שאלה לגבי ציוד במשפחתון

שאלה לגבי ציוד במשפחתון

ביתי בת ה 3 חודשים אמורה להצטרף בקרוב למשפחתון קטן מה אני אמורה להביא לה מהבית ומה המטפלת צריכה להביא? שאלה נוספת: מי מביא את הלול אני או המטפלת?
 

עמית@

New member
את צריכה לסכם את זה עם המטפלת...

אצלנו היה לי ברור שאני לא צריכה להביא מיטות (לגן תביאי מיטה? לא נראה לי הגיוני, משפחתון צריך להיות מצוייד ככזה..) אני הבאתי חיתולים, בגדים, מגבונים ברוטציה עם שאר ההורים וחלב אם קפוא..
 
אני הבאתי את הלול על כל ציודו

מטרנה, חיתולים, טיטולים, מגבונים ובגדים להחלפה. המשפחתון כולל אוכל הכוונה לפירות ומרק כרגע וכשהיא תגדל עוד קצת אז ארוחת בוקר וצהריים. למרות שהמשפחתון כולל אוכל אני מביאה לשירי כל יומיים מרק טחון טרי מהבית. המשפחתון שלנו מוכר במשרד העבודה והרווחה והוא דרך המתנ"ס כך שיש אפילו ביטוח והמטפלת עברה קורס והיא מוסמכת לטיפול. אני חושבת שכדאי תמיד לברר אם יש ביטוח זה קטע חשוב
 
למעלה