שאלה לגבי שיפור תדירות הרכבת
שאלה לגבי שיפור תדירות הרכבת
שלום לכולם,
שאלה מעניינת.
יש כיום שעות במהלך היום בהן הרכבת רחוקה מלהיות מלאה.
יש לי חבר שטוען שאם יסתפקו בהרבה פחות קרונות, יהיה ניתן לנסוע ולבלום מהר יותר,
ובהתאם לכך יהיה ניתן להגדיל את התדירות משמעותית.
למשל,
תארו לכם שמקום שיהיו באמצע היום 2-3 רכבות של 6-7 קרונות מהוד השרון לת"א
יהיו 4-5 רכבות של 2-3 קרונות.
התדירות תגבר (שלא יספרו סיפורים שאין דרישה לכך) ואנחנו האזרחים נרוויח.
האם מישהו חשב על כך בעבר?
או שאולי אין סיכוי שנהגי הקטר שעשויים לעבוד קשה יותר יסכימו לכך?
או שאולי מדובר בסתם סוג של שטות?
שאלה לגבי שיפור תדירות הרכבת
שלום לכולם,
שאלה מעניינת.
יש כיום שעות במהלך היום בהן הרכבת רחוקה מלהיות מלאה.
יש לי חבר שטוען שאם יסתפקו בהרבה פחות קרונות, יהיה ניתן לנסוע ולבלום מהר יותר,
ובהתאם לכך יהיה ניתן להגדיל את התדירות משמעותית.
למשל,
תארו לכם שמקום שיהיו באמצע היום 2-3 רכבות של 6-7 קרונות מהוד השרון לת"א
יהיו 4-5 רכבות של 2-3 קרונות.
התדירות תגבר (שלא יספרו סיפורים שאין דרישה לכך) ואנחנו האזרחים נרוויח.
האם מישהו חשב על כך בעבר?
או שאולי אין סיכוי שנהגי הקטר שעשויים לעבוד קשה יותר יסכימו לכך?
או שאולי מדובר בסתם סוג של שטות?