שאלה לגבי רב קו

מצב
הנושא נעול.
לתיירים שלא נוסעים הרבה חבל להתעסק עם רב קו.

אבל אם אני רוצה להשתמש ברכבת או בנשר?
ממה שקראתי בפורום קו 5 הנתב"גי הוא משהו שמקשר לאיזו צומת דרכים שממנה צריך ללכת (?) ולהחליף לאוטובוס נוסף.
&nbsp
הכוונה שלי היא כזו: אם אני רוצה רב-קו שישמש אותי בתחבורה העירונית בתל אביב או בירושלים האם אני יכול לקנות רב-קו לפני שאני עולה על רכבת לת"א השלום (מקום מעולה להצטיידות אם טסים ללא מזוודה) וממשיך משם לתוך העיר, או שאני יכול להוציא כזה לפני שאני עולה על נשר לירושלים (לצערי החיבור היעיל ביותר עד שתיפתח A1)?
&nbsp
לתיירים שלא נוסעים הרבה חבל להתעסק עם רב קו.
קנה כרטיס חד פעמי בכל נסיעה, כולל ברקלת.
 

Ccyclist

Well-known member
ברק"ל שבה ניתן לפספס רכבת בגלל המכונות?

לתיירים שלא נוסעים הרבה חבל להתעסק עם רב קו.
קנה כרטיס חד פעמי בכל נסיעה, כולל ברקלת.
ברק"ל שבה ניתן לפספס רכבת בגלל המכונות?
לטעמי זו המלצה גרועה. לפי הנאמר בפורום לא כל המכונות עובדות ואלו שעובדות לא מהירות אז ניתן לפספס רק"ל ולהתקע בתחנה.
 

olli3

New member
מנהל
אתה קודם תצריך להבין מה המכונה רוצה ממך, היא לא הכי ברורה.

ברק"ל שבה ניתן לפספס רכבת בגלל המכונות?
לטעמי זו המלצה גרועה. לפי הנאמר בפורום לא כל המכונות עובדות ואלו שעובדות לא מהירות אז ניתן לפספס רק"ל ולהתקע בתחנה.
אתה קודם תצריך להבין מה המכונה רוצה ממך, היא לא הכי ברורה.
ואתה צריך לשלם בעד 10 מטבעות שונים, אם יש לך מטבע של 5, מטבע של 1 ו9 מטבעות של 10 אגורות, אתה לא יכול לשלם כי אחרי הכנסת 10 מטבעות, המכונה לא מקבלת עוד מטבעות - כיף.
&nbsp
העומס על המכונות היא בעיקר בתחנה המרכזית ובתחנת העיריה עד כמה ששמתי לב. אבל זה לא רק זה, בלי רב קו אתה נאלץ לשלם על כל נסיעה ונסיעה בנפרד כי לא מתאפשר לך מעבר ללא תשלום במשך 90 דקות.
 

Ccyclist

Well-known member
מהסיבה הזו קניתי כרטיס אזורי באיטליה.

אתה קודם תצריך להבין מה המכונה רוצה ממך, היא לא הכי ברורה.
ואתה צריך לשלם בעד 10 מטבעות שונים, אם יש לך מטבע של 5, מטבע של 1 ו9 מטבעות של 10 אגורות, אתה לא יכול לשלם כי אחרי הכנסת 10 מטבעות, המכונה לא מקבלת עוד מטבעות - כיף.
&nbsp
העומס על המכונות היא בעיקר בתחנה המרכזית ובתחנת העיריה עד כמה ששמתי לב. אבל זה לא רק זה, בלי רב קו אתה נאלץ לשלם על כל נסיעה ונסיעה בנפרד כי לא מתאפשר לך מעבר ללא תשלום במשך 90 דקות.
מהסיבה הזו קניתי כרטיס אזורי באיטליה.
בשירשור מאוקטובר הקדשתי לכך הסבר או שניים. מבחינתי עדיף להשתתף במערכת התשלום הרגילה גם אם יש "סיכון" קל לצאת מופסד המהירות, אי הצורך לדאוג למזומן כל פעם, במיוחד מטבעות כשהגישה שלי היא לשטרות מהכספומט, והיכולת לעשות שימוש נוסף במערכת הם יתרונות שעבורם הייתי רוצה להשתתף במערכת הכירטוס הנפוצה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה