שאלה לגבי נגן creative zen m 30gb

amit7349369

New member
שאלה לגבי נגן creative zen m 30gb

שתי שאלות: שאלה ראשונה: קניתי את הנגן לפני פחות משבוע (הגיע ביום שלישי), העניינים החלו כבר באותו היום. את הנגן לא הצלחתי להטעין על המחשב שלי. לעומת זאת על מחשב של חבר (שקנה אותו הדבר יחד איתי) זה עבד ללא שום בעיה. האשמתי את המחשב והמשכתי בענייני, היום ישבתי אצל אותו החבר והעתקתי מוזיקה מהמחשב שלו לנגן, הנגן היה מחובר למחשב כ-3 שעות. לאחר שסיימתי להעתיק עשיתי קצת סדר בתיקיות, ותוך כדי שעשיתי את זה נתקע הנגן ומאז הוא לא מגיב לכלום. מה אני יכול לעשות איתו? אי אפשר לכבות אותו. אין לו אפילו סוללה כדי להוציא ולאתחל. שאלה שניה: לגבי הטענת המכשיר דרך החשמל ולא דרך המחשב. האם יש אופציה לרכוש מטען USB לאו דווקא של Creative? אם כן, איזה מתח הוא אמור להיות? תודה מראש.
 

tweeg

New member
לנסות

ללחוץ על כפתור ההדלקה הרבה זמן(לפחות 10 שניות) לנסות לחבר למחשב לראות עם הוא מגיב תחפש על המכשיר חור ממש קטן אם יש תנסה להכניס סיכה לתוך(אני יודע שהZVP עובד ככה) לפי זכרוני הקראיטיבים עושים בעיות עם מטענים לא יעודיים האם היציאות יואסבי עובדות עם מכשירים אחרים? האם יש לך XP?
 

amit7349369

New member
ניסיתי

כפתור ההדלקה\כיבוי לא מגיב גם אחרי יותר מ-10 שניות. ניסיתי לחבר למחשב, הוא לא מזהה אותו. הצעת לעשות לו reset, האם אין סיכוי שהוא ימחק לי גם את תכנת ההפעלה? "האם היציאות יואסבי עובדות עם מכשירים אחרים" - לא ממש הבנתי. אם זו הכוונה, אז חבר שקנה יחד איתי את אותו המכשיר מפעיל אותו על אותו המחשב (ועם אותם הכבלים) ללא שום בעיות כלל.
 

tweeg

New member
אממ

איפה הצעתי לעשות ריסט? בדקת את הקטע אם החור? התוכנת הפעלה לא נמצאת על הדיסק קשיח אלא על שבב נפרד(מקביל לביוס) הוא מפעיל אותו על המחשב שלך? ולו זה עובד? האם מצלמות דיסק און קי או משהו בסגנון עובד על המחשב שלך?
 

amit7349369

New member
הסתדרתי, תודה

לחצתי על הריסט (זה הכפתור הקטנטן) וזה הפעיל לי אותו מחדש, בלי למחוק דבר.
 
למעלה