומרים איכס על אוכל, אז מה שיש בתמונה הזאת זה פשוט איכסה ! אתם רואים, לא אמרתי איכס ! אמרתי איכסה ויחי ההבדל הקטן ! פשוט גועל נפש, ואני לא מבין [בלי קשר לעניני כשרות] איך אפשר להכניס לפה דבר כזה. איכסה !
 

ה דרומי

New member
יש כנראה כאלו שאוהבים לאכול איכסה

אמנם אמא שלי אמרה לי תמיד
שלא אומרים איכס על אוכל, אז מה שיש בתמונה הזאת זה פשוט איכסה ! אתם רואים, לא אמרתי איכס ! אמרתי איכסה ויחי ההבדל הקטן ! פשוט גועל נפש, ואני לא מבין [בלי קשר לעניני כשרות] איך אפשר להכניס לפה דבר כזה. איכסה !
יש כנראה כאלו שאוהבים לאכול איכסה
 

ארזS

New member
אני יודע את זה, אבל לא מבין את זה..

יש כנראה כאלו שאוהבים לאכול איכסה
אני יודע את זה, אבל לא מבין את זה..
וכנראה שעל זה אמר המשורר הידוע [שאני לא יודע מי הוא היה...] : על טעם ועל ריח אין מה להתווכח
 

ה דרומי

New member
בשבילך
ציפור גן עדן

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
בשבילך
ציפור גן עדן
על האש יאמי ים ולבסטר בצלחת אין טעים מזה.
 

Image of me

New member
הם לא טעימים אבל הם חמודים ../images/Emo109.gif

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
הם לא טעימים אבל הם חמודים
 
יש אחד כזה שעומד בצד

שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
יש אחד כזה שעומד בצד
במוסך אזור ומחכה למבצע של הנחות שיוציא אותו משם...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה