שאלה לגבי שם לתינוקת

אלגה06

New member
שאלה לגבי שם לתינוקת

חמי נפטר לפני חודשיים. חשבתי לתת את שמו לביתי האמורה להיולד בע"ה בעוד 3 שבועות ולהפוך את אותיות שמו משה = שהם. האם מבחינת ההלכה זה בסדר לשבש את שמו?
 
ממליצה לך לשאול את..

הרב עזרא שיינברג באתר מוריה. אשרייך בת-מלך!!! בהצלחה. שתהיה לך לידה של גאולה. בלי כאבים ובקלות. אמן!
 
סליחה רבתי ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אוכל לומר במפורש שאין לי נגיעות בדבר. ולכן ארשה לעצמי להעיר. א. תגובתך באה אל כבוד מנהל הפורום, מכובדינו הנאמן למקורות שליט"א. ב. לא נימוסי. לא הוגן. לא מכובד. לעצור גברת ביציאה, לאחר שראית שהיא קיבלה תשובה חד משמעית וברורה. ולייעץ לה 'לכי לשאול את הרב פלוני אלמוני'... יכולני להציג בפני הגברת רשימה של שבע מאות רבנית לכל הפחות, שהיא יכולה להתייעץ עימם בנושא, ואפשר לסמוך עליהם. כי ב"ה לא אלמן ישראל (ירמיה נא. ה). ומעשיך זה, למה הדבר דומה. לאדם שישאלך לתומו ברחוב, איה רחוב פלמוני ? והבחנתי שהסברת לו בברור וביפה, כי הרי את ממש מקומית ויודעת בדיוק באיזו פניה שמאלה ומתי ימינה. ומשסיימת, כשפנה האיש ללכת, ניגשתי אליו ואמרתי לו : אציעך להכנס לחנות הירקות הסמוכה ושם לשאול... ובמילים אחרות : הגברת שאמרה לך, אל תסמוך עליה
עם כללי אתיקה מינימליים, אפשר לכבד את הזולת בכבוד הראוי לו. לא יותר מהראוי לו, אבל חלילה לא לזלזל. נכון שזה פורום. אבל כאן פורום ל'שאלות ותשובות'. מקווה שהדבר יילקח לתשומת לב.
 
למעלה