שאלה לגבי נשיקות

pitz7

New member
שאלה לגבי נשיקות

שלום כולם! אני מכינה מתנות לאורחים למסיבה להולדת בתי - נשיקות קטנות בתוך קופסא. עשיתי השבוע ניסיון(הקצפה של ביצים עם סוכר ואבקת וניל, ולתנור בגובה100 לשעתיים, ועוד שעה וחצי בתנור כבוי)אחרי שהוצאתי מהתנור הן היו קריספיות, אבל אחרי כמה דקות באוויר העולם הן נהיו דביקות ורכות.. אז מה עשיתי לא טוב? להוסיף קורנפלור? מה התפקיד שלו? אולי להקציף יותר? (הקצפתי עד שנהיה קשה ולא נזל מהקערה,לא במשך 10 דקות..) אשמח לעזרתכם! ואולי גם לטיפ איך להפוך את הנשיקות לטעם לימוני...? יש דבר כזה? תודה רבה!
 

1winnie

New member
הכנתי נשיקות קטנות לפני כשבועיים

וקישטתי איתם עוגת יומהולדת. הכנתי אותן קטנות ואפיתי בדיוק כמוך - 100 מעלות (טורבו) למשך שעתיים. אני הכנתי לפי המתכון המאד פשוט של אהרוני 5 חלבונים ½1 כוסות סוכר 3 כפות קורנפלור 1 כפית תמצית וניל את הקורנפלור ותמצית הוניל מוסיפים כמובן רק אחרי שהקצף מוכן. מערבלים כ 20 שניות במהירות נמוכה. באותה מידה את יכולה להוסיף תמצית לימון, אבקת שקדים או גרידת לימון. הקורנפלור נותן להם יציבות. כמובן שלא חייבים להכין מ 5 חלבונים כי זאת כמות גדולה. אני הכנתי מ 3 חלבונים יכול להיות שהייתי צריכה לאפות גם יותר זמן. גם אם יהיו עוד שעה בתנור דולק לא יקרה לנשיקות כלום, הן יהיו יותר קריספיות. אגב - בעצת הבנות פה, שמרתי אותן עטופות טוב, והיות ונשארו לי לא מעט אז הכנסתי לפריזר. מדי פעם מוציאים כמה ופשוט אוכלים בכייף.
 

pitz7

New member
תודה, אני אנסה את זה!

אני חושבת שאולי הקורנפלור יעזור..
 

pitz7

New member
מקווה שעוד אפשר להקפיץ..../images/Emo105.gif../images/Emo105.gif

מה זה אומר לעטוף טוב...? איך עופים את הנשיקות כדי שישמרו על קריספיות?
 

1winnie

New member
שימי בקופסא עם מכסה אטום או

שתסגרי את הקופסא בניילון נצמד. אני עטפתי פעמיים בניילון נצמד ואחר כך הכנסתי לעוד שקית ניילון, וזה פשוט לא ייאמן איך הקריספיות נשמרת. זה כבר למעלה משבועיים, והנשיקות כמו טריות לגמרי.
 
למעלה