שאלה לגבי רכבת ... המבנה דו-קומתי

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
שאלה לגבי רכבת ... המבנה דו-קומתי

שאלה לגבי רכבת ... המבנה דו-קומתי
למה לא עושים בארץ .. שילוב של 100 אחוז מאותו דגם רכבת ומשלבים קטרים אחרים בכל קצה רכבת (למעט הIC3) דוגמא.. בדו קומתי מצד אחד יש את החלק המשלים שלו (ראה תמונה 1) ובקצה השני יהיה קטר מסוג אחר... (ראה תמונה 2) האם זה לא אפשרי לחבר שני קצוות זהים ?
 

levikon

New member
ועל איזה כח תסע הרכבת? כנפי נשרים?

שאלה לגבי רכבת ... המבנה דו-קומתי
למה לא עושים בארץ .. שילוב של 100 אחוז מאותו דגם רכבת ומשלבים קטרים אחרים בכל קצה רכבת (למעט הIC3) דוגמא.. בדו קומתי מצד אחד יש את החלק המשלים שלו (ראה תמונה 1) ובקצה השני יהיה קטר מסוג אחר... (ראה תמונה 2) האם זה לא אפשרי לחבר שני קצוות זהים ?
ועל איזה כח תסע הרכבת? כנפי נשרים?
זה הרי הכתר שדוחף\מושך את כל הרכבת והקרון שבקצה השני הוא בסך הכל קרון ניהוג. כלומר, יש בו את המכשירים כדי לתפעל את הרכבת אבל אין בו יחידה לכח - מנוע.
 

fireman

New member
היה על זה דווקא לא מזמן דיון

שאלה לגבי רכבת ... המבנה דו-קומתי
למה לא עושים בארץ .. שילוב של 100 אחוז מאותו דגם רכבת ומשלבים קטרים אחרים בכל קצה רכבת (למעט הIC3) דוגמא.. בדו קומתי מצד אחד יש את החלק המשלים שלו (ראה תמונה 1) ובקצה השני יהיה קטר מסוג אחר... (ראה תמונה 2) האם זה לא אפשרי לחבר שני קצוות זהים ?
היה על זה דווקא לא מזמן דיון
בפורום. בנושא העיצוב של הקטר שאינו תואם את הרכבת עצמה.... מה שנאמר שם בגדול...הלוואי ואלו היו הבעיות של הרכבת...התאמת הצורה והעיצוב של הקטרים ולא החוסר בהם. נכון להיום אין אפשרות לחבר שני קרונות ניהוג, אחד מאחורה ואחד מקדימה מאחר ולא יהיה מה שיניע את הרכבת, קרון הניהוג אינו קטר ואין בו מנועי הסעה אלא גנרטור לאספקת חשמל למערכות השונות ברכבת (מיזוג, תאורה וכו) טכנית, אפשר לחבר....אבל הרכבת תיסע אולי בעזרת הרוח
 

elians

New member
אההה חשבתי בגלל הגנרטור שזה מנוע גם

היה על זה דווקא לא מזמן דיון
בפורום. בנושא העיצוב של הקטר שאינו תואם את הרכבת עצמה.... מה שנאמר שם בגדול...הלוואי ואלו היו הבעיות של הרכבת...התאמת הצורה והעיצוב של הקטרים ולא החוסר בהם. נכון להיום אין אפשרות לחבר שני קרונות ניהוג, אחד מאחורה ואחד מקדימה מאחר ולא יהיה מה שיניע את הרכבת, קרון הניהוג אינו קטר ואין בו מנועי הסעה אלא גנרטור לאספקת חשמל למערכות השונות ברכבת (מיזוג, תאורה וכו) טכנית, אפשר לחבר....אבל הרכבת תיסע אולי בעזרת הרוח
אההה חשבתי בגלל הגנרטור שזה מנוע גם
 

fireman

New member
תא הניהוג בדאבל דק

אההה חשבתי בגלל הגנרטור שזה מנוע גם
תא הניהוג בדאבל דק
נקרא קרון ניהוג וגם חצי קרון כוח....מאחר והוא רק בחלקו משמש קרון ניהוג+כוח, בחלקו האחר יש מקומות ישיבה לנוסעים. באגף השאלות הנפוצות תוכל למצוא הסבר מעולה, מהו קרון כוח. רק לרכבות הישנות גרורות הקטר כמו האסלינגן והקרונות היוגוסלבים(?!) יש קרון כוח מלא ונפרד.
 
