שאלה לגבי רב קו

מצב
הנושא נעול.
שאלה לגבי רב קו

שאלה לגבי רב קו
שלום,
מישהו יודע האם יש רב קו שניתן לנסוע איתו גם ברכבת וגם באוטובוסים עירוניים?
אשמח לדעת איך קוראים לו ומה עלותו (אם מישהו יודע).
 

olli3

New member
מנהל
קוראים לו רב קו - אותו הכרטיס משמש לכל אמצעי התח"צ בישראל.

שאלה לגבי רב קו
שלום,
מישהו יודע האם יש רב קו שניתן לנסוע איתו גם ברכבת וגם באוטובוסים עירוניים?
אשמח לדעת איך קוראים לו ומה עלותו (אם מישהו יודע).
קוראים לו רב קו - אותו הכרטיס משמש לכל אמצעי התח"צ בישראל.
עלותו היא 0 ש"ח במידה ומנפיקים רב קו אישי או 5 ש"ח בעבור רב קו אנונימי. רב קו אישי ניתן להנפיק בעמדות ההנפקה של החברות השונות וינתן להנפיק גם דרך אתר רכבת ישראל (נשלח אליך בדואר).
&nbsp
ברב קו אנונימי ניתן לטעון כרטיסיות, חופשי יומי וערך צבור אך לא ניתן לרכוש חופשי שבועי, חופשי חודשי וההנחה הינה הנחת של פרופיל נוסע רגיל.
 

sweetums

New member
נכון לחדש שעבר, הרכבת לא גובה תשלום עבור כרטיס אנונימי.

קוראים לו רב קו - אותו הכרטיס משמש לכל אמצעי התח"צ בישראל.
עלותו היא 0 ש"ח במידה ומנפיקים רב קו אישי או 5 ש"ח בעבור רב קו אנונימי. רב קו אישי ניתן להנפיק בעמדות ההנפקה של החברות השונות וינתן להנפיק גם דרך אתר רכבת ישראל (נשלח אליך בדואר).
&nbsp
ברב קו אנונימי ניתן לטעון כרטיסיות, חופשי יומי וערך צבור אך לא ניתן לרכוש חופשי שבועי, חופשי חודשי וההנחה הינה הנחת של פרופיל נוסע רגיל.
נכון לחדש שעבר, הרכבת לא גובה תשלום עבור כרטיס אנונימי.
 
תודה רבה לך. יש לי עוד שאלה ברשותך

קוראים לו רב קו - אותו הכרטיס משמש לכל אמצעי התח"צ בישראל.
עלותו היא 0 ש"ח במידה ומנפיקים רב קו אישי או 5 ש"ח בעבור רב קו אנונימי. רב קו אישי ניתן להנפיק בעמדות ההנפקה של החברות השונות וינתן להנפיק גם דרך אתר רכבת ישראל (נשלח אליך בדואר).
&nbsp
ברב קו אנונימי ניתן לטעון כרטיסיות, חופשי יומי וערך צבור אך לא ניתן לרכוש חופשי שבועי, חופשי חודשי וההנחה הינה הנחת של פרופיל נוסע רגיל.
תודה רבה לך. יש לי עוד שאלה ברשותך
הבנתי שאני צריכה להטעין אותו. שמעתי איפשהו שלסטודנטים יש סכום מסוים שהם משלמים לתקופה ורשאים לנסוע כמה שבא להם ברכבת ועיר מוצא, כלומר הם משלמים רק פעם אחת לתקופה והסכום לא תלוי במספר נסיעות.
האם זה נכון? אולי מישהו יודע?
 

olli3

New member
מנהל
מעת סלט, אשתדל לעשות לך קצת סדר.

