שאלה לגבי קו 900 של דן

מצב
הנושא נעול.

eviatar55555

New member
שאלה לגבי קו 900 של דן

שאלה לגבי קו 900 של דן
שאלה לגבי קו 900 של דן, מה זה הקו הזה? ראיתי אותו עובר בת"א הרבה פעמים אפילו פעם אחת ראיתי אותו עובר בשכונת עמישב בפ"ת
למה אין שום מידע על הקו הזה באתר של דן?
 

orenhz

New member
קו תלמידים

שאלה לגבי קו 900 של דן
שאלה לגבי קו 900 של דן, מה זה הקו הזה? ראיתי אותו עובר בת"א הרבה פעמים אפילו פעם אחת ראיתי אותו עובר בשכונת עמישב בפ"ת
למה אין שום מידע על הקו הזה באתר של דן?
קו תלמידים
לפי התקנות, אוטובוס להסעת תלמידים חייב להיות עם חגורות בטיחות ואורות מהבהבים בפתיחת הדלתות. כדי לאפשר ל"דן" לשמש להסעת תלמידים, אז נותנים למסלול הקו סתם מס' (במקרה זה 900) וכך זה "לכאורה" קו שירות לכל דבר ועניין, ואין צורך בתקנות להסעת תלמידים.
 

orchilit

New member
יש כזה קו גם בין נחלת יצחק לתיכון חדש/עירוני ד'

שאלה לגבי קו 900 של דן
שאלה לגבי קו 900 של דן, מה זה הקו הזה? ראיתי אותו עובר בת"א הרבה פעמים אפילו פעם אחת ראיתי אותו עובר בשכונת עמישב בפ"ת
למה אין שום מידע על הקו הזה באתר של דן?
יש כזה קו גם בין נחלת יצחק לתיכון חדש/עירוני ד'
 
יש בבוקר באמת קו מעמישב לתל אביב. חוץ מזה הרבה פעמים

שאלה לגבי קו 900 של דן
שאלה לגבי קו 900 של דן, מה זה הקו הזה? ראיתי אותו עובר בת"א הרבה פעמים אפילו פעם אחת ראיתי אותו עובר בשכונת עמישב בפ"ת
למה אין שום מידע על הקו הזה באתר של דן?
יש בבוקר באמת קו מעמישב לתל אביב. חוץ מזה הרבה פעמים
נהגים שנוסעים סתם לנסיעה ריקה מחליפים לקו 900
 

בישגד

New member
וזה עוד במקרה הטוב שהם בכלל טורחים לשנות את השילוט למשהו אחר

יש בבוקר באמת קו מעמישב לתל אביב. חוץ מזה הרבה פעמים
נהגים שנוסעים סתם לנסיעה ריקה מחליפים לקו 900
וזה עוד במקרה הטוב שהם בכלל טורחים לשנות את השילוט למשהו אחר
לפעמים הם לא משנים אפילו כשהם נוסעים ריקים במקומות שעובר הקו שהאוטובוס נסע בו קודם. לא ברור מה כל כך קשה לשנות ל"לא בשרות" או לכבות בכלל.
 

olli3

New member
מנהל
עד שהם נקנסים על כך (והם נקנסים).

וזה עוד במקרה הטוב שהם בכלל טורחים לשנות את השילוט למשהו אחר
לפעמים הם לא משנים אפילו כשהם נוסעים ריקים במקומות שעובר הקו שהאוטובוס נסע בו קודם. לא ברור מה כל כך קשה לשנות ל"לא בשרות" או לכבות בכלל.
עד שהם נקנסים על כך (והם נקנסים).
 
היתה תקופה בדן שהיה חובה להחליף לקו "444" כאשר

עד שהם נקנסים על כך (והם נקנסים).
היתה תקופה בדן שהיה חובה להחליף לקו "444" כאשר
נוסעים בנסיעה לא פעילה? מזמן כבר לא ראיתי 444 (למרות שהיתה תקופה שראיתי הרבה 444)

 

Ccyclist

Member
בלונדון המספרים הושארו, עם הכיתוב "סליחה, לא בשירות"

היתה תקופה בדן שהיה חובה להחליף לקו "444" כאשר
נוסעים בנסיעה לא פעילה? מזמן כבר לא ראיתי 444 (למרות שהיתה תקופה שראיתי הרבה 444)
בלונדון המספרים הושארו, עם הכיתוב "סליחה, לא בשירות"
מה שהיה מעניין בשיטה זו היה שניתן היה לראות אוטובוסים של אותו הדפו נוסעים דרך צירים שלא שייכים לקו הספציפי.
&nbsp
אני על הסמארטפון אז קשה לשלוח לינק, אבל השילוט הקדמי הלונדוני כולל לא רק מספר, אלא את שם התחנה הסופית בגדול, ושמות יעדי ביניים חשובים בכתב קטן יותר מעליו. את הודעת ההתנצלות שמים במקום היעד הסופי.
 

cwen

New member
זה יכול ממש להלחיץ אנשים

וזה עוד במקרה הטוב שהם בכלל טורחים לשנות את השילוט למשהו אחר
לפעמים הם לא משנים אפילו כשהם נוסעים ריקים במקומות שעובר הקו שהאוטובוס נסע בו קודם. לא ברור מה כל כך קשה לשנות ל"לא בשרות" או לכבות בכלל.
זה יכול ממש להלחיץ אנשים
פעם חיכיתי ל 52 מאוחר בערב בוולנברג בתחנה השניה שלו. שלוש דקות לפני שעת היציאה שלו מעתידים עבר 52 שכמובן נסע במסלול השמאלי ולא עצר, ואנשים שידעו שהוא צריך להגיע התחילו לצעוק בהיסטריה - הוא נוסע פעם בחצי שעה בלילה. ממש הייתי צריכה להרגיע אותם שהוא כנראה סיים את הסיבוב וחוזר לחניון ושהאוטובוס שלנו צריך להגיע רק עוד שלוש דקות. (וכך היה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה