שאלה לגבי תח"צ לשדה התעופה בעובדה
שאלה לגבי תח"צ לשדה התעופה בעובדה
לאחר ההודעה של ריאנאייר על פתיחת הקווים שלה מאירופה לעובדה, האם יש לשדה התעופה הזה תוחלת גם לנוסעים הישראלים? היום משרת אותו רק קו 392, שלא פועל בתדירות גבוהה (4-5 פעמים ביום), הנסיעה מבאר שבע נמשכת שלוש שעות כשהאוטובוס עושה סיבובים בכל הבסיסים הצבאיים שבדרך. לעלות עליו ביום ראשון בבוקר או חמישי אחה"צ זו משימה בלתי אפשרית.
האם לדעתכם יש סיכוי לשיפור בתח"צ לעובדה כך שהתיירים לא ינחתו ויהיו קורבן לנהגי מוניות חמדנים / ימתינו שעות לאוטובוס לאילת? האם אפשר לדעתכם לטעון בפני משרד התחבורה כי אחרי הפעלת הטיסות צריך לעשות קו שלא עושה את כל הסיבובים האלה ורק מקשר את ב"ש ואילת דרך מצפה רמון? הוא גם יוכל להוריד עומס מה-392 הרגיל. והכי חשוב - האם יש סיכוי שישראלים יסעו עד ב"ש ומשם עוד שלוש שעות ב-392 צפוף בשביל לחסוך בטיסות לאירופה?
שאלה לגבי תח"צ לשדה התעופה בעובדה
לאחר ההודעה של ריאנאייר על פתיחת הקווים שלה מאירופה לעובדה, האם יש לשדה התעופה הזה תוחלת גם לנוסעים הישראלים? היום משרת אותו רק קו 392, שלא פועל בתדירות גבוהה (4-5 פעמים ביום), הנסיעה מבאר שבע נמשכת שלוש שעות כשהאוטובוס עושה סיבובים בכל הבסיסים הצבאיים שבדרך. לעלות עליו ביום ראשון בבוקר או חמישי אחה"צ זו משימה בלתי אפשרית.
האם לדעתכם יש סיכוי לשיפור בתח"צ לעובדה כך שהתיירים לא ינחתו ויהיו קורבן לנהגי מוניות חמדנים / ימתינו שעות לאוטובוס לאילת? האם אפשר לדעתכם לטעון בפני משרד התחבורה כי אחרי הפעלת הטיסות צריך לעשות קו שלא עושה את כל הסיבובים האלה ורק מקשר את ב"ש ואילת דרך מצפה רמון? הוא גם יוכל להוריד עומס מה-392 הרגיל. והכי חשוב - האם יש סיכוי שישראלים יסעו עד ב"ש ומשם עוד שלוש שעות ב-392 צפוף בשביל לחסוך בטיסות לאירופה?