תודה רבה לך. יש לי עוד שאלה ברשותך
הבנתי שאני צריכה להטעין אותו. שמעתי איפשהו שלסטודנטים יש סכום מסוים שהם משלמים לתקופה ורשאים לנסוע כמה שבא להם ברכבת ועיר מוצא, כלומר הם משלמים רק פעם אחת לתקופה והסכום לא תלוי במספר נסיעות.
האם זה נכון? אולי מישהו יודע?
מעת סלט, אשתדל לעשות לך קצת סדר.
קודם כל ההבדל בין אנונימי לאישי הינו בביטוח הנסיעות. אנונימי לא מבטח לך את הנסיעות במקרה של אובדן או שחיקת הכרטיס, אישי כן. שנית באנונימי מקבלים פרופיל נוסע רגיל (אזרח רגיל) ולא ניתן לטעון בו חוזים תקופתיים מלבד חופשי יומי.
&nbsp
סטודנטים: יש שתי אופציות -
&nbsp
1. פרופיל סטודנט רגיל המקנה הנחה של 30%-33% בכל קווי התחבורה הציבורית (למעט קווי אילת) וכן ברכבת ישראל, הרכבת הקלה וכו'. ההנחה ניתנת אך ורק ברכישת כרטיסיות, ערך צבור או כרטיסיית שתי נסיעות המכונה הלוך ושוב.
&nbsp
2. פרופיל סטודנט מורחב - רכישת חופשי סמסטריאלי או חופשי שנתי לאיזור מסויים בארץ, למשל חופשי שנתי לקווים העירוניים בירושלים + הרכבת הקלה למשל. רכישת מנוי שכזה מקנה גם הנחה של 50% בכל אמצעי התחבורה הציבורית בישראל גם במזומן (אין צורך לרכוש כרטיסיות וכו').
&nbsp
כמו כן, ממליץ בחום לקרוא את המדריך הבא על הרב קו,לכל השאלות שיש לך יש שם תשובות: http://israelbikebus.blogspot.co.il/p/blog-page_21.html
 
תודה רבה רבה! באמת עשית לי סדר


מעת סלט, אשתדל לעשות לך קצת סדר.
קודם כל ההבדל בין אנונימי לאישי הינו בביטוח הנסיעות. אנונימי לא מבטח לך את הנסיעות במקרה של אובדן או שחיקת הכרטיס, אישי כן. שנית באנונימי מקבלים פרופיל נוסע רגיל (אזרח רגיל) ולא ניתן לטעון בו חוזים תקופתיים מלבד חופשי יומי.
&nbsp
סטודנטים: יש שתי אופציות -
&nbsp
1. פרופיל סטודנט רגיל המקנה הנחה של 30%-33% בכל קווי התחבורה הציבורית (למעט קווי אילת) וכן ברכבת ישראל, הרכבת הקלה וכו'. ההנחה ניתנת אך ורק ברכישת כרטיסיות, ערך צבור או כרטיסיית שתי נסיעות המכונה הלוך ושוב.
&nbsp
2. פרופיל סטודנט מורחב - רכישת חופשי סמסטריאלי או חופשי שנתי לאיזור מסויים בארץ, למשל חופשי שנתי לקווים העירוניים בירושלים + הרכבת הקלה למשל. רכישת מנוי שכזה מקנה גם הנחה של 50% בכל אמצעי התחבורה הציבורית בישראל גם במזומן (אין צורך לרכוש כרטיסיות וכו').
&nbsp
כמו כן, ממליץ בחום לקרוא את המדריך הבא על הרב קו,לכל השאלות שיש לך יש שם תשובות: http://israelbikebus.blogspot.co.il/p/blog-page_21.html
תודה רבה רבה! באמת עשית לי סדר

רציתי רק לדעת האם רוכשים רב קו חופשי סמסטריאלי בכול תחנה שמנפיקים בה רב קו והאם גם אותו מטעינים או שמה משלמים בעבורו באופן חד פעמי במזומן? סליחה על החפירה ותודה על הקישור באמת כדאי לי לקרוא מעט.
 

