שאלה לגבי קניות און ליין

שאלה לגבי קניות און ליין

אני רוצה לקנות נעלי Tatami שבארץ עולות 1000 שח באתר www.jestelkg.com שמציע אותם ב425 שח... שאלה לי.. מישהו כאן התנסה פעם בקניה מהאתר הזה?? אם כן האם המשלוח הגיע בזמן והאם הכל היה כשורה...??? אני לא מכירה את האתר... פשוט מצאתי אותו סתם כשגלשתי... אם משהו לא יעבוד כמו שצריך מה הם הזכויות שלי לגבי קנייה באתר בחול? תודה רבה מראש
 

dani666

New member
לא חושב שלמישהו כאן יש מושג לגבי האתר

עשה חיפוש ברשת וקרא מה כותבים עליו. לגבי המחיר - הוספת עלויות משלוח ? ומכס (כמינימום יהיה מע'מ). לגבי זכויות - ברר באיזו מדינה האתר ממוקם ותיאורטית חוקי אותה מדינה יחולו על הקנייה הזו.
 
אני הייתי נזהר בקניית נעליים נעלים, מה לעשות, צריך למדוד לפני שקונים. היית מעיזה להתקשר לחנות נעליים בארץ ולקנות ללא מדידה ? גם אם היו מאפשרים לך להחזיר, לשלוח לחו"ל וכל הקשור בכך, רק יוציא לך את חדוות החיסכון. יש לשם לב גם לחוקים חדשים שנכנסו לאחרונה בנוגע למשלוחים שעלותם מעל 50 $. משלמים גם מע"מ, וגם הוצאות טיפול בשיחרור החבילה. ולפעמים גם מכס, אם יש.
 
מה שמבלבל אותי בתגובות

שכתבתם... ואני מודה למי שהגיב מאוד... זו העובדה שאני כל הזמן מזמינה בשמים וקוסמטיקה מאתר www.strawberrynet.com ובחיים לא שילמתי מכס או תוספת כל שהיא על מחיר שהיה נקוב באתר בשקלים...אני מקבלת את המוצרים במשלוח בדואר רשום בערך שבועיים שלושה אחרי ההזמנה.... ובגדול לא ברור לי למה משלוח כזה צריך להיות שונה מאיזה חבילה שנגיד חברה שלי שולחת לי מחול?...... לגבי המכס... ככל שהבנתי מהאתר של המכס אין מכס על נעליים למרות שזה לא ברור ב100%.... באשר לתגובות שמצאתי באינטרנט על האתר יש תגובות חיוביות ויש גם שליליות.... דרך אגב לפי מה שזה ניראה האתר עובד מגרמניה.... מה אתם אומרים? שווה להסתכן ולהזמין מהאתר הלא מוכר? בכל זאת.. אם הכל יהיה בסדר הרי החיסכון הוא 57% מהמחיר של הארץ...
 

dani666

New member
עד 50$ לחבילה (כולל המשלוח) - אין מכס/מע'מ

אז אם קיבלת משלוחים שערכם לא עלה על זה - הרווחת. לעתים לא נדירות, גם אם הערך הכולל מעל 50$ אין המכס מקפיד (במיוחד שמתי לב חבילות קטנות). כשנדרש תשלום, אזי מע'מ (15.5%) יש לשלם תמיד. מכס - תלוי במוצר.
 
למעלה