שאלה לגבי קאבר

Eden Bon

New member
שאלה לגבי קאבר

רק אתמול עשיתי קאבר צבעוני וכבר היום כל הקעקוע הקודם צץ - הכוונה שממש רואים אותו... (הוא בשחור) התקשרתי לאותו המקום והם אומרים שאין בעיה לחזור על הקעקוע כמה וכמה פעמים ללא הגבלה (כל אחרי חודש וחצי החלמה כמובן), ניתן באמת לחזור שוב ושוב על קעקוע ללא הגבלה כל אחרי החלמה? ומה ניתן לעשות במידה והצבעים לא מכסים על השחור? תודה מראש, עדן
 

ozshomer

New member
אפשר לחזור

אבל ממש לא בטוח שזה יעזור, אין שום סיבה שצבע יעלה על שחור.
 
הכל עניין של עוד קצת דיו :)

בעיקרון אין קעקוע שמספיק שכבות של דיו לא יעלימו בסוף לגמרי !! ניתן לעבור על הקעקוע מספר לא מוגבל של פעמים (הסיכון שזה הורס את התלת מימד של הקעקוע "הצללה" בשפת העם) מקעקע שרוצה לשמור על המוניטין שלו ולא (חובבן כמו התמונה המצורפת) לא יהיה לך בעיה לחזור עליו עם בקשות והוא ייתן שירות עד לתוצאה שתהיה מרוצה. בכל מקרה המקעקע היה צריך לומר לך מראש שקאבר צריך מספר שכבות של דיו במיוחד עם הוא שחור. אני כיסיתי קעקוע ענק של דרקון שיהיה בצבע ירוק כהה לקח לי 8 סשנים להעלים אותו לגמרי !! אבל אני מדבר על קעקוע ממש ממש גדול !! כל כך שנאתי אותו שמצדי היה לקעקע כתם שחור עליו !! (לקח לחיים לא לעשות קעקועים בגיל 15) שורה תחתונה על דאגה הכל עניין של עוד קצת דיו :)
 

MissSin7

New member
לא מדוייק.

דיו שחור כמעט בלתי אפשרי להעלים לגמרי. במיוחד טרייבלים וקעקועים בהם השחור תופס שטח. זה עובד בדיוק כמו עם כל סוג אחר של ציור (גואש, אקריליק, עברונות צבעוניים וכו). פשוט מאוד כי שחור הוא צבע חזק ואף צבע אחר לא יכול לכסות אותו, לא משנה כמה פעמים צובעים מעליו, הוא תמיד יצוץ באיזשהו שלב. מקעקע טוב מצייר קאבר כך שמרבית השחור נתמע בקווים שחורים או כהים מאוד חדשים. צבעים כהים אחרים כמו ירוק כהה בקעקוע שלך ניתן לכבות בצבעים כהים אחרים. חוץ מזה חסר טעם בעיני לחדש קאבר כל חודש וחצי ואני לא מכירה מקעקע שממליץ על דבר כזה. זה הורס את העור, ולא תורם בשום דבר, השחור עדיין יהיה שם.
 

love addict

New member
עברונות


מעניין כמה אנשים קראו את זה עם מבטא
 

ozshomer

New member
מזכיר לי

שהיה לאבא שלי פועל שתמיד דיבר על "ברחים", חירפן אותי (לא, הוא לא היה ערבי אלא רוסי, עכשיו תנחשו למה הוא התכוון).
 

love addict

New member
לברכיים?


[חחח הזכרת לי איזו פעם שהסתובבנו בשוק מחנה יהודה וחיפשנו משהו לשתות אז נכנסו לאיזו חנות שם, ואני בחוסר מודעות סביבתי מוחלט שואלת את אנדריי 'אתה רוצה בחית? מה, אתה לא רוצה בחית? להביא לך בחית?' והוא מסתכל עלי ומסמן לי עם העיניים לשתוק...
]
 

ozshomer

New member
אמרתי שהוא לא היה ערבי אלא רוסי

וכבר עניתי לליבי שזה היה ברגים.
 

The Bitter End

New member
דיי סביר שהוא היה אוקראיני...

כשאני מדברת רוסית או אוקראינית, אני מחליפה אוטומטית ג' בח' [יותר נכון, ג' ממש עמוקה שנשמעת כמו ח'], כי ככה זה נהוג באוקראינה וככה התרגלתי לדבר. נולדתי בארץ ובכל זאת כשאני מדברת רוסית זה נשמע כאילו גדלתי באיזה כפר]:
 
שאלה

ועם אני רוצה לתקן את קעקוע באותו צבע לאחר מכן הוא יאבד את צבע זה אומר שלא שווה לתקן ?
 

love addict

New member
לתקן קעקוע באותו צבע זה בסדר

פה מדובר על מצב שבו על קעקוע אחד רוצים לעשות קעקוע אחר לגמרי שיכסה אותו ('קאבר'), ואז נוצרת בעיה היות והקעקוע החדש צריך לכסות את הישן כמה שיותר כדי שלא יראו אותו, ורק שחור יכול לכסות שחור. כשאת רוצה לתקן קעקוע שדהה ולחדש אותו, את משתמשת באותם הצבעים המקוריים ורק מחזקת אותם, לכן אין בעיה. כל קעקוע דוהה עם הזמן, אבל זה לוקח בסקאלה של שנים ואפילו עשרות שנים אם את שומרת עליו כמו שצריך. זה שהוא ידהה עם הזמן לא צריכה להיות סיבה ללמה לא לחדש אותו.
 
למעלה