שאלה לגבי קו מהיר מפתח תקווה שיסע לתל אביב

מצב
הנושא נעול.

eviatar55555

New member
שאלה לגבי קו מהיר מפתח תקווה שיסע לתל אביב

שאלה לגבי קו מהיר מפתח תקווה שיסע לתל אביב
מישהו הולך לדאוג שיהיה קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש???
איך לראש העין יש קו מהיר שנוסע לתל אביב דרך מכבי ואלוף שדה (אני יודע שיש תחנה במחלף שעריה אבל עדיין לא עוזר לתושבי פ"ת) ולפ"ת אין קו כזה?!? זה לא הגיוני !!!
באמת תושבי פ"ת מעדיפים לא לעשות כלום ולסבול בשקט ?
 

d70

Well-known member
יש את קו 366 שנוסע לת"א בדרך אם המושבות

שאלה לגבי קו מהיר מפתח תקווה שיסע לתל אביב
מישהו הולך לדאוג שיהיה קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש???
איך לראש העין יש קו מהיר שנוסע לתל אביב דרך מכבי ואלוף שדה (אני יודע שיש תחנה במחלף שעריה אבל עדיין לא עוזר לתושבי פ"ת) ולפ"ת אין קו כזה?!? זה לא הגיוני !!!
באמת תושבי פ"ת מעדיפים לא לעשות כלום ולסבול בשקט ?
יש את קו 366 שנוסע לת"א בדרך אם המושבות
מה שכן ,רק קו אחד זה באמת עלוב.
עושה רושם שבחברות התחבורה נרדמו ולא שמו לב שפתחו צירים חלופיים לזבוטינסקי.
 

orchilit

New member
משרד התחבורע העלוב ממשיך לקדש את ז'בוטינסקי

יש את קו 366 שנוסע לת"א בדרך אם המושבות
מה שכן ,רק קו אחד זה באמת עלוב.
עושה רושם שבחברות התחבורה נרדמו ולא שמו לב שפתחו צירים חלופיים לזבוטינסקי.
משרד התחבורע העלוב ממשיך לקדש את ז'בוטינסקי
במקום להקדים רפואה למכה שתיפול עוד שנה/תיים בעבודות בציר הזה, ולהזיז קווים לציר אם המושבות/אבא הלל או ציר אלוף שדה/דרך השלום.
 
למה עוד שנה שנתיים?

משרד התחבורע העלוב ממשיך לקדש את ז'בוטינסקי
במקום להקדים רפואה למכה שתיפול עוד שנה/תיים בעבודות בציר הזה, ולהזיז קווים לציר אם המושבות/אבא הלל או ציר אלוף שדה/דרך השלום.
למה עוד שנה שנתיים?
העבודות מזרחית למחלף גהה כבר החלו.
 

orchilit

New member
אבל תימשכנה, לא?


למה עוד שנה שנתיים?
העבודות מזרחית למחלף גהה כבר החלו.
אבל תימשכנה, לא?
 
תימשכנה, אבל המכה נופלת כבר מעתה

אבל תימשכנה, לא?
תימשכנה, אבל המכה נופלת כבר מעתה
אם עיריית פתח תקוה לא הייתה מחליטה לסגור את המת"צ בהקשר של התאונות, משרד התחבורה ונת"ע היו חייבים לסגור אותו (או לפחות את חלקו המערבי) לצורך ביצוע העבודות שכבר החלו ולכן אפשר לראות את סגירת המת"צ כמכה שכבר ניחתה עקב העבודות.
משרד התחבורה ונת"ע ידעו ויודעים היטב את השפעת העבודות, אבל מלבד הפעלת קו 1 (שמסתמך כמובן על הציר הקדוש) לא עשו ולא עושים דבר להכין תרופה למכת העבודות.
 

orchilit

New member
מסכים עם כל מילה שלך, כמובן.