קרונות ניבוג בשני קצוות המערך

היה על זה דווקא לא מזמן דיון
בפורום. בנושא העיצוב של הקטר שאינו תואם את הרכבת עצמה.... מה שנאמר שם בגדול...הלוואי ואלו היו הבעיות של הרכבת...התאמת הצורה והעיצוב של הקטרים ולא החוסר בהם. נכון להיום אין אפשרות לחבר שני קרונות ניהוג, אחד מאחורה ואחד מקדימה מאחר ולא יהיה מה שיניע את הרכבת, קרון הניהוג אינו קטר ואין בו מנועי הסעה אלא גנרטור לאספקת חשמל למערכות השונות ברכבת (מיזוג, תאורה וכו) טכנית, אפשר לחבר....אבל הרכבת תיסע אולי בעזרת הרוח
קרונות ניבוג בשני קצוות המערך
מבחינה טכנית דווקא אין כל בעיה עקרונית להפעיל מערך רכבת (קומותיים או מו-דו) כאשר יש בשני הקצוות קרונות ניהוג, בתנאי שבאמצע ימוקם קטר, ושמערכת הבקרה תותאם לכך (לא מסובך במיוחד, להבנתי). למעשה, בבריטניה עשו דברים כאלו כבר שתחילת המאה ה-20 עם קטרי קיטור מסדרה 14XX של חברת הרכבת המפורסמת GWR. כמובן שהתועלת בכך בארץ תהיה מוגבלת, מכיוון שהמשקל של שני מערכי קומותיים או האורך של שני מערכי מו-דו יגביל מאוד את אפשרויות ההפעלה של רכבת כזו (כמו שהוכח בניסוי שעשו עם שני מערכי קומותיים לפני זמן-מה).
 
מי צילם את תמונה מס' 2 ??? מי זה

שאלה לגבי רכבת ... המבנה דו-קומתי
למה לא עושים בארץ .. שילוב של 100 אחוז מאותו דגם רכבת ומשלבים קטרים אחרים בכל קצה רכבת (למעט הIC3) דוגמא.. בדו קומתי מצד אחד יש את החלק המשלים שלו (ראה תמונה 1) ובקצה השני יהיה קטר מסוג אחר... (ראה תמונה 2) האם זה לא אפשרי לחבר שני קצוות זהים ?
מי צילם את תמונה מס' 2 ??? מי זה
הצלם ??? מאיזה אתר אינטרנט זה בדיוק לקוח ??? מעניין אותי ליצור קשר עם הצלם ! איפה הקרדיט לצלם המהולל ??? תן לי בבקשה את הכתובת של האתר בו מופיעה התמונה ! תודה.
 

elians

New member
אממממממממ

מי צילם את תמונה מס' 2 ??? מי זה
הצלם ??? מאיזה אתר אינטרנט זה בדיוק לקוח ??? מעניין אותי ליצור קשר עם הצלם ! איפה הקרדיט לצלם המהולל ??? תן לי בבקשה את הכתובת של האתר בו מופיעה התמונה ! תודה.
אממממממממ
אני חושב שאתה זה הצלם
 

צחקן

New member
את השניים אביתר צילם. בבירור... .

כי אתה צילמת את זה אולי >>>
ובתוך לבך אתה עומד לרצוח אותי שלא נתתי זכויות יוצרים על שמך?
את השניים אביתר צילם. בבירור... .
ב"ה אני מכיר את התמנונה הזו! לגבי הראשונה... לא בטוח!!.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה