שאלה לגבי שירות

lightrider

New member
שאלה לגבי שירות../images/Emo35.gif

קניתי אופניים חדשים בחנות,אני מאוד מרוצה מהם אך אין לי ספק שיש צורך בקיצור הסטם באיזה ס"מ (מ 100 מ"מ ל90) כרגע לקחתי קדימה את הכיסא כמעט עד הסוף אך ה STANDOVER קצת מפריע ואני רוצה לקחת אותו חזרה (כמה שס"מ אחד קטן משנה...). בחנות לא מוצאים לי סטם סביר להחלפה ממה שיש להם במוסך (משקל ומתאים לXC) ואני די מבואס מכל העסק. מה עושים חוץ מלחכות בסבלנות שיצוץ משהו? האם האימרה ששירות טוב אומר להתאים את האופניים באופן האופטימלי לרוכב תופסת ואני צריך לדרוש משהו מייד? או שזה חצוף מצידי ואולי בכלל אני אמור לקנות פשוט סטם מתאים? (בכמה מאות שקלים שאין לי כרגע)? מה אתם אומרים?
 

קרניצן

New member
לדעתי סטם חליפי אינו חלק מהשרות.

לפי מה שהבנתי ממך אם יהיה להם אז הם יתנו לך ... שוב, לי זה נשמע הגיוני.
 

avnerl

New member
התאמת האופניים למידות שלך הם חלק

מתהליך הרכישה וזה כולל גם החלפת סטם מאותה האיכות והעלות (אם ברצונך לשדרג זה כן עולה כסף בזיכוי הסטם המקורי). אין לצפות ממך שההתאמה תהיה מידית וזה די ברור לחנויות שההתאמה לוקחת זמן והם אמורים לתת את השירות הזה בחינם וזאת כדי שתהנה מהמוצר שרכשתה .
 
למעלה