תימשכנה, אבל המכה נופלת כבר מעתה
אם עיריית פתח תקוה לא הייתה מחליטה לסגור את המת"צ בהקשר של התאונות, משרד התחבורה ונת"ע היו חייבים לסגור אותו (או לפחות את חלקו המערבי) לצורך ביצוע העבודות שכבר החלו ולכן אפשר לראות את סגירת המת"צ כמכה שכבר ניחתה עקב העבודות.
משרד התחבורה ונת"ע ידעו ויודעים היטב את השפעת העבודות, אבל מלבד הפעלת קו 1 (שמסתמך כמובן על הציר הקדוש) לא עשו ולא עושים דבר להכין תרופה למכת העבודות.
מסכים עם כל מילה שלך, כמובן.
 
קו 366 נוסע לרמת החייל

יש את קו 366 שנוסע לת"א בדרך אם המושבות
מה שכן ,רק קו אחד זה באמת עלוב.
עושה רושם שבחברות התחבורה נרדמו ולא שמו לב שפתחו צירים חלופיים לזבוטינסקי.
קו 366 נוסע לרמת החייל
נכון שרמת החייל נמצאת בשטח השיפוט של תל אביב, אבל מצחיק להתייחס לקו הזה כקו שמקשר בין פ"ת לת"א.
גם קו 49 נוסע לת"א דרך כביש 4 וכביש 5...
וחברות התחבורה לא נרדמו בשמירה, אלא משרד התחבורה נוקט במדיניות מכוונת של קידוש ז'בוטינסקי.
משרד התחבורה לא רוצה להפעיל קווים בין פ"ת לת"א (מרכז ת"א) דרך צירים אחרים.
ואם הוא כן רוצה - שיוכיח.
 

eviatar55555

New member
אתם צודקים , הנה כמה פתרונות שאני מציע אשמח שתגידו מה דעתכם

קו 366 נוסע לרמת החייל
נכון שרמת החייל נמצאת בשטח השיפוט של תל אביב, אבל מצחיק להתייחס לקו הזה כקו שמקשר בין פ"ת לת"א.
גם קו 49 נוסע לת"א דרך כביש 4 וכביש 5...
וחברות התחבורה לא נרדמו בשמירה, אלא משרד התחבורה נוקט במדיניות מכוונת של קידוש ז'בוטינסקי.
משרד התחבורה לא רוצה להפעיל קווים בין פ"ת לת"א (מרכז ת"א) דרך צירים אחרים.
ואם הוא כן רוצה - שיוכיח.
אתם צודקים , הנה כמה פתרונות שאני מציע אשמח שתגידו מה דעתכם
הנה כמה פתרונות שאני מציע:
1. לפתוח את נת"צ ולבנות את נת"צ גם בבני ברק וברמת גן ולא רק בפ"ת (כנראה שזה לא יקרה בקרוב)
2. להפוך את ז'בוטינסקי הקדוש לכביש לאוטובוסים בלבד ורכבים פרטיים יעברו דרך אם המושבות או כביש מהיר מכבי
3. לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך מכבי ואלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש
4. להזיז קווים לציר אם המושבות / לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אם המושבות ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש
מה דעתכם ?
 
1 ו-2 לא מעשיים ולא רלוונטים, 3 ו-4 צריכים להתבצע אבל משרד

אתם צודקים , הנה כמה פתרונות שאני מציע אשמח שתגידו מה דעתכם
הנה כמה פתרונות שאני מציע:
1. לפתוח את נת"צ ולבנות את נת"צ גם בבני ברק וברמת גן ולא רק בפ"ת (כנראה שזה לא יקרה בקרוב)
2. להפוך את ז'בוטינסקי הקדוש לכביש לאוטובוסים בלבד ורכבים פרטיים יעברו דרך אם המושבות או כביש מהיר מכבי
3. לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך מכבי ואלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש
4. להזיז קווים לציר אם המושבות / לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אם המושבות ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש
מה דעתכם ?
1 ו-2 לא מעשיים ולא רלוונטים, 3 ו-4 צריכים להתבצע אבל משרד
התחבורה לא רוצה.
אגב, מדובר בכביש מכבית (471) ולא מכבי.

