jason newsted
New member
שאלה לגבי קירור..ועוד משהו..
שלום.. לא מזמן הוספתי הארד דיסק חדש למחשב (משנת 99) ונראה שהביצועים של המחשב ירדו קצת.. מה אפשר לעשות? ולגבי הקירור לפי איידה32 המעבד בזמן מאמץ לא עובר את 42 מעלות אבל לוח האם מגיע ל55-57 מעלות.. מה אני יכול לעשותכדי לקרר? ועכשיו לגבי הארד דיסק.. הארד דיסק הראשי שלי מגיע ל44 מעלות בערך.. בן דוד שלי קנה מאוורר להארד דיסק ועכשיו יש לו בסביביות ה28 מעלות.. אולי כדאי לי להחליף מארז כדי לקרר? האם זה ישפר את הביצועים בכלל? ועכשיו עוד שאלה.. איך עושים OC למעבד שלי? זה מעבד AMD 1.66 (אקס פי 2000) האם זה אפשרי לעשות אוברקלוק בלי לקנות מאוורר טוב יותר או שזה חובה?
שלום.. לא מזמן הוספתי הארד דיסק חדש למחשב (משנת 99) ונראה שהביצועים של המחשב ירדו קצת.. מה אפשר לעשות? ולגבי הקירור לפי איידה32 המעבד בזמן מאמץ לא עובר את 42 מעלות אבל לוח האם מגיע ל55-57 מעלות.. מה אני יכול לעשותכדי לקרר? ועכשיו לגבי הארד דיסק.. הארד דיסק הראשי שלי מגיע ל44 מעלות בערך.. בן דוד שלי קנה מאוורר להארד דיסק ועכשיו יש לו בסביביות ה28 מעלות.. אולי כדאי לי להחליף מארז כדי לקרר? האם זה ישפר את הביצועים בכלל? ועכשיו עוד שאלה.. איך עושים OC למעבד שלי? זה מעבד AMD 1.66 (אקס פי 2000) האם זה אפשרי לעשות אוברקלוק בלי לקנות מאוורר טוב יותר או שזה חובה?