בדיוק
אני גר בדבלין, עיר שרחוקה מלהצטיין בתחום התחבורה הציבורית.
בעבר, מצב התחבורה הציבורית מ/אל נמל התעופה היה בדיוק כמו בארץ. קו אוטובוס אחד מסכן, כזה שעצר ליד כל עמוד חשמל בדרך, שהגיע אך ורק לתחנה המרכזית ושם נטש את כל התיירים המסכנים.
הבעיה נפתרה אך ורק כאשר פתחו את הקוים לנמל התעופה לתחרות עם המגזר הפרטי. כיום יש אוטובוסים (שנראים כמו אוטובוסים של טיולים ולא אוטובוסים עירוניים) שנוסעים מנמל התעופה לעיר ועושים סיבוב בין המקומות החשובים (אתרים, מלונות וכו') והיות והעסק כל כך הצליח יש היום כמה וכמה מסלולים כאלה. בנוסף יש גם אוטובוסים ישירים מנמל התעופה לכל מיני ערים ברחבי אירלנד, קורק, גולויי וכו'.
מה שכן, לפחות בארץ יש תחנת רכבת בתוך נמל התעופה, מה שמעולה למי שגר באחד המקומות אליהם הרכבות מגיעות, ופחות מעולה לכאלה שלא.
מצד שני, לפחות באירלנד יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע.
בדיוקנכון מאוד, אבל לטעמי זה צריך להיות קו טראנספר למלונות
כפי שמקובל בעולם ואשר פתוח לתחרות - אתר נתב"ג ואתרי חברות התעופה יכולים להפנות לפורטל שבו תיירים יוכלו להזמין מראש מקומות לפי הטיסה שלהם.
 
יש דברים דומים בנמלי תעופה גדולים באירופה. המחיר לנוסע צריך להיות משהו כמו 40-50 ש"ח לירושלים.
 
דין נמל תעופה אינו כדין יעד אחר והצרכים של תיירים שונים כשהם זקוקים להגיע מנמל התעופה ואליו.
אני גר בדבלין, עיר שרחוקה מלהצטיין בתחום התחבורה הציבורית.
בעבר, מצב התחבורה הציבורית מ/אל נמל התעופה היה בדיוק כמו בארץ. קו אוטובוס אחד מסכן, כזה שעצר ליד כל עמוד חשמל בדרך, שהגיע אך ורק לתחנה המרכזית ושם נטש את כל התיירים המסכנים.
הבעיה נפתרה אך ורק כאשר פתחו את הקוים לנמל התעופה לתחרות עם המגזר הפרטי. כיום יש אוטובוסים (שנראים כמו אוטובוסים של טיולים ולא אוטובוסים עירוניים) שנוסעים מנמל התעופה לעיר ועושים סיבוב בין המקומות החשובים (אתרים, מלונות וכו') והיות והעסק כל כך הצליח יש היום כמה וכמה מסלולים כאלה. בנוסף יש גם אוטובוסים ישירים מנמל התעופה לכל מיני ערים ברחבי אירלנד, קורק, גולויי וכו'.
מה שכן, לפחות בארץ יש תחנת רכבת בתוך נמל התעופה, מה שמעולה למי שגר באחד המקומות אליהם הרכבות מגיעות, ופחות מעולה לכאלה שלא.
מצד שני, לפחות באירלנד יש תחבורה ציבורית 7 ימים בשבוע.