שאלה לגבי עוגה תפוחים/אגסים

עודליל

New member
שאלה לגבי עוגה תפוחים/אגסים../images/Emo42.gif

יש לי מתכון של עוגת תפוחים בחושה, (כזו שלא עובדים עליה הרבה זמן מערבבים הכל ולתנור). רציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף את האגסים בתפוחים, או אם למישהו יש מתכון לעוגת תפוחים
 

עודליל

New member
השאלה אם אפשר להחליף תפוחים באגסים

במתכון המקורי זו עוגת תפוחים אבל לי יש מלא אגסים שאף אחד לא אוכל.
 

אפרת_ח

New member
אפשר, אבל האגסים יותר מתוקים

כדאי להוסיף יותר מיץ לימון ואולי להוריד קצת סוכר. בהצלחה!
 

o f e r i c o

New member
עוגת תפוחים מעולה בקלי קלות

חותכים 4 תפוחי גרני סמית לקוביות קטנות - עם הקליפה. בקערה בוזקים עליהם אבקת קינמון, 2 כפות סוכר חום ו - 5 כפות ויסקי או ברנדי. משאירים להשהייה וממשיכים. מחממים תנור ל 170-180 מעלות. משמנים תבנית בגודל של כ- 30-40 ס"מ. מפרידים 5 ביצים. החלמונים לכוס, החלבונים למערבל. מקציפים 5 חלבונים עם 3/4 כוס סוכר לבן. ניתן להפחית ולהוסיף במקום מעט סוכר חום. - להקציף עד לקבלת קצף יציב. את כוס החלמונים למלא עד ל 3/4 בשמן ולערבב היטב עם מזלג. את עיסת השמן/חלמונים להוסיף על הקצף ולהבליע ביד. להוסיף כוס וחצי קמח, אחד אבקת אפיה ואת כל הנוזלים מהקערה שבה הושרו התפוחים. להעביר את העיסה לתבנית אפיה. לפזר למעלה את התפוחים. לבזוק עוד קינמון. לאפות כ- 45 דקות. המלצה לשיפור - על תחתית התבנית המשומנת, לפזר פירורי סוכר חום. מומלץ ביותר.
 
למעלה