שאלה לגבי קלקסן להפסיק להזריק???????

אירית75

New member
שאלה לגבי קלקסן להפסיק להזריק???????

היי התחלתי להזריק גונל 75+הזרעות בתחילה פרופסור קופרמינץ אמר שאתחיל קלקסן מבטא חיובית אבל אחרי נטילת הורמונים וכאבים הוחלט במקביל להורמונים להזריק קלקסן 40 מ"ג {בעקבות 2 הפלות ואפלה חיובי} כאשר באתי לעשות הזרעה קיבלתי כאבים בבטן{עברתי לפני 8 שנים ניתוח קיצור קיבה}ולכן ההזרעה לא בוצעה אבל קיימנו יחסים לפני זה אני צריכה לעשות צילום ושט שאלתי היא האם במידה ואני לא בהריון האם מותר להפסיק את הקלקסן?או שאם התחלתי אני צריכה להמשיך להזריק גם אם אני לא מקבלת הורמונים ולא עושה הזרעה בחודש הבא?
 
לדעתי אפשר להפסיק

אבל בדיוק בשביל שאלות כאלו את מטופלת אצל רופא מצויין. תרימי
לפרופ' קופרמינץ ושאלי אותו.
 

אירית75

New member
תודה על התגובה ועוד שאלה

העניין שיש אליו תורים עוד הרבה זמן ואני כבר אתחיל לשגע אותו כי כשהייתי אצלו התחלתי בלי הורמנים ואמר לי מבטא חיובי להזריק ואח"כ בטלפון אמר לי מתחילת הורמונים השאלה האם נראה לכן שאם אפסיק יתחילו לי דימומים או כול מיני תופעות?
 
למה דימומים? קלקסן מדלל דם

ועל כן הפסקה שלו אמורה להפסיק דימום אם קיים ולא ההפך. אם הכוונה לדימום על רקע הורמונלי (מחזור), אזי למיטב ידיעתי אין כל קשר.
 
ברגע שהוצאנו מהמשוואה טירוף הורמונלי

הסיכון לאירוע טרומבואמבוליטי יורד משמעותית, ולכן התשובה לשאלה שלך היא - במידה ואין הריון, ואת לא ממשיכה טיפול הורמונלי במחזור שאחרי, אין שום סיבה שתמשיכי את הקלקסן. אני בטוחה שקופרמינץ יתן לך את אותה התשובה בדיוק. עתליה
 
למעלה