olli3

New member
מנהל
לגבי חופשי סמסטריאלי/שנתי>>>

תודה רבה רבה! באמת עשית לי סדר

רציתי רק לדעת האם רוכשים רב קו חופשי סמסטריאלי בכול תחנה שמנפיקים בה רב קו והאם גם אותו מטעינים או שמה משלמים בעבורו באופן חד פעמי במזומן? סליחה על החפירה ותודה על הקישור באמת כדאי לי לקרוא מעט.
לגבי חופשי סמסטריאלי/שנתי>>>
חובה להנפיק רב קו אישי בחברה שמוכרת את החופשי סמסטריאלי/שנתי הספציפי שאת מעוניינת בו. קרי, במידה ואת מעוניינת בחופשי סמסטריאלי עירוני בירושלים - אגכד. במידה ואת רוצה חופשי סמסטריאלי באשקלון - אגד תעבורה, חופשי סמסטריאלי באריאל - אפיקים.
&nbsp
הרכישת יכולה לבתצבע במזומן ובתשלומים ובאגד גם באמצעות אשראי באינטרנט או בעמדות הרב קו. אם את רוצה חופשי סמסטריאלי של ירושלים, זה לא אומר שרק בירושלים תוכלי לרכוש אותו בעמדות הרב קו אלא בכל עמדת רב קו של אגד ברחבי הארץ.
&nbsp
באתר אגד יש פרטים מלאים על אופן הנפקת רב קו עבור חופשי סמסטריאלי/שנתי.
 
תודה שוב!

לגבי חופשי סמסטריאלי/שנתי>>>
חובה להנפיק רב קו אישי בחברה שמוכרת את החופשי סמסטריאלי/שנתי הספציפי שאת מעוניינת בו. קרי, במידה ואת מעוניינת בחופשי סמסטריאלי עירוני בירושלים - אגכד. במידה ואת רוצה חופשי סמסטריאלי באשקלון - אגד תעבורה, חופשי סמסטריאלי באריאל - אפיקים.
&nbsp
הרכישת יכולה לבתצבע במזומן ובתשלומים ובאגד גם באמצעות אשראי באינטרנט או בעמדות הרב קו. אם את רוצה חופשי סמסטריאלי של ירושלים, זה לא אומר שרק בירושלים תוכלי לרכוש אותו בעמדות הרב קו אלא בכל עמדת רב קו של אגד ברחבי הארץ.
&nbsp
באתר אגד יש פרטים מלאים על אופן הנפקת רב קו עבור חופשי סמסטריאלי/שנתי.
תודה שוב!
 

Ccyclist

Active member
אפשר להנפיק בנתב"ג?

קוראים לו רב קו - אותו הכרטיס משמש לכל אמצעי התח"צ בישראל.
עלותו היא 0 ש"ח במידה ומנפיקים רב קו אישי או 5 ש"ח בעבור רב קו אנונימי. רב קו אישי ניתן להנפיק בעמדות ההנפקה של החברות השונות וינתן להנפיק גם דרך אתר רכבת ישראל (נשלח אליך בדואר).
&nbsp
ברב קו אנונימי ניתן לטעון כרטיסיות, חופשי יומי וערך צבור אך לא ניתן לרכוש חופשי שבועי, חופשי חודשי וההנחה הינה הנחת של פרופיל נוסע רגיל.
אפשר להנפיק בנתב"ג?
נשמע שכבר אי אפשר לבקר בעיר ישראלית ללא הכרטיס (סיפורי הרק"ל והמטרונית למיניהם...) - האם יש עמדה בנתב"ג שבה תייר (ולמזלי - עולה-יורד דובד עברית) יכול להנפיק רב-קו ?
 
בתחנה מרכזית ירושלים אפשר, לא יודע אם אפשר בנתב"ג

אפשר להנפיק בנתב"ג?
נשמע שכבר אי אפשר לבקר בעיר ישראלית ללא הכרטיס (סיפורי הרק"ל והמטרונית למיניהם...) - האם יש עמדה בנתב"ג שבה תייר (ולמזלי - עולה-יורד דובד עברית) יכול להנפיק רב-קו ?
בתחנה מרכזית ירושלים אפשר, לא יודע אם אפשר בנתב"ג
 

olli3

New member
מנהל
אם אנונימי טוב לך, תוכל לקבל כזה מנהגי אגד בקו 5

אפשר להנפיק בנתב"ג?
נשמע שכבר אי אפשר לבקר בעיר ישראלית ללא הכרטיס (סיפורי הרק"ל והמטרונית למיניהם...) - האם יש עמדה בנתב"ג שבה תייר (ולמזלי - עולה-יורד דובד עברית) יכול להנפיק רב-קו ?
אם אנונימי טוב לך, תוכל לקבל כזה מנהגי אגד בקו 5
קו 5 יוצא מקומת התחבורה הציבורית כמובן.
 

