שאלה לגבי סטריפינג....

לין25

New member
שאלה לגבי סטריפינג....

הסטריפינג נעשה במסגרת בית החולים בלבד או שיש רופאים שמבצעים את זה בקליניקה?
 

לין25

New member
ושעושים את זה, צריכה לפני זה

להיות פתיחה, מחיקה, משהו?
 

AY1

New member
לא , סטריפינג אמור לגרום לצירים

עושים בד"כ אחרי שבוע 40 ע"מ לעודד לידה
 
אני עברתי סטריפינג בחדר לידה על ידי

המיילדת שלי כשהייתי בפתיחה של 9.5 ! זהו אחד המצבים האידאלים לעבור את זה כי אז לא מרגישים כל כאב ומייד לאחר מכן הפתיחה שלי עמדה על 10 ! אני ילדתי בליס ולפני כל בדיקה וגינלית וכמובן לפני הסטריפינג ביקשו ממני רשות לבדוק אותי ואל תוותרי על זכותך לדעת מה עומדים לעשות לך !
 

לין25

New member
השאלה אם מישהו יאמר לי ../images/Emo4.gif

שהוא עושה בדיקה וגינלית רגילה ולא סטריפינג.... אני פשוט חושבת על יום חמישי שאני הולכת לרופא, זה בעצם יום לפני התל"מ ומעניין אותי אם יכול להיווצר מצב שהוא יציע לעשות סטריפינג, כי בזמנו שהייתי אצלו הוא אמר לי שעדיף שהיא תצא לפני שבוע 40 אבל לא ניראה לי כל כך שזה עניין אותה...
 

קובולט

New member
הי לין

סטריפינג עושים שאפשר להגיע לקרומים ז"א לפחות לדחוף אצבע אחת... או באמת במצב כלשהו שיש איזו פתיחה... הבדיקה מתחילה כבדיקה וגינלית רגליה כדי לראות אם אפשר ובדר"כ הרופא אומר עכשיו ננסה לעזור לך קצת, גם כן לעזור לי זה לא עזר בכלל הנה אני עדין פה אחרי סטריפינג שעברתי אתמול. מה שכן לפני שבועיים המליצה פה אמא שכבר ילדה לשים את הידיים מתחת לטוסיק ככה שני אגרופים על מנת להרים את הישבן בזמן הבדיקה זה מאוד מקל על הרופא וגם עליך... אני לא זוכרת מי זו הייתה אבל אני מברכת אותה ומודה לה כל בדיקה כזו שאני עוברת.
 

לין25

New member
לא ניראה לי שהוא רוצה אצלך לצאת

וניראה לי שהוא ממש לא מבין מה המהומה סביבו... כל יום מנסים עליו משהו אחר :)
 
משרשרת : יכול להיות שעשו לי בלי

להודיע? בלידה הקודמת הגעתי לחדר מוניטור עם צירים ופתיחה של 1ץ5-2 והבחור שעשה לי בדיקה , הכאיב לי טירוף (אני לא זוכרת אם הוא אמר לי שהוא ינסה לזרז , אבל יכול להיות) אח"כ הלכתי בפיסוק מרוב כאב ויצא לי הפקק בעקבות הפעולה הזאת. וגם הצירים התגברו. על זה אנחנו מדברים?! יכול להיות?
 

new mermaid

New member
הייתי חוזרת לעשות *לו* סטריפינג!!

מה זה צריך להיות שעושים כזו פעולה בלי להודיע (שלא לאמר לבקש)?! למדתי מהפורום שזה קורה מעת לעת וככל שאני שומעת כמה שזה נפוץ (ולא איזה control freak עצמאי שמחליט "לזרז" יולדת "עצלנית") אני יותר חוטפת ת'קריזה
אני בכוננות סטריפינג מעכשיו!
 
למעלה