שאלה לגבי ניתוח עיניים

שאלה לגבי ניתוח עיניים

ערב טוב לכם! יש לי כמה שאלות על תיקון ראייה בלייזר בצבא. ניסתי לקבל תשובות מכמה חובשים אבל כל אחד אומר דבר אחר. אשמח אם יש מישהו פה שיש לו תשובות מוסמכות. 1) האם יורד לי הפרופיל במידה ועשיתי ניתוח כזה? לכמה בדיוק זה יורד? ולמשך כמה זמן? 2)האם אני יכול לקבל חופשה מיוחדת מהצבא כדי לעשות את הניתוח? 3)אם יש כאן חיילים שעשו את הניתוח או אנשים שאתם מכירים בצבא שעשו את זה, אמשח אם תקשרו אותי איתם. תודה. שבת שלום.
 
תשובות

1) יורד, לפחות זמנית. 2) אם הצבא מאשר לך ניתוח כזה (כי הרי אסור לבצע כלום בלי אישור הצבא) אז תקבל כמה זמן גימלים.
 
או קיי, אבל כמה זמנית?

אני אמור להגיע לקורס קצינים בעוד פחות מחצי שנה... אגב,מה אני עושה בתקופה הזו כשהפרופיל נמוך יותר? יוצא מהמסלול לתפקיד אחר או שינסו לנצל אותי בכ"א שעומד לרשותם באותה יחידה אבל סתם בג'ובים? וזה פשוט "סעמק" אם הצבא יתערב לי בניתוח הזה.
 
תשובות לידיעתי

זמנית זה בין 3 ל-6 חודשים. אני מניח שבזמן הזה לפחות בחלקו יהיה לך פרופיל 24, משמע לא כשיר לשירות באופן זמני, ואותו תבלה בהחלמה בבית (בד"כ על חשבון הפז"ם). ושוב - אסור לבצע כל פעולה רפואית ללא אישור הצבא. אין לאף חייל ביטוח רפואי שלא דרך הצבא, ואם מישהו יסכים לנתח אותך בלי אישור, אתה לוקח על עצמך את כל האחריות למה שיקרה לך, כולל כספית, וכולל תביעות מהצבא.
 
נקווה ש-3...

מה שאומר שעכשיו הצבא יבדוק באיזה מצב אני ובטוח שלא יאשר לי....כי הם רוצים לשלוח אותי כמה שיותר מהר לקצינים, וגם אני לא רוצה לפגוע בהכשרה של עצמי. טוב, תודה בכל אופן.
 

Black Star

New member
לא נראה לי שיש לך מה לדאוג.

אני מכירה מישהו שעשה את הניתוח בין ההכנה לקק"צ, כשהיה לו פחות משבוע חופש ביניהם. זה דורש בערך יום וחצי לניתוח עצמו ומנוחה אחריו, לא יותר מזה. ככה שזה בהחלט אפשרי. בהצלחה!!!
 

guyt7

New member
בתור אחד שעשה...

ניתוח לייזר בזמן הצבא אז ככה: 1. לא חייבים אישור מאף אחד. 2. מקבלים חופשת מחלה מהמומחה עיניים שמבצע את הניתוח. 3. בשביל לאשר את החופשת מחלה אצל קצין העיר צריך להישפט, כי עשית משהו בניגוד לצבא... 4. אפשר לדבר פשוט עם המפקד האישי שייתן לך פשוט מס' ימי חופשה עליו. 5. לא יורד שום פרופיל. 6. תוך יומיים כבר אין שום בעייה עם העיניים ורואים היטב! 7. שיהיה בהצלחה!
 
למעלה