Ccyclist

Active member
אבל אם אני רוצה להשתמש ברכבת או בנשר?

אם אנונימי טוב לך, תוכל לקבל כזה מנהגי אגד בקו 5
קו 5 יוצא מקומת התחבורה הציבורית כמובן.
אבל אם אני רוצה להשתמש ברכבת או בנשר?
ממה שקראתי בפורום קו 5 הנתב"גי הוא משהו שמקשר לאיזו צומת דרכים שממנה צריך ללכת (?) ולהחליף לאוטובוס נוסף.
&nbsp
הכוונה שלי היא כזו: אם אני רוצה רב-קו שישמש אותי בתחבורה העירונית בתל אביב או בירושלים האם אני יכול לקנות רב-קו לפני שאני עולה על רכבת לת"א השלום (מקום מעולה להצטיידות אם טסים ללא מזוודה) וממשיך משם לתוך העיר, או שאני יכול להוציא כזה לפני שאני עולה על נשר לירושלים (לצערי החיבור היעיל ביותר עד שתיפתח A1)?
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
אתה לא חייב לנסוע בקו 5, אתה פשוט רוכש מהנהג ב-5 ש"ח

אבל אם אני רוצה להשתמש ברכבת או בנשר?
ממה שקראתי בפורום קו 5 הנתב"גי הוא משהו שמקשר לאיזו צומת דרכים שממנה צריך ללכת (?) ולהחליף לאוטובוס נוסף.
&nbsp
הכוונה שלי היא כזו: אם אני רוצה רב-קו שישמש אותי בתחבורה העירונית בתל אביב או בירושלים האם אני יכול לקנות רב-קו לפני שאני עולה על רכבת לת"א השלום (מקום מעולה להצטיידות אם טסים ללא מזוודה) וממשיך משם לתוך העיר, או שאני יכול להוציא כזה לפני שאני עולה על נשר לירושלים (לצערי החיבור היעיל ביותר עד שתיפתח A1)?
&nbsp
אתה לא חייב לנסוע בקו 5, אתה פשוט רוכש מהנהג ב-5 ש"ח
רב קו אנונימי ויורד מהאוטובוס, עוד לפני שהוא יוצא לדרכו.
&nbsp
הרב קו הזה יוכל לשמש אותך בכל הנסיעות שלך בישראל, בכל אמצעי התחבורה. הדבר היחיד שלא תוכל לעשות בו זה לרכוש חופשי חודשי או חופשי שבועי כלשהו (חופשי יומי ניתן לרכוש).
&nbsp
אז כן, תקנה רב קו מהנהג של קו 5, משם עלה על רכבת לת"א השלום, תרכוש הלוך ושוב בקופות הרכבת בנתב"ג אם אתה מתכוון לחזור ברכבת מת"א לנתב"ג. בת"א תטען כרטיסיה או ערך צבור (אם אתה מתכוון לטייל בעוד מקומות בארץ בהם יש ערך צבור אז מן הסתם שעדיף לך ערך צבור). שים לב כי אגד מוכרת רק כרטיסיות אבל מכבדת בגוש דן והשרון ערך צבור ואילו קווים ומטרופולין מוכרים רק ערך צבור אך מכבדים כרטיסיות שנרכשו באגד ובדן (דן מוכרת גם כרטיסיות וגם ערך צבור).
&nbsp
חופשי יומי ניתן לרכוש החל מהשעה 9 בבוקר בלבד והוא תקף עד 4 לפנות בוקר (כולל קווי לילה).
&nbsp
בירושלים יש כרטיסיות בקוד 62 שמשמשות לנסיעה בקווים העירוניים באגד וברכבת הקלה.
&nbsp
בין ת"א לירושלים קיימות גם כרטיסיות שתי נסיעות וגם כריסיות של 5 נסיעות - רכוש מה שמתאים לך יותר.
&nbsp
שים לב שמוניות השירות ממתינות עד שהן מתמלאות, לא תמיד זה כל כך מהר ולכן כדאי לשקול נסיעה בקו 5 לצומת אל על ומשם ב947 לירושלים. כמו כן, בעליה לקו 5 אתה יכול לשלם כבר עבור הנסיעה לירושלים וכך אתה מקבל בעצם כרטיס המשך לקו 947.
 