בציר ז'בוטינסקי יפעל הקו האדום של הרכבת הקלה ובקטע של בני ברק ורמת גן תוואי הקו האדום יהיה תת-קרקעי. לא יבנו מת"צ מרכזי בבני ברק וברמת גן במקביל לתוואי התת קרקעי של הקו האדום. ואת המת"צ בפ"ת כבר כתבתי שאין טעם לפתוח מחדש מכיוון שחלקו המערבי ממילא מושבת עקב העבודות על פורטל שנקר (שבו החיבור בין התוואי התת-קרקעי לתוואי הקרקעי) שהוא חלק מפרויקט הקו האדום.
אי אפשר לאסור על רכבים פרטיים ליסוע בז'בוטינסקי שהוא ציר תנועה וציר מסחר מרכזי בפ"ת, בני ברק ורמת גן.
דרך אם המושבות וכביש 471 + אלוף שדה לא מהווים תחליף מלא לציר ז'בוטינסקי שהוא לא רק ציר תנועה בין פ"ת לת"א אלא קודם כל ציר עירוני מרכזי בפ"ת, בני ברק ורמת גן. כציר עירוני כזה לז'בוטינסקי, שמשמש קו פרשת מים תחבורתי בערים הללו, אין תחליף עבור כלי רכב פרטיים.
 

eviatar55555

New member
למה משרד התחבורה לא רוצה לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל א

1 ו-2 לא מעשיים ולא רלוונטים, 3 ו-4 צריכים להתבצע אבל משרד
התחבורה לא רוצה.
אגב, מדובר בכביש מכבית (471) ולא מכבי.

בציר ז'בוטינסקי יפעל הקו האדום של הרכבת הקלה ובקטע של בני ברק ורמת גן תוואי הקו האדום יהיה תת-קרקעי. לא יבנו מת"צ מרכזי בבני ברק וברמת גן במקביל לתוואי התת קרקעי של הקו האדום. ואת המת"צ בפ"ת כבר כתבתי שאין טעם לפתוח מחדש מכיוון שחלקו המערבי ממילא מושבת עקב העבודות על פורטל שנקר (שבו החיבור בין התוואי התת-קרקעי לתוואי הקרקעי) שהוא חלק מפרויקט הקו האדום.
אי אפשר לאסור על רכבים פרטיים ליסוע בז'בוטינסקי שהוא ציר תנועה וציר מסחר מרכזי בפ"ת, בני ברק ורמת גן.
דרך אם המושבות וכביש 471 + אלוף שדה לא מהווים תחליף מלא לציר ז'בוטינסקי שהוא לא רק ציר תנועה בין פ"ת לת"א אלא קודם כל ציר עירוני מרכזי בפ"ת, בני ברק ורמת גן. כציר עירוני כזה לז'בוטינסקי, שמשמש קו פרשת מים תחבורתי בערים הללו, אין תחליף עבור כלי רכב פרטיים.
למה משרד התחבורה לא רוצה לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל א
למה משרד התחבורה לא רוצה לעשות קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך מכבי ואלוף שדה ? (או דרך אם המושבות)
זה כל כך טיפשי... :/ תושבי פ"ת באמת הולכים לסבול בשקט? כי זה ממש נראה שהם מעדיפים לסבול בשקט ולא להפגין מול משרד התחבורה!
 
