שאלה לגבי שימור נגטיבים...

eligrt

New member
שאלה לגבי שימור נגטיבים...../images/Emo66.gif

כרקע למה שאשאל אני אספר שאת כל הנגטיבים שלי אני שומר בתוך קלסר, עם ניירות מיוחדים שקניתי שאליהם משחילים את הסרטים... ועכשיו "הסיפור" לפני חודשים בערך פיתחתי סרטים ובגלל איזה "ברדק" (שאין לי כח כרגע לספר) את הנגטיבים קיבלתי מפותחים אך לא חתוכים (סרט ארוך ארוך ארוך...)ובתוך הקופסאות העגולות (הקטנות של הסרטים). להפתעתי הרבה זה התגלה לי מאוד נוח לאחסון ולמספור הסרטים, כמו כן הם לא מתלכלכים (כי הרי הם סגורים בקופסה אטומה) אך השאלה היא אם זה לא פוגע בהם שהם ככה מגולגלים (ובעצם תמונה נוגעת בתמונה...) אמנם זה די דומה למצב ההתחלתי של הסרטים (כמו שהם נמצאים בגליל לפני הפיתוח) אך כאן מתווסף פרמטר נוסף והוא שהסרטים עברו תהליך מסויים בכימיקלים... מה אתם אומרים???
אפשר לסמוך על "דרך שימור" זו
 

CP

New member
אני לא בטוח

אומנם לא יקרה לסרטים כלום מכך שהתמונות צמודות אחת לשניה, אבל בכל פעם שאתה מגלגל את הסרטים, את מסתכן בלשרוט את הבסיס של הפילם, דבר שאינו מומלץ, בייחוד עם השריטות הן על הצד של האמולסיה. השיטה הכי טובה היא באמת בשקיות המיוחדות, כאשר הפילם חתוך לשישיות
 

Cellwiz

New member
חתוך או מגולגל ?

אין ספק שבמעבדות יאהבו אותך יותר אם תביא נגטיו שלם ולא חתוך להדפסות חוזרות אבל יש לזכור שכאשר הסרט נמצא בקופסתו המקורית ישנו חומר אשר מונע מן הסרט להדבק, מעין טאלק. מה גם, שהקופסה אטומה מאז יצאה את המפעל ולא נחשפת ללחות. בקיצור, חתוך בשישיות והכי חשוב בתוך קלסר נגטיוים קשיח וסגור. ישנם קלסרים פתוחים אולם שם הנגטיו "יתפוס" אבק.
 
למעלה