Ccyclist

Active member
נשמע כאב ראש אחד גדול. שלא כמו עמדות TFL.

אתה לא חייב לנסוע בקו 5, אתה פשוט רוכש מהנהג ב-5 ש"ח
רב קו אנונימי ויורד מהאוטובוס, עוד לפני שהוא יוצא לדרכו.
&nbsp
הרב קו הזה יוכל לשמש אותך בכל הנסיעות שלך בישראל, בכל אמצעי התחבורה. הדבר היחיד שלא תוכל לעשות בו זה לרכוש חופשי חודשי או חופשי שבועי כלשהו (חופשי יומי ניתן לרכוש).
&nbsp
אז כן, תקנה רב קו מהנהג של קו 5, משם עלה על רכבת לת"א השלום, תרכוש הלוך ושוב בקופות הרכבת בנתב"ג אם אתה מתכוון לחזור ברכבת מת"א לנתב"ג. בת"א תטען כרטיסיה או ערך צבור (אם אתה מתכוון לטייל בעוד מקומות בארץ בהם יש ערך צבור אז מן הסתם שעדיף לך ערך צבור). שים לב כי אגד מוכרת רק כרטיסיות אבל מכבדת בגוש דן והשרון ערך צבור ואילו קווים ומטרופולין מוכרים רק ערך צבור אך מכבדים כרטיסיות שנרכשו באגד ובדן (דן מוכרת גם כרטיסיות וגם ערך צבור).
&nbsp
חופשי יומי ניתן לרכוש החל מהשעה 9 בבוקר בלבד והוא תקף עד 4 לפנות בוקר (כולל קווי לילה).
&nbsp
בירושלים יש כרטיסיות בקוד 62 שמשמשות לנסיעה בקווים העירוניים באגד וברכבת הקלה.
&nbsp
בין ת"א לירושלים קיימות גם כרטיסיות שתי נסיעות וגם כריסיות של 5 נסיעות - רכוש מה שמתאים לך יותר.
&nbsp
שים לב שמוניות השירות ממתינות עד שהן מתמלאות, לא תמיד זה כל כך מהר ולכן כדאי לשקול נסיעה בקו 5 לצומת אל על ומשם ב947 לירושלים. כמו כן, בעליה לקו 5 אתה יכול לשלם כבר עבור הנסיעה לירושלים וכך אתה מקבל בעצם כרטיס המשך לקו 947.
נשמע כאב ראש אחד גדול. שלא כמו עמדות TFL.
אין לי תוכניות קונקרטיות להגיע לארץ בזמן הקרוב, אבל הקשרים שלי הם בעיקר בירושלים ותל-אביב אז אני מאד רוצה להמנע מהסיפורים של הרק"ל. אם אין עמדה ומה שקונים לא יכול להטעין כרטיסים תקופתיים התענוג נשמע לי די מפוקפק, במיוחד עם אין ערך צבור אחיד לכל החברות (מה גם שכרטיס שבועי או כרטיסיה ספציפית מגלמים הנחה מסויימת בהשוואה לתשלום בערך צבור).
&nbsp
בעוד כמה חודשים אבקר בלונדון בטיסה פנימית מתחומי האמפריה לשעבר. כבר בגאטוויק אמורה להיות עמדה של TFL שבה אוכל להטעין את כרטיס האויסטר הוותיק שלי שלא השתמשתי בו מספר שנים, ואם פג תוקפו אוכל להוציא חדש בעמדה מסודרת. לעלות לאוטובוס ולרדת ממנו בלי לנסוע זו לא דרך לקנות כרטיס חכם.
&nbsp
באשר לנשר - תמיד השתמשתי בהם כשגרתי בארץ, ואני יודע שיש המתנה. אם תהיה להם אפליקציה הם יוכלו אולי לחזור על היעילות היחסית של השירות שלהם מירושלים.
&nbsp
אני שואל יותר ליעד כללי לעתיד, רוב הסיכויים שאבקר בארץ לפני פתיחת A1.
 

olli3

New member
מנהל
הערך הצבור הוא חוזה ארצי, אבל...