כן

שאלה לגבי קו מהיר מפתח תקווה שיסע לתל אביב
מישהו הולך לדאוג שיהיה קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש???
איך לראש העין יש קו מהיר שנוסע לתל אביב דרך מכבי ואלוף שדה (אני יודע שיש תחנה במחלף שעריה אבל עדיין לא עוזר לתושבי פ"ת) ולפ"ת אין קו כזה?!? זה לא הגיוני !!!
באמת תושבי פ"ת מעדיפים לא לעשות כלום ולסבול בשקט ?
כן
מכרז פתח תקווה ראש העין, שאמור להיות מפורסם בקרוב כולל את התכנון לקו כזה ולקו החדש של ראש העין.
מאחר ועיריית ראש העין לחצה מאד, הם קיבלו את הקו החדש שלהם עוד לפני המכרז, תושבי פתח תקווה בהחלט יכולים לבקש מהעירייה ללחוץ גם.
 
ואשר לאם המושבות ולאבא הלל

כן
מכרז פתח תקווה ראש העין, שאמור להיות מפורסם בקרוב כולל את התכנון לקו כזה ולקו החדש של ראש העין.
מאחר ועיריית ראש העין לחצה מאד, הם קיבלו את הקו החדש שלהם עוד לפני המכרז, תושבי פתח תקווה בהחלט יכולים לבקש מהעירייה ללחוץ גם.
ואשר לאם המושבות ולאבא הלל
הנחת המוצא היא שעם תחילת העבודוות על התחנות בז'בוטינסקי, בכל מקרה יהיו קווים שהיום נוסעים על ז'בוטינסקי שיוסטו לשם.
 
מי ניגשו למכרז?

כן
מכרז פתח תקווה ראש העין, שאמור להיות מפורסם בקרוב כולל את התכנון לקו כזה ולקו החדש של ראש העין.
מאחר ועיריית ראש העין לחצה מאד, הם קיבלו את הקו החדש שלהם עוד לפני המכרז, תושבי פתח תקווה בהחלט יכולים לבקש מהעירייה ללחוץ גם.
מי ניגשו למכרז?
ואיך לוחצים שהקו הזה יפעל?
 

olli3

New member
מנהל
עכשיו מובן שילוט 472. ככל הנראה 471 נשמר לקו לפתח תקווה.

כן
מכרז פתח תקווה ראש העין, שאמור להיות מפורסם בקרוב כולל את התכנון לקו כזה ולקו החדש של ראש העין.
מאחר ועיריית ראש העין לחצה מאד, הם קיבלו את הקו החדש שלהם עוד לפני המכרז, תושבי פתח תקווה בהחלט יכולים לבקש מהעירייה ללחוץ גם.
עכשיו מובן שילוט 472. ככל הנראה 471 נשמר לקו לפתח תקווה.
למרות שזה יצור כפילות בת"א.
 
בגלל הכפילות בתל אביב

עכשיו מובן שילוט 472. ככל הנראה 471 נשמר לקו לפתח תקווה.
למרות שזה יצור כפילות בת"א.
בגלל הכפילות בתל אביב
לא ניתן 471 גם לקו פתח תקווה-תל אביב - אלא שילוט אחר שאני לא זוכר כרגע מהו.

תנוח דעתך, 471 ניתן לקו עתידי מראש העין ישירות לאזורי התעסוקה של רמת סיב וקרית אריה דרך... 471.
 
יש לך את המכרז?

בגלל הכפילות בתל אביב
לא ניתן 471 גם לקו פתח תקווה-תל אביב - אלא שילוט אחר שאני לא זוכר כרגע מהו.

תנוח דעתך, 471 ניתן לקו עתידי מראש העין ישירות לאזורי התעסוקה של רמת סיב וקרית אריה דרך... 471.
יש לך את המכרז?
 

olli3

New member
מנהל
דעתי במצב מנוחה :)

בגלל הכפילות בתל אביב
לא ניתן 471 גם לקו פתח תקווה-תל אביב - אלא שילוט אחר שאני לא זוכר כרגע מהו.

תנוח דעתך, 471 ניתן לקו עתידי מראש העין ישירות לאזורי התעסוקה של רמת סיב וקרית אריה דרך... 471.
דעתי במצב מנוחה :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה