שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
אלו מוניות שרות לא?שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
השאלה היתה רצינית התמונה היתה סתםשאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
בדיוק למה שכתוב, קופות ומודיעיןשאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
שאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
איכס, מה קרה לך היום|לכן קבל
לתשובה![]()
זה אחד שמבין באוכל!!!!איכס, מה קרה לך היום![]()
![]()
חזירים, סרטנים בא לי כבר להקיא
שיהיה לכם בתיאבוןזה אחד שמבין באוכל!!!!
חה חה חה !שיהיה לכם בתיאבון
אני סתם נגעלת מהם (אין לי בעיות כשרות אם זו הכוונה)![]()
זה נראה טעים ביותר ! תודה !!!|לכן קבל
לתשובה![]()
לבריאות לבריאותזה נראה טעים ביותר ! תודה !!!
אמנם אמא שלי אמרה לי תמיד|לכן קבל
לתשובה![]()
יש כנראה כאלו שאוהבים לאכול איכסהאמנם אמא שלי אמרה לי תמיד
שלא אומרים איכס על אוכל, אז מה שיש בתמונה הזאת זה פשוט איכסה ! אתם רואים, לא אמרתי איכס ! אמרתי איכסה ויחי ההבדל הקטן ! פשוט גועל נפש, ואני לא מבין [בלי קשר לעניני כשרות] איך אפשר להכניס לפה דבר כזה. איכסה !
אני יודע את זה, אבל לא מבין את זה..יש כנראה כאלו שאוהבים לאכול איכסה
בשבילךשאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
הם לא טעימים אבל הם חמודיםשאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
יש אחד כזה שעומד בצדשאלה לגבי 0303 מרצדס אגד צבע ירוק
נמצא בתחנת אגד רשל"צ החדשה מהצד השמאלי מעל שורת החלונות כתוב קופות מודעין. למה שימש או משמש נמצא צמוד לתחנת הסיכה\תדלוק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.