נשמע כאב ראש אחד גדול. שלא כמו עמדות TFL.
אין לי תוכניות קונקרטיות להגיע לארץ בזמן הקרוב, אבל הקשרים שלי הם בעיקר בירושלים ותל-אביב אז אני מאד רוצה להמנע מהסיפורים של הרק"ל. אם אין עמדה ומה שקונים לא יכול להטעין כרטיסים תקופתיים התענוג נשמע לי די מפוקפק, במיוחד עם אין ערך צבור אחיד לכל החברות (מה גם שכרטיס שבועי או כרטיסיה ספציפית מגלמים הנחה מסויימת בהשוואה לתשלום בערך צבור).
&nbsp
בעוד כמה חודשים אבקר בלונדון בטיסה פנימית מתחומי האמפריה לשעבר. כבר בגאטוויק אמורה להיות עמדה של TFL שבה אוכל להטעין את כרטיס האויסטר הוותיק שלי שלא השתמשתי בו מספר שנים, ואם פג תוקפו אוכל להוציא חדש בעמדה מסודרת. לעלות לאוטובוס ולרדת ממנו בלי לנסוע זו לא דרך לקנות כרטיס חכם.
&nbsp
באשר לנשר - תמיד השתמשתי בהם כשגרתי בארץ, ואני יודע שיש המתנה. אם תהיה להם אפליקציה הם יוכלו אולי לחזור על היעילות היחסית של השירות שלהם מירושלים.
&nbsp
אני שואל יותר ליעד כללי לעתיד, רוב הסיכויים שאבקר בארץ לפני פתיחת A1.
הערך הצבור הוא חוזה ארצי, אבל...
הוא נכנס בהדרגה בכל אשכול שיצא למכרז חדש. רק לפני 3 שבועות הצטרף איזור העמקים לערך הצבור ובכך גם המטרונית בחיפה ובקריות מכבדת את הערך הצבור (עקב כרטוס ההמשך מקווי סופרבוס). לא יודע עדיין מה קורה עם אגד שם...
&nbsp
בכל מקרה, כיום ערך צבור קיים באופן מלא בחברת מטרופולין וחברת קווים בקודי נסיעה שהם בדרך כלל עד 15 ש"ח לנסיעה בודדת (מעבר יש כרטיסיית שתי נסיעות שזה בעצם מה שמכונה הלוך ושוב). למה יש הבדל? כי ערך צבור מקנה הנחה של 20% ואילו כרטיסיית שתי נסיעות מקנה הנחה של 15%.
&nbsp
זה לא יעיל אבל זה מה יש, זה עוד יותר לא יעיל לעמוד בתור בעמדת הנפקה של רב קו, כי אין הרבה כאלו והן גם נותנות שירות ולא רק הנפקה, אז חכה בתור...
&nbsp
כרטיסים תקופתיים מתוכננים להיות, בין היתר שבועיים, דו שבועיים, משפחתיים ועוד... כל זה אחרי שהמסלקה הארצית תיפרס באופן מלא בכל חלקי הארץ.
 

Ccyclist

Active member
סוזאן סאלי נגעה בידי בהופעה בG.A.Y. באסטוריה.

