שאלה לגבי שליחת טפסים למסלולים במודיעין

mainy

New member
שאלה לגבי שליחת טפסים למסלולים במודיעין

קיבלתי לפני כחודשיים הודעה שאני צריך למלא טפסים באינטרנט בקשר לפרויקט גאמא, והתאריך האחרון לשליחה היה עד לפני חודש. לפני חודש קיבלתי עוד הודעה דומה על פרויקט שחקים/חבצלות, והתאריך האחרון לשליחה היה 8/8, עכשיו רשום שם שהתאריך האחרון לשליחה הוא 6/9... עכשיו, אני מעוניין להתמיין לאחד המסלולים, ובקיצור, האם אני צריך לדאוג?
 

00lolish00

New member
גם אצלי זה מה שבדיוק קרה..

גם לי היה עד ה-8.8 והפך להיות ל-6.9 =( גמני דואגת
 
מנסיון אישי

זה יכול להימשך גם עוד כמה פעמים.. אבל, וגם מנסיון אישי, תשלחו את זה כמה שיותר מוקדם..ככה תוכלו לתקן פאשלות של הצבא.. וכדי לחסוך הודעה כפולה - התחלתי מגאמא, עברתי לשחקים/חבצלות. את המיוניות של שחקים וחבצלות עשיתי יחסית מאוחר. עברתי את המיונים ואחריהם יעדו אותי לחבצלות, המסלול לא עניין אותי כל כך באותו הרגע וסירבתי למיון של חבצלות. החבר'ה ממודיעין הורידו אותי מחבצלות אבל...שכחו להחזיר אותי לשחקים [וזה קרה לעוד שני ידידות קרובות שלי]. אחת עשתה את המיונים יחסית מוקדם ואחת עשתה את המיונים איתי. זאת שהתמיינה ראשונה [הפרש של ארבעה חודשים] הצליחה לתקן את המצב ועכשיו היא מתגייסת לקד"צ של שחקים עוד בערך חודש. אני והידידה שלי פספסנו את המיונים האחרונים של שחקים... היא בעצבים על הצבא ואני כרגע עומד בין גיוס קרבי, פארמדיק ועתודאי... בקיצור, תשגעו את מודיעין, יש להם הרבה כוח אדם במוקד הטלפוני. משעמם להם והם עובדים בצורה כזאת שצריך להציק להם. אז אל תתעצלו ותמהרו. ובהצלחה.
 

00lolish00

New member
אוקי, תודה רבה לך =)

אני שלחתי להם יומים לפני הסגירה של השליחה.. עכשיו הם דחו את התאריך בחודש, עכשיו אני כבר שלחתי להם.. אז כאילו כבר שלחתי בתחילת המועד החדש לשליחה, זה בסדר? מה אני יכולה לעשות חוץ מלהציק להם שם..? וגם אם אני אציק מה כבר יעשו..?
 
עכשיו תני להם לנוח

כשיגיעו [בתקווה שיגיעו] המיונים תתחילי להציק. אם משהו לא ברור לך תדברי איתם. בכל זאת זה צבא, לא החבר שלך, כן? לא צריך כל יום טלפון - אבל כשצריך אל תהססי גם ככה הם לא עושים כלום.
 

mainy

New member
אז זהו

עוד שאלה המיונים לגאמא ולשחקים (במסך הזה שרשום המסלולים אליהם התמיינת רשום את שניהם), הם מתבצעים במקביל או שהם אומרים לי לאחד מהם? או שבמקרה ואני אפול מאחד מהם אני אוכל עדיין להתמיין לשני?
 
כל שורה היא מיון נפרד

גם שחקים וחבצלות מקבלים שורה נפרדת. בגלל שזה חיל מודיעין כל מיון מקביל ולא פוגע אחד בשני - עד השלבים הסופיים ברגע שתגיעו אליהם יגידו לכם לפעמים לחתום ויתור בשאר המסלולים..תתחמקו באלגנטיות.. זימונים הם ישלחו לכם בדואר, לחתום ויתור הם ירצו בטלפון..תרגישו חופשי לסנן [הם כמעט תמיד מספר חסוי].
 

MasterNir

New member
לפעמים גם זימונים למיונים בטלפון.

אפילו ראיונות עושים בטלפון לפעמים, כשאין זמן. אז אל תתחילו לסנן כל מי שמתקשר מחסוי
 
למעלה