הערך הצבור הוא חוזה ארצי, אבל...
הוא נכנס בהדרגה בכל אשכול שיצא למכרז חדש. רק לפני 3 שבועות הצטרף איזור העמקים לערך הצבור ובכך גם המטרונית בחיפה ובקריות מכבדת את הערך הצבור (עקב כרטוס ההמשך מקווי סופרבוס). לא יודע עדיין מה קורה עם אגד שם...
&nbsp
בכל מקרה, כיום ערך צבור קיים באופן מלא בחברת מטרופולין וחברת קווים בקודי נסיעה שהם בדרך כלל עד 15 ש"ח לנסיעה בודדת (מעבר יש כרטיסיית שתי נסיעות שזה בעצם מה שמכונה הלוך ושוב). למה יש הבדל? כי ערך צבור מקנה הנחה של 20% ואילו כרטיסיית שתי נסיעות מקנה הנחה של 15%.
&nbsp
זה לא יעיל אבל זה מה יש, זה עוד יותר לא יעיל לעמוד בתור בעמדת הנפקה של רב קו, כי אין הרבה כאלו והן גם נותנות שירות ולא רק הנפקה, אז חכה בתור...
&nbsp
כרטיסים תקופתיים מתוכננים להיות, בין היתר שבועיים, דו שבועיים, משפחתיים ועוד... כל זה אחרי שהמסלקה הארצית תיפרס באופן מלא בכל חלקי הארץ.
סוזאן סאלי נגעה בידי בהופעה בG.A.Y. באסטוריה.
אם כך האנונימי עם הערך לא רלוונטי למי שמבקר באזורים של דן, אגד, והרק"ל. מה גם שלא נשמע שאפשר לחלוק את המידע הזה עם קרובים או מכרים שבאים לבקר בארץ וחבל.
&nbsp
אני מניח שעמדות הנפקה הן חיקוי כלשהו לדלפקי כרטיסים, שגם בהם הנוסע שלפניך צריך לעשות איזו פעולה מסובכת...
&nbsp
ולכותרת, שהיא תגובה לחתימה שכבר הסברת- בתחילת האלף היו הרבה הופעות של להקות עבר בליל שבת ב G.A.Y. במועדון האסטוריה (שנהרס עבור תחנת הקרוסרייל החדשה בתס"ר) ואחת ההופעות האלו, £10 עם "הזמנה" שאוספים בסוף הבילוי הקודם היתה של אגדת האייטיז ה Human League. הייתי בשורה הראשונה (עמידה ברחבה מול הבמה, לא מושבים מסודרים) ובשלב מסויים אנשים בקהל הושיטו יד לעבר סוזאן סאלי שהתכופפה (מהברכיים, גב זקוף כמו כוכבת, לא מהאגן) ונגעה בידה בידיים המושטות מהקהל. הצטרפתי לתופעה ואגדת האייטיז הזו נגעה בידי. הקטע בהופעות המועדוניות האלו (2000 איש?) הוא החיבור בין הקהל לאייקון התרבות המרוחק או הנוסטלגי.
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
הערך הצבור תקף בכל גוש דן והשרון גם בדן וגם באגד

סוזאן סאלי נגעה בידי בהופעה בG.A.Y. באסטוריה.
אם כך האנונימי עם הערך לא רלוונטי למי שמבקר באזורים של דן, אגד, והרק"ל. מה גם שלא נשמע שאפשר לחלוק את המידע הזה עם קרובים או מכרים שבאים לבקר בארץ וחבל.
&nbsp
אני מניח שעמדות הנפקה הן חיקוי כלשהו לדלפקי כרטיסים, שגם בהם הנוסע שלפניך צריך לעשות איזו פעולה מסובכת...
&nbsp
ולכותרת, שהיא תגובה לחתימה שכבר הסברת- בתחילת האלף היו הרבה הופעות של להקות עבר בליל שבת ב G.A.Y. במועדון האסטוריה (שנהרס עבור תחנת הקרוסרייל החדשה בתס"ר) ואחת ההופעות האלו, £10 עם "הזמנה" שאוספים בסוף הבילוי הקודם היתה של אגדת האייטיז ה Human League. הייתי בשורה הראשונה (עמידה ברחבה מול הבמה, לא מושבים מסודרים) ובשלב מסויים אנשים בקהל הושיטו יד לעבר סוזאן סאלי שהתכופפה (מהברכיים, גב זקוף כמו כוכבת, לא מהאגן) ונגעה בידה בידיים המושטות מהקהל. הצטרפתי לתופעה ואגדת האייטיז הזו נגעה בידי. הקטע בהופעות המועדוניות האלו (2000 איש?) הוא החיבור בין הקהל לאייקון התרבות המרוחק או הנוסטלגי.
&nbsp
&nbsp
הערך הצבור תקף בכל גוש דן והשרון גם בדן וגם באגד
וגם בקווים ומטרופולין כמובן.
&nbsp
חופשי יומי יש בגוש דן (בשרון אין), יש גם חופשי יומי לפתח תקווה בלבד (חברת קווים), אבל בירושלים אין חופשי יומי למעט אנשים שמגיעים לחניון כלשהו בעיר ורוכשים שם בקו מסויים את החופשי יומי, משהו הזוי.
&nbsp
העמדת הנפקה היא לרוב עמדה מאולתרת ששימשה לפני כן כעמדת מודיעין או חדר כלשהו במשרדים של המפעילה על פי רוב. ברכבת מרכז (ת"א) העמדה היא בעצם חצי מעמדת המודיעין שיש במקום ובה שני דלפקים וצפוף שם מאד. בפתח תקווה יש שתי עמדות ממבנים יבילים, אחת של דן ואחרת של קווים.
&nbsp
כשאתה מבצע הנפקה, מצלמים אותך במקום עם מצלמה דיגיטלית מעפנה (בכל העמדות), בחלקן זה אפילו מצלמת WEB וככה התמונה עוברת לרב קו שלך (אישי). כל ההתנהלות של הנפקת הרב קו והטיפול בו בארץ הוא פשוט זוועה, סניף דואר שכונתי וקטן - גדול בהרבה מעמדות ההנפקה והשירות של הרב קו.
&nbsp
לא ממש הבנתי מה רצית להעביר בתיאור על ההופעה, הקטע על החיבור בין הקהל לאייקון - ברור לי. לא הבנתי איך זה מתקשר לחתימה שלי (שאני מודע לכך שקראת את ההסבר כפי שרשמת עכשיו), אבל לא מצאתי את הקשר, את איפה היא מחדדת את החתימה או משהו כזה. סורי.
 

Ccyclist

Active member
You were working as a waitress in a coctail bar...

הערך הצבור תקף בכל גוש דן והשרון גם בדן וגם באגד
וגם בקווים ומטרופולין כמובן.
&nbsp
חופשי יומי יש בגוש דן (בשרון אין), יש גם חופשי יומי לפתח תקווה בלבד (חברת קווים), אבל בירושלים אין חופשי יומי למעט אנשים שמגיעים לחניון כלשהו בעיר ורוכשים שם בקו מסויים את החופשי יומי, משהו הזוי.
&nbsp
העמדת הנפקה היא לרוב עמדה מאולתרת ששימשה לפני כן כעמדת מודיעין או חדר כלשהו במשרדים של המפעילה על פי רוב. ברכבת מרכז (ת"א) העמדה היא בעצם חצי מעמדת המודיעין שיש במקום ובה שני דלפקים וצפוף שם מאד. בפתח תקווה יש שתי עמדות ממבנים יבילים, אחת של דן ואחרת של קווים.
&nbsp
כשאתה מבצע הנפקה, מצלמים אותך במקום עם מצלמה דיגיטלית מעפנה (בכל העמדות), בחלקן זה אפילו מצלמת WEB וככה התמונה עוברת לרב קו שלך (אישי). כל ההתנהלות של הנפקת הרב קו והטיפול בו בארץ הוא פשוט זוועה, סניף דואר שכונתי וקטן - גדול בהרבה מעמדות ההנפקה והשירות של הרב קו.
&nbsp
לא ממש הבנתי מה רצית להעביר בתיאור על ההופעה, הקטע על החיבור בין הקהל לאייקון - ברור לי. לא הבנתי איך זה מתקשר לחתימה שלי (שאני מודע לכך שקראת את ההסבר כפי שרשמת עכשיו), אבל לא מצאתי את הקשר, את איפה היא מחדדת את החתימה או משהו כזה. סורי.
You were working as a waitress in a coctail bar...
נכון אמנם שיש מי שטוענים שהליגה האנושית הידרדרה קשות מהרגע שהבנות נוספו ללהקה, אבל מדובר בזמרת של אחת מלהקות האלקטרו-סינת' המובילות של שנות השמונים.
&nbsp